Cieżko odpala jak jest rozgrzany silnik

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pasacik110
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
Kontakt:

Cieżko odpala jak jest rozgrzany silnik

Post autor: pasacik110 » pt sty 11, 2008 00:16

Witam
posiadam Golfa 96 rok 1.9 tdi 110PS. Podczas odpalania na zimno nie ma problemów, odpala od <strzała> ale gdy silnik jest już rozgrzany to muszę <kręcic> nim odpali. Zauważyłem że świeci mi się kontrolka ~ CZYLI OD świec. Czy wystarczy wymienic zła świece i wszystko będzie ok??


<wymoderowano podpis niezgodny z regulaminem>

joker45
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw sty 10, 2008 23:15
Lokalizacja: Leszno

Post autor: joker45 » pt sty 11, 2008 01:07

ppowiem tak moj kumpel ma golfika mk4 z 98r i tez ma ten problem i nikt niewie co to tez bym byl wdzieczny za info !!! ja ma golfa mk4 2000r i tego problemu niema



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pt sty 11, 2008 01:42

trzeba sprawdzic kilka rzeczy - kąt wtrysku, ale obstawiam ze problem jest z pompa wtryskowa a mianowicie z dawką startową


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt sty 11, 2008 08:51

Jesli mruga Ci kontrolka swiec zarowych wcale nie musi oznaczac to problem z swiecami zarowymi. Mruganie swiec oznacza wystapienie bledu w sterowniku.

Moim zdaniem jesli przy odpalaniu mruga kontrolka swiec zarowych oznacza to wystapienie jakiegos bledu, ktory ma wplyw na odpalanie silnika.

Sprawdz VAGiem bledy, to cos pomoze.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » pt sty 11, 2008 09:24

sprawdź błędy na Vagu,
potem sprawdź czy tak samo pali na wypiętym czujniku temperatury. 4 pinowy z żółtym oringiem, po prawej stronie z przodu silnika.
Jak będzie lepiej napisz mi priva


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » pt sty 11, 2008 10:27

Mój ojciec miał to samo w sharanie AFN.
Podjechałem do kumpla, który zmienił dawki startowe paliwa i teraz auto zapala jak sie patrzy.
Firmy które sie tym zajmuja biorą za to 300-600zł
POZDRO


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pt sty 11, 2008 11:05

Mruganie swiec kiedy auto chodzi bez problemow oznacza zazwyczaj problem z obwodem swiatel hamowania ale lepiej zczytac Vagiem by miec pewnosc.
Co do odpalania to tak jak przedmowcy pisza...sprawdzic kat wtrysku (chociaz by musial byc strasznie rozjechany by na cieplym miec wplyw). Ja stawiam na DAWKI STARTOWE


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
pasacik110
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
Kontakt:

Post autor: pasacik110 » pt sty 11, 2008 17:36

oki narazie dzieki za info jak podłącze do Vaga to dam znac. A zrobie to dopiero na początku następnego tygodnia

[ Dodano: 11 Sty 2008 16:37 ]
a może interesuje kogoślampka heLLa do mk3 stylizowana na mk4
http://www.allegro.pl/item293635995_lam ... fa_iv.html


<wymoderowano podpis niezgodny z regulaminem>

krzys887
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 21:22
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

ciezko odpala na cieplym

Post autor: krzys887 » ndz sty 13, 2008 09:23

Mialem dokladnie ten sam problem.Opinie mechanikow byly takie ze pompa umiera i ze na cieplym nie odpala bo sie troche rozszczelnia i nie daje takiego cisnienia.Miedzy czasie mialem problem ze stacyjka ale o tym nie wiedzialem (ze to stacyjka).Samochod nieraz odpalal a nieraz wogole nie krecil.Myslalem ze to rozrusznik sie zacina.Pojechalem zregenerowac rozrusznik.FAktycznie byl w oplakanym stanie.Mechanik wymienila wszystko.Potem naprawilem jeszcze stacyjke. Od tego momentu samochod odpalana cieplaym silniku bez problemu.Regeneracja rozrusznika 230 zl. W moim przypadku pomogla chociaz bylo to zrobione przez przypadek.



Awatar użytkownika
pasacik110
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
Kontakt:

mk3

Post autor: pasacik110 » pt lut 01, 2008 01:29

ja teraz oddaje golfine do malowania po malowaniu jade na kompa i tam sprawdze co jest nie tak..


<wymoderowano podpis niezgodny z regulaminem>

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pt lut 01, 2008 02:29

krzys887 pisze:Opinie mechanikow byly takie ze pompa umiera i ze na cieplym nie odpala bo sie troche rozszczelnia
Niech Ci mechanicy pozostana przy starych bumach czy oplach :helm:



shami
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 11:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: shami » pt lut 01, 2008 03:16

ja mialem to samo tylko kontrolke swiec mam ok. problem prawie na pewno w pompie paliwa, prawdopodobnie nieszczelna. u mnie jak juz szlag calkowicie trafil jedna z uszczelek (kapalo jak cholera) dalem to uszczelnienia i wszystko gra. druga sprawa ze dalem za to 450 peelenow :grrr: no i w sumie pytanie czy ktos juz mial cos takiego i ile kosztowalo calkowite uszczelnienie pompy? (trzeba ja calkiem wymontowac)



Awatar użytkownika
pasacik110
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
Kontakt:

Post autor: pasacik110 » pn lut 04, 2008 22:48

co do ciężko odpalającego golfika gdy silnik jest rozgrzany zrobiłem pomiary na kompie ale nie wiem co i jak zdjęcia umiesciłem na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1635550#1635550


<wymoderowano podpis niezgodny z regulaminem>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 150 gości