Zle pracuje po wymianie rozrzadu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zle pracuje po wymianie rozrzadu
Witam dzisiaj odałem autko do warsztatu na wimianę paska rozrządu i oleju po odebraniu auta i odpaleniu silnik strasznie pracował słychać było jakies stuki i wogóle przedtem silnik pięknie pracował moi zdaniem pomylili sie w ustawieniach i cos przesuneli na rozrządzie jednak 3 razy sprawdzali i podobno jest dobrze co może byc przyczyną złej pracy silnika???
Ostatnio zmieniony śr sty 09, 2008 08:55 przez wyczol444, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: WIELKI PROBLEM Z ROZRZĄDEM
zle ustawiony rozrządwyczol444 pisze:Witam dzisiaj odałem autko do warsztatu na wimianę paska rozrządu i oleju po odebraniu auta i odpaleniu silnik strasznie pracował słychać było jakies stuki i wogóle przedtem silnik pięknie pracował moi zdaniem pomylili sie w ustawieniach i cos przesuneli na rozrządzie jednak 3 razy sprawdzali i podobno jest dobrze co może byc przyczyną złej pracy silnika???
wyczol444 napisz jeszcze jaki masz silnik, możliwe że źle założyli napinacz paska rozrządu tak jak na przykładzie napinacza w silnikach 1,9 SDI i TDI VAG:
http://www.motofocus.com.pl/technika/technika_3639.php
http://www.motofocus.com.pl/technika/technika_3639.php
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Może kombinowali cos przy kole pasowym i kole zębatym wału? Źle poskręcali(klucz dynamometryczny, odpowiedni moment skrecania), nie dali nowej śruby na klej i sciął sie klin. Rozrząd przeskoczył mimo, że niby wszystko dobrze poustawiali.
Jeżeli tak zrobili to niestety czeka Cię wymiana wału najlepiej na ten od TDI. No i zmień czym prędzej mechanika.
Oczywiście Ci tego nie życze. Także mam nadzieje , że się mylę.
Jeżeli tak zrobili to niestety czeka Cię wymiana wału najlepiej na ten od TDI. No i zmień czym prędzej mechanika.
Oczywiście Ci tego nie życze. Także mam nadzieje , że się mylę.
Idz do innego warsztatu i niech ci powiedzą co moze byc przyczyną. Jezlei faktycznie zle ustawioy rozrząd ( a najprawdopodobniej tak jest) to wteedy do nich przyjdz i postrasz ich moze sądem albo coś podobnego. Przeciesz masz chyba jakies rachunki za to co ci tam robili.
[ Dodano: 09 Sty 2008 08:04 ]
Mogli tez za slabo napiąć pasek i przy rozruchu przeskoczyl o pare ząbkow, ale nie zycze ci tego bo wymiana zaworow jaka by cie wtedy czekala jest dosc klopotliwa
[ Dodano: 09 Sty 2008 08:04 ]
Mogli tez za slabo napiąć pasek i przy rozruchu przeskoczyl o pare ząbkow, ale nie zycze ci tego bo wymiana zaworow jaka by cie wtedy czekala jest dosc klopotliwa
Jezeli miałby mniej ząbków to po kilkudziesieciu obrotów silnika mialby małe "Bum" pod maską i silnik przestałby pracowac bo na pewno w pewnym momencie zawory by sie z tłokamieduch1985 pisze:pasek byl jakiej firmy bo zdazaja sie takie co maja rozna ilosc zabkow. ale raczej przy zmianie przesuneli rozrzad
[ Dodano: 09 Sty 2008 21:53 ]
.....spotkały
Jezeli miałby mniej ząbków to po kilkudziesieciu obrotów silnika mialby małe "Bum" pod maską i silnik przestałby pracowac bo na pewno w pewnym momencie zawory by sie z tłokami
Własnie ze nie bo rozrzad przestawiony o np 2 nie wiecej ząbków powoduje nierowna prace silnika zle spalenie brak mocy i pracuje bardzo glosnie ale od razu sie nie rozwali. nnapewno to nastapi ale nie od razu.
Własnie ze nie bo rozrzad przestawiony o np 2 nie wiecej ząbków powoduje nierowna prace silnika zle spalenie brak mocy i pracuje bardzo glosnie ale od razu sie nie rozwali. nnapewno to nastapi ale nie od razu.
Wiesz pero_pkf ja miałem przestawiony rozrząd o jeden ząbek na wałku rozrządu i dwa na pompie i tak z 200km przejeździłem i się nic nie stało...ale jechał jakby chciał a nie mógł....nierówno pracował i ciężko odpalał...
Mój VW Golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=22862
[url=http://www.vaglodz.pl/][img]http://img59.imageshack.us/img59/497/bannerbqkopia.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=22862
[url=http://www.vaglodz.pl/][img]http://img59.imageshack.us/img59/497/bannerbqkopia.jpg[/img][/url]
mam jeszcze jadno pytanie wymieniałem pasek alternatora i teraz strasznie piszczy jak jest zimny (pasek jest dobrze naciągnięty napina go sprężyna pod alternatorem) przejechałem juz około 1 tyś km i dalej piszczy przez jakieś 10 min i się uspokaja tylko na zimnym silniku. co może być tego przyczyną strasznie denerwuje mnie to piszczenie.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Pasek powinien być firmy Contitech(mniej piszczą) i dociągnięty nie tylko samą sprężyną, ale trzeba jeszcze podciagnąć alternator ręką i dopiero zakontrowac śrubą. Ewentualnie koło pasowe alternatora do wymiany.wyczol444 pisze:mam jeszcze jadno pytanie wymieniałem pasek alternatora i teraz strasznie piszczy jak jest zimny (pasek jest dobrze naciągnięty napina go sprężyna pod alternatorem) przejechałem juz około 1 tyś km i dalej piszczy przez jakieś 10 min i się uspokaja tylko na zimnym silniku. co może być tego przyczyną strasznie denerwuje mnie to piszczenie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 110 gości