Zachowanie zaworu N75

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Zachowanie zaworu N75

Post autor: AFN140KM » śr sty 09, 2008 13:17

Mam takie pytanie:
Ojciec ma MK3 1.9 TDI motor AHU. Zaraz po przekręceniu kluczyka w stacyjce (bez odpalania silnika) zaworek N75 (albo ten drugi) zaczyna stukać, regularnie i dość szybko. Stuka cały czas, dokąd się nie uruchomi silnika.
Czy to jest normalne?

PS. Czym dokładnie różnią się silniki 1Z, AHU, ALE (90KM)


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr sty 09, 2008 13:51

no i co z tego, ze stuka? jednemu stuka, drugiemu nie, a wazne jest by dzialal poprawnie.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Re: Zachowanie zaworu N75

Post autor: mirass » śr sty 09, 2008 13:53

AFN140KM pisze:Mam takie pytanie:
Ojciec ma MK3 1.9 TDI motor AHU. Zaraz po przekręceniu kluczyka w stacyjce (bez odpalania silnika) zaworek N75 (albo ten drugi) zaczyna stukać, regularnie i dość szybko. Stuka cały czas, dokąd się nie uruchomi silnika.
Czy to jest normalne?

PS. Czym dokładnie różnią się silniki 1Z, AHU, ALE (90KM)
jedne hałasują, drugie nie - nie ma na to reguły

te 3 silnik to de facto to samo - inne oznaczenia i sterowniki


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » śr sty 09, 2008 14:07

souler pisze:no i co z tego, ze stuka? jednemu stuka, drugiemu nie, a wazne jest by dzialal poprawnie.
Niby nic z tego. Pytam, tylko czy to normalne, że stuka jak silnik nie pracuje, bo podczas jazdy działa prawidłowo.


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 122 gości