Elektryczna pompa jako wspomaganie.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » śr sty 09, 2008 22:10

mozesz sprubowac napewno nie zaszkodzi ale chyba i nie pomoze...


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr sty 09, 2008 22:15

tylko co sie stanie jak włączysz zapłon, a nie zapalisz silnika. przez pompe wtryskową raczej ci paliwa nie przeciśnie więc zrobi sie duże ciśnienie przed pompą i odpadną przewody albo podgrzewacz paliwa jeżeli jest. co to w ogóle za pomysł śmieszny?


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Marcin_87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
Lokalizacja: Opatów

Post autor: Marcin_87 » śr sty 09, 2008 22:19

Cinek, jak nie puści przeciez masz obieg paliwa :grin: bedzie wracać nadmiarem



PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » śr sty 09, 2008 22:20

własnie nie bedzie problemu a jesli juz zapali pompa bedzie miala troche latwiej


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
flinstone
FlinstoneWagen
FlinstoneWagen
Posty: 95
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 21:36
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: flinstone » śr sty 09, 2008 22:30

ciśnienia wtrysku i tak w ten sposób nie zwiekszysz, a jedynie dodatkowo obciażysz elektryke i alternator pożre znowu jakiegoś konika


Jetta MK2 TeeDee-doprowadzona do stanu fabrycznego w wersji kanadyjskiej

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr sty 09, 2008 22:40

Marcin_87 pisze:Cinek, jak nie puści przeciez masz obieg paliwa :grin: bedzie wracać nadmiarem
niby tak, tyle że obieg jest jak silnik chodzi, inaczej paliwo by wracało po wyłączeniu do zbiornika. pozatym zawsze jest opcja że małe ciśnienie wtórne nie pozwoli na zamknięcie elektrozaworu na pompie. no ale w zasadzie jeszcze nikt tego nie robił, więc tematodawca może spróbować. można pokombinować elektrycznie tylko ja osobiście nie wiem po co, pompie i tak nie bedzie lżej za bardzo


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Marcin_87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
Lokalizacja: Opatów

Post autor: Marcin_87 » śr sty 09, 2008 22:55

Cinek, obieg jest zawsze tylko masz śrubke out i ona ma zaworek i tyle filozofi



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr sty 09, 2008 23:06

dziękuje, już rozumiem. w takim razie taka pompka na pewno pomoże. czekam na efekty prac


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » czw sty 10, 2008 00:20

obieg jest zawsze tylko masz śrubke out
czyli chcesz powiedziec ze zawsze jest obieg roki tak??? no wg mnie nie jest tak, a zaworeo OUT jest po to zaeb sie nie zapowietrzała pompa i wg mnie jak pompa niema obrotów to niema wała zeby przez nia cos przetłoczyc.
Cinek pisze:o ale w zasadzie jeszcze nikt tego nie robił,
robił robił. :helm:
ventil takie coś u siebie, robione jest to po to aby niemiec problemów z powietrzem w wezykach paliwa od zbiornika- poprostu ułatwia to rozruch, a zeby było ok to nie duze cisnienie tej pompki wystarczy.


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
Marcin_87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
Lokalizacja: Opatów

Post autor: Marcin_87 » czw sty 10, 2008 11:46

tberent pisze:Cytat:
obieg jest zawsze tylko masz śrubke out
czyli chcesz powiedziec ze zawsze jest obieg roki tak??? no wg mnie nie jest tak, a zaworeo OUT jest po to zaeb sie nie zapowietrzała pompa i wg mnie jak pompa niema obrotów to niema wała zeby przez nia cos przetłoczyc.
no to zdejmij przewód z filtra i załóż byle jaką pompke i pompuj to zobaczysz ze obieg jest zawsze :bajer:



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » czw sty 10, 2008 18:07

Marcin_87 pisze:Cinek, no ale w zasadzie jeszcze nikt tego nie robił,
Ja tak mam w swoim syncro... :chytry: Obrazek
U mnie róznica jest taka że bez pompki porządnie depne to na wyższych obrotach czasami delikatnie czuż "przycięcie" silnika z powodu niedomiaru paliwa - z pompa nie ma tego zjawiska z tym że u mnie silnik potrzebuje dośc duzo paliwa... :jezor:
Ostatnio zmieniony czw sty 10, 2008 18:10 przez ventil, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 136 gości