Mam takie pytanie:
Ojciec ma MK3 1.9 TDI motor AHU. Zaraz po przekręceniu kluczyka w stacyjce (bez odpalania silnika) zaworek N75 (albo ten drugi) zaczyna stukać, regularnie i dość szybko. Stuka cały czas, dokąd się nie uruchomi silnika.
Czy to jest normalne?
PS. Czym dokładnie różnią się silniki 1Z, AHU, ALE (90KM)
Zachowanie zaworu N75
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zachowanie zaworu N75
VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
Re: Zachowanie zaworu N75
jedne hałasują, drugie nie - nie ma na to regułyAFN140KM pisze:Mam takie pytanie:
Ojciec ma MK3 1.9 TDI motor AHU. Zaraz po przekręceniu kluczyka w stacyjce (bez odpalania silnika) zaworek N75 (albo ten drugi) zaczyna stukać, regularnie i dość szybko. Stuka cały czas, dokąd się nie uruchomi silnika.
Czy to jest normalne?
PS. Czym dokładnie różnią się silniki 1Z, AHU, ALE (90KM)
te 3 silnik to de facto to samo - inne oznaczenia i sterowniki
www.vagtune.pl tel. 502730289
Niby nic z tego. Pytam, tylko czy to normalne, że stuka jak silnik nie pracuje, bo podczas jazdy działa prawidłowo.souler pisze:no i co z tego, ze stuka? jednemu stuka, drugiemu nie, a wazne jest by dzialal poprawnie.
VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 122 gości