ustawienie czujnika rsw

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

ustawienie czujnika rsw

Post autor: woojas25 » sob sty 05, 2008 18:09

czesc mam pytanko podpiołem sobie pod vaga gofera i ramie rsw miałem ustawione na 0.660v ,i dawke 2.6 ,poluzowałem wszystko i ustawiiłem od nowa tj ramie 0.760v bo 0.740 nie szło utrafić i dawke 3.2 myslicie ze bedzie wpożo? pozdrawiam



Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » sob sty 05, 2008 18:31

dawke raczej na 4.0
a 0.740 da rade ustawić tylko sie trzeba pobawić i pamiętaj że przed założeniem pokrywy nastawnika ustawiasz 0.720 a po założeniu masz 0.740 bynajmniej u mnie tak było


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob sty 05, 2008 20:49

woojas25 pisze:0.760v
nie jest źle ;)
woojas25 pisze:dawke 3.2 myslicie ze bedzie wpożo?
sam się przekonasz jak zobaczysz spalanie :P
a to
janek822 pisze:dawke raczej na 4.0
a 0.740 da rade ustawić tylko sie trzeba pobawić i pamiętaj że przed założeniem pokrywy nastawnika ustawiasz 0.720 a po założeniu masz 0.740 bynajmniej u mnie tak było
potwierdzam :bigok:



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » ndz sty 06, 2008 16:08

tzn myslisz ze sie może zwiekszyc? na tych ustawieniach spalał cos ok 6 litrów



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz sty 06, 2008 16:09

woojas25 pisze:tzn myslisz ze sie może zwiekszyc? na tych ustawieniach spalał cos ok 6 litrów
zmniejsz dawkę do 4.0 - 4.5 i będzie mniej palił



Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » ndz sty 06, 2008 23:07

damcio151 pisze:zmniejsz dawkę do 4.0 - 4.5 i będzie mniej palił
dokładnie, mój AFN na dawce 2,4 czyli już za wysokiej, palił 5,5-6,3, po zmianie na 4,0 pali mniej czyli między 5,1a 5,7 i mfa już takich pierdół nie pokazuje.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » pn sty 07, 2008 14:37

mysle ze nie bedzie róznicyw spalaniu znaczącej ale czy ustawienie rsw ma wpływ na prace zapalanie moc silnika?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sty 07, 2008 14:41

woojas25 pisze:mysle ze nie bedzie róznicyw spalaniu znaczącej
hehe twoja sprawa ... u mnie znaczącą spadło
woojas25 pisze:ale czy ustawienie rsw ma wpływ na prace zapalanie moc silnika?
tak



KrisT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 22:44
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: KrisT » pn sty 07, 2008 15:32

Dawka 3.2 jest zbyt duża, spokojnie możesz zmianieć na 4 lub 5 Czujnik rsw powinien być ustawiony tak samo jak fabrycznie, Zmiana jego położenia ma bardzo duże znaczenie dla silnika..
Ostatnio zmieniony pn sty 07, 2008 15:33 przez KrisT, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pt sty 30, 2009 21:26

wracam do tematu bo mnie ciekawi właśnie ustawienie RSW.
czy RSW ustawiony na 0.780 waha się do 0.800, może mieć konkretny wpływ na spalanie???, była dawka 3.8-4mg
tak właśnie miałem ustawione i dość dużo pije, ustawiłem teraz na 0.740 i dawka się zmieniła na 3.2-3.4mg, wzrosła, ustawiłem z powrotem na 4mg, może przez tą niewielką różnice w RSW było duże spalanie???, jeszcze nie miałem okazji sprawdzić.



ciahciah
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw gru 03, 2009 01:15
Lokalizacja: Radom\Przysucha
Kontakt:

Re: ustawienie czujnika rsw

Post autor: ciahciah » śr lut 09, 2011 08:44

ma wpływ na spalanie

spalanie przy dawce 3.0mg jest mniejsze niż przy dawce 4,0mg o śmieszne 0,2L, sprawdzone na tysiącach km(AFN), ale jak ktoś turla się zamiast jeździć może będzie odwrotnie, prawda jest taka że różnica w spalaniu jest strasznie mała, za to w dynamice auta znaczna, do tego na dawce 3,0mg auto jest zdecydowanie żwawsze, zrywniejsze, RSW mam idealnie miedzy 0,740-0,760V, raz jest 0,740 a raz 0,760, proszę się nie sugerować fisem itp tylko km i litrami na stacji cpn,
napięcie na jałowym 1,580V, a na wartość w kolumnie drugiej loga 001 trzeba patrzeć z przymrużeniem oka bo raz będzie 2,6 a raz 3,4 a w rzeczywistości będzie tyle samo, obciążenie, temp wszystko ma na to wpływ



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

ustawienie czujnika rsw

Post autor: munior » śr lut 09, 2011 09:35

ciahciah pisze:a na wartość w kolumnie drugiej loga 001 trzeba patrzeć z przymrużeniem oka bo raz będzie 2,6 a raz 3,4
:bajer: No nie powiedziałbym . Takie wahania dawki nie jest normalne .Takie skoki ,a nawet większe , mogą być tylko przy skrajnie brudnym nastawniku .Dawka prawidłowo może wahać się w granicach np.4,4-4,2 mg .Napięcie rsw czy mamy 0,740 czy 0.780 nie ma zauważalnego wpływu ani na spalanie ani na dynamikę jazdy .0.660 też widziałem i to na ori nastawniku ,bo nikt go wcześniej nie rozbierał ,auto jeżdziło najnormalniej w świecie ,a spalanie było w normie


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 256 gości