Jak odkrecic swiece zarowe prosze o pomoc

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

vorester
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: czw sie 30, 2007 17:28
Lokalizacja: Kielce

Jak odkrecic swiece zarowe prosze o pomoc

Post autor: vorester » sob sty 05, 2008 00:14

koledzy czy trudno odkrecic swiece zarowe w golfiku musze sprawdzic czy grzeja czytałem troche i podobniez dwie z lewej strony jest troche pracy czy sa potrzebne jakies specjalne kluce do swiec czy wystarcza nasadki od zestawu grzechotek jaki tam idzie klucz? pozdrawiam

[ Dodano: 04 Sty 2008 23:35 ]
odpowie mi ktos na pytanie bryka mi niechce palic a nie wiem jak mam odkecic swiece jutro z rana chce sie do tego wziasc ?

[ Dodano: 04 Sty 2008 23:49 ]
nikt mi nie pomoze?



misiuna
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt gru 23, 2005 18:19
Lokalizacja: POLSKA
Kontakt:

Post autor: misiuna » sob sty 05, 2008 00:50

tdi czy td



Awatar użytkownika
kamyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw sty 25, 2007 21:01
Lokalizacja: stuchowo
Kontakt:

Post autor: kamyk » sob sty 05, 2008 00:53

Klucza żadnego raczej nie ma wiec musisz się zwykłym pomęczyć a poco chcesz je wykręcać w celu sprawdzenia ? odkręć taśmę i sprawdź probówka na której się nie zaświeci ta świeca jest spalona wiesz ale było by najlepiej jak byś od razu wszystkie wymienił jak się okaże ze są spalone bo te co zostawisz to raczej długo nie pochodzą bo są stare ale najpierw sprawdź bezpiecznik bo może on ci nawalił powodzenia :bigok:



misiuna
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt gru 23, 2005 18:19
Lokalizacja: POLSKA
Kontakt:

Post autor: misiuna » sob sty 05, 2008 00:55

potrzebny ci kluczyk 8 mm do nakretek i 12 do swiec nic nadzwyczajnego w tdi masz sporo latwiej bo sa bardziej dostepne w td jes juz gorzej bo do dwuch od lewej jes zly dostep i przyda ci sie wtedy duza penseta i cierpliwosc



vorester
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: czw sie 30, 2007 17:28
Lokalizacja: Kielce

Post autor: vorester » sob sty 05, 2008 00:59

dzieki koledzy ja mam tdi z 95 roku nie wiem dzis grzałem swiece na mrozie 2 3 razy i tak niechciał mi zapalic dopiero za drugim razem a jak zapalił to troche nie rowno silnik pracował mysle ze to swiece? to mowicie ze nie mam problemu z odkreceniem i samemu to mozna zrobic? no napewno jak ktoras nie grzeje to wymienie wszystkie bo jednej sie nie opłaca



misiuna
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt gru 23, 2005 18:19
Lokalizacja: POLSKA
Kontakt:

Post autor: misiuna » sob sty 05, 2008 01:05

jak chcesz na nich pojezdzic to kup ngk beru lub bosch ceny od 50 do 100 za sztuke



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob sty 05, 2008 01:15

jaki klucz 8 ? :P

to TDI wiec sciaga sie listwe napiecia ze swiec i wykreca swiece (nie pamietam jaki klucz)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » sob sty 05, 2008 01:51

jak jest tak samo w 1Z jak w AFN, to kupujesz długi gedor 10mm, żeby ten wystający cycek nie chaczył o grzechotkę, do tego grzechotka z dużą przedłużka i ładnie odkręcasz. Ja miałem problem z prawą świecą, bo akurat przewód do wtryskiwacza przeszkadzał. Ale wszystko da się bez problemu zrobić.
A tak swoją drogą od razu widać, kto jest na bieżąco ze świecami, bo Ci co wiedzą, że mają sprawne, nie pamiętają jaki to klucz. Ja mam auto nie długo więc wiem, ale za rok też nie będę pamiętał.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob sty 05, 2008 09:36

hehe w sumie nie wiem czy sa sprawne :P bo cos teraz dlugo sie nagrzewaja :P ale wymienialem jakis rok temu na NGK D-power :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 150 gości