problem z n75 lub turbinka prosze o pomoc

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wiechur
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: śr cze 14, 2006 23:48
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

problem z n75 lub turbinka prosze o pomoc

Post autor: wiechur » czw gru 06, 2007 19:32

witam w mk3 tdi wylancza sie od czasu do czasu turbina i nie ciagnie, po zgaszeniu i uruchomieniu auta objawy znikaja dodam ze wystepowanie ich jest nieregularne i przy zblizaniu sie na cyferblacie do 160 turbo sie wylancza, miesiac temu zalozony nowy n75 i nie wiem czy szykowac sie na regeneracje turba czy zaczac sprawdzanie od n 75? i jakie moge byc koszty regeneracji turbinki z afn-a? za odp z gory dziekuje


*GOLF NA SPRZEDAŻ FULL OPCJA TDI GTI* LINK W OPISIE NA STRONIE 20 :))))))
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128353&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw gru 06, 2007 20:37

wiechur, przecież na forum masz wiele napisane na temat notlaufa ...... podmień n75 z n18 sprawdź szczelność wężyków od n75 i MAPsensora



Awatar użytkownika
wiechur
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: śr cze 14, 2006 23:48
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: wiechur » pt gru 07, 2007 00:54

damcio151 pisze:wiechur, przecież na forum masz wiele napisane na temat notlaufa ...... podmień n75 z n18 sprawdź szczelność wężyków od n75 i MAPsensora
tylko chodzi o to ze nie bardzo sie na tym znam.... dlatego jak ktos by mi mogl to wytlumaczyc po polsku.... :jezor:


*GOLF NA SPRZEDAŻ FULL OPCJA TDI GTI* LINK W OPISIE NA STRONIE 20 :))))))
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128353&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » pt gru 07, 2007 01:36

turbinka ci sie nie wylancza bo ona zasadniczo kreci sie caly czas;p dynamika spalin i te sprawy. jak masz nowy n75 to raczej to cudo odpada. ale jak juz pisal ci wyzej damcio151 sprawdz wezyki, jak nei wiesz co jest od czego to sprawdz po prostu wszystkie:P ze wskazaniem na te co sobie ida wlasnie od n75. i ten co znika pod podszybiem



Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » pt gru 07, 2007 02:19

wiechur, jesli to co pisze domcio151 i goozol bedzie oki zostaje opcja sztanga sie zacina lub zapieczone kierownice spalin w turbinie
tu masz link o podobmym temacie ze zdjeciem sztangi
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=137889
Ostatnio zmieniony pt gru 07, 2007 02:26 przez Scotto, łącznie zmieniany 1 raz.


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
wiechur
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: śr cze 14, 2006 23:48
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: wiechur » pt gru 07, 2007 19:58

dzieki chlopaki juz wszystko wiem pocieszyliscie mnie ze to nie jets turbinka tylko cos innego :grin:


*GOLF NA SPRZEDAŻ FULL OPCJA TDI GTI* LINK W OPISIE NA STRONIE 20 :))))))
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128353&postdays=0&postorder=asc&start=0

jarol2002
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob gru 30, 2006 17:30
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: jarol2002 » pt gru 07, 2007 22:22

A ja bym stawiał na to że masz zapieczone kierownce w turbosprężarce. To bardzo częsta usterka w AFN-ach. Sprawdź czy sztangw w turbinie po podciągnięćiu swobodnie opada bez przycinania. Jeśli się zacina to turbo do czyszczenia. Najlepiej żeby to sprawdzić zrób log dynamiczny kanału 10 i 11 na czwartym biegu.
Ostatnio zmieniony pt gru 07, 2007 22:23 przez jarol2002, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/jarolchiptuning

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250

kamykgs1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 21:16
Lokalizacja: kwn

Post autor: kamykgs1 » czw sty 10, 2008 15:12

witam, u mnie jest podobnie jak kolega opisuje, tyle ze nie wiem nawet gdzie ten n75 i o co chodzi z ta podmiana?? a do tego czy ktos mi wytlumaczy co to jest ten log dynamiczny kanalu 10 i 11 na 4tym biegu??



kamykgs1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 21:16
Lokalizacja: kwn

Post autor: kamykgs1 » czw sty 10, 2008 22:55

dzieki kolego! jestes mistrzem! :grin:



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » pn sty 14, 2008 14:22

ja bym obstsawiał przytarte kierownice w turbo, w moim AFN miałem identyczną sytuację niemalże, koniec końców nie regenerowałem turbo tylko zmieniłem an większe :bigok:

Czyszczenie zapieczonych kierownic w jakimś zakłądzie który się tym zajmuje to ok400zł + wymontowanie i zamontowanie, generalnie jak się nie boisz i masz trochę smykałki możesz zrobić to sam, chłopaki Ci jak widzę podali lik do strony jak to zrobić.

Ja najpierw próbowałem czyszczenia kierownic, ale pojeździłą tylko chwile ta turbinka po tym (ok 1kkm) więc zmieniłem na inną, większą :bigok: :bajer:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 161 gości