Wracam dziś po chiptuningu i sprzęgło siada

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr gru 26, 2007 17:59

wiekszosc ASZ i ARL na hamowni pluja okolo 15 KM ponad serie czasami nawet 20 wiec odpowiedz sobie sam, a temat sprzegla w twoim przypadku idzie proporcjonalnie ze stanem silnika tak twierdze skoro w seri tylko 139 KM i 309 NM gdzie seria ma 310 Nm
Ostatnio zmieniony śr gru 26, 2007 18:05 przez aw69, łącznie zmieniany 2 razy.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw gru 27, 2007 09:51

aw69 pisze:seria ma 310 Nm
chyba że ma skrzynie 5 wtedy seryjny moment jest chyba 280NM - co prawda rzadko ale były tez 130-tki ze skrzyniami 5 biegowymi..



boxer.21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw mar 01, 2007 19:55
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: boxer.21 » czw sty 03, 2008 23:04

Zdecydowałem się na sachsa Performance, Docisk 883082 999753 , ale mam pytanie o tercze? Czym różnią się te dwie tarcze: Ta druga jest organiczna.

SACHS (ZF SRE) 881864 999969 Tarcza sprzęgła Performance

* Kod silnika : ASZ
* Ilosć zębów: 23
* Profil piasty: 21,8x24,2-23N
* Srednica [mm]: 240
* Starre Sinterscheibe

SACHS (ZF SRE) 881864 999980 Tarcza sprzęgła Performance

* Kod silnika : ASZ
* Ilosć zębów: 23
* Profil piasty: 21,8x24,2-23N
* Parametr: 240D
* Srednica [mm]: 240

* Starre Scheibe mit organischen Belägen

Z tego co wyczytałem docisk ten z organiczną tarczą przeniesie moment rzędu 410Nm a z tą drugą 485Nm. Przy czy ta druga tarcza jest tańsza o ponad 400 zł??


BORA 1.9 TDI PD 130 @ 175 PS, 309 @ 388 Nm

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt sty 04, 2008 10:51

boxer.21 pisze:z tą drugą 485Nm. Przy czy ta druga tarcza jest tańsza o ponad 400 zł??
jak więcej może i jest tańsza to sie nie zastanawiaj :)



boxer.21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw mar 01, 2007 19:55
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: boxer.21 » pt sty 04, 2008 13:15

Tylko to ma służyć do normalnej jazdy Nie chciałbym zrobić sobie wozu drabiniastego :)


BORA 1.9 TDI PD 130 @ 175 PS, 309 @ 388 Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 169 gości