Wracam dziś po chiptuningu i sprzęgło siada
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wiekszosc ASZ i ARL na hamowni pluja okolo 15 KM ponad serie czasami nawet 20 wiec odpowiedz sobie sam, a temat sprzegla w twoim przypadku idzie proporcjonalnie ze stanem silnika tak twierdze skoro w seri tylko 139 KM i 309 NM gdzie seria ma 310 Nm
Ostatnio zmieniony śr gru 26, 2007 18:05 przez aw69, łącznie zmieniany 2 razy.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
Zdecydowałem się na sachsa Performance, Docisk 883082 999753 , ale mam pytanie o tercze? Czym różnią się te dwie tarcze: Ta druga jest organiczna.
SACHS (ZF SRE) 881864 999969 Tarcza sprzęgła Performance
* Kod silnika : ASZ
* Ilosć zębów: 23
* Profil piasty: 21,8x24,2-23N
* Srednica [mm]: 240
* Starre Sinterscheibe
SACHS (ZF SRE) 881864 999980 Tarcza sprzęgła Performance
* Kod silnika : ASZ
* Ilosć zębów: 23
* Profil piasty: 21,8x24,2-23N
* Parametr: 240D
* Srednica [mm]: 240
* Starre Scheibe mit organischen Belägen
Z tego co wyczytałem docisk ten z organiczną tarczą przeniesie moment rzędu 410Nm a z tą drugą 485Nm. Przy czy ta druga tarcza jest tańsza o ponad 400 zł??
SACHS (ZF SRE) 881864 999969 Tarcza sprzęgła Performance
* Kod silnika : ASZ
* Ilosć zębów: 23
* Profil piasty: 21,8x24,2-23N
* Srednica [mm]: 240
* Starre Sinterscheibe
SACHS (ZF SRE) 881864 999980 Tarcza sprzęgła Performance
* Kod silnika : ASZ
* Ilosć zębów: 23
* Profil piasty: 21,8x24,2-23N
* Parametr: 240D
* Srednica [mm]: 240
* Starre Scheibe mit organischen Belägen
Z tego co wyczytałem docisk ten z organiczną tarczą przeniesie moment rzędu 410Nm a z tą drugą 485Nm. Przy czy ta druga tarcza jest tańsza o ponad 400 zł??
BORA 1.9 TDI PD 130 @ 175 PS, 309 @ 388 Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 165 gości