Duze spalanie, przyspieszacz, czy to pompa do regulacji
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Duze spalanie, przyspieszacz, czy to pompa do regulacji
witam
objawy są takie:
-pali za dużo (6L trasa bez szaleństw, miasto ponad 7L)
-przy temperaturach do ok. +10st trzeba wyciągnąć przyspieszacz, bo pracuje nierówno na zimno
poza tym praktycznie wszystko ok. przebieg to 323000 km, filtry i olej zmieniane regularnie, świece nowe, paliwo tylko z dobrych stacji, nie kopci, nie puszcza bąków, z przyspieszaczem zapala na zimno z półobrotu, na ciepło też z półobrotu (bez przyspieszacza), przyspieszenie na trasie bez zarzutu jak na niedoładowanego diesla, jedyne ale: sporadycznie pojawiają się bąble powietrza w grubszym przewodzie paliwowym.
trochę mnie to niepokoi, bo w poprzednich sezonach palił mi 5,2-5,5L przy podobnym stylu jazdy, w ostatnie wakacje 6L spalił mi z założonym mało aerodynamicznym boxem dachowym
pytanie 2: ile warta jest taka usługa u pompiarza? żeby nie dać się naciągnąć
objawy są takie:
-pali za dużo (6L trasa bez szaleństw, miasto ponad 7L)
-przy temperaturach do ok. +10st trzeba wyciągnąć przyspieszacz, bo pracuje nierówno na zimno
poza tym praktycznie wszystko ok. przebieg to 323000 km, filtry i olej zmieniane regularnie, świece nowe, paliwo tylko z dobrych stacji, nie kopci, nie puszcza bąków, z przyspieszaczem zapala na zimno z półobrotu, na ciepło też z półobrotu (bez przyspieszacza), przyspieszenie na trasie bez zarzutu jak na niedoładowanego diesla, jedyne ale: sporadycznie pojawiają się bąble powietrza w grubszym przewodzie paliwowym.
trochę mnie to niepokoi, bo w poprzednich sezonach palił mi 5,2-5,5L przy podobnym stylu jazdy, w ostatnie wakacje 6L spalił mi z założonym mało aerodynamicznym boxem dachowym
pytanie 2: ile warta jest taka usługa u pompiarza? żeby nie dać się naciągnąć
Ostatnio zmieniony śr sty 09, 2008 20:58 przez adas01, łącznie zmieniany 1 raz.
był mk3, jest prawie mk4
-
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: pn kwie 03, 2006 01:06
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
to ja wam pomoge pompa jest przytwierdzona 3 srubami trezba pasek ustawic na znaki w pompe blozyc bolca jak do wymiany paska odkrecic te 3 sruby i pchnac pompe w strone silnika czyli przyspieszyc zaplon problemy znikaja odrazu mi tez palil duzo na zimnym telepotalo strasznie aTEREZ JEST DOBRZE
[img]http://images25.fotosik.pl/72/67ae11ec97e66af0.jpg[/img]
też bym tak obstawiał, ale on w ogóle nie kopci - nawet jeśli zmieniam biegi przy 4500rpmmarek29 pisze:Ja bym obstawiał na lejący(e) wtryski.
golfkiller69, dzięki za pomysł, ale to chyba powinno być trochę bardziej precyzyjnie ustawiane niemniej dzięki za wskazówkę, Twój przypadek potwierdzałby, że to coś z pompą
to ile powinno +/- kosztować sprawdzenie ustawień i regulacja pompy?
był mk3, jest prawie mk4
-
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: pn kwie 03, 2006 01:06
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
hmm.. a jak się blokuje rozrząd? przetrzepałem forum i wiem, na jaki znak ustawić silnik w skrzyni, ale co się po kolei robi? tak dla laika czyli, co zdjąć w silniku, czym pokręcić i czym zablokować za tutorial będę wdzięczny to bym w sobotę spróbował - najwyżej pompiarz zarobi później
był mk3, jest prawie mk4
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości