Projekt 2.0 TDI 317KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw sty 03, 2008 13:08

o mr.sharkey to jeden, ze starych masterow z vwdiesel.net - i nawet na fotkach widac, ze psika w 1.6d ;)
cowboy pisze:w TD to moze Apsik albo Zaprzał :) ale im to by sie N2O przydało
ja bym LPG nie psikal... nastraszyl mnie jeden "master" :lol:

w TD baaardzo latwo uzyskac nadmiar paliwka. Na srednich obrotach lekko psiknac N2O (tylko nie za duza dysza) a na wyzszych obrotach niech robote robi jakas spora turbawka bez VNT ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » czw sty 03, 2008 13:10

Zaprzal predze wsadzi turbo od tira wystajace ponad maske niz załozy nitro :grin: :green_fuck:


Na sr.pl tematy o nitro sa nic nie warte Master's tak gadał na nitro a potem sam na nim jedzil

ale mysle ze instalacja stosowana z głowa przy 50 konnym strzale nie powinna znacznie zabic silnika... No nic przejdzie sie przekonac


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sty 03, 2008 13:40

Fido_dido pisze:Zaprzal predze wsadzi turbo od tira wystajace ponad maske niz załozy nitro :grin: :green_fuck:
zaprzal idzie grubo jak prawdziwy dragdiesel - 4 bary doładowania :P
ja bym LPG nie psikal..
no patrząc na fotke w podpisie nie brakuje Ci gnoju :)
Fido_dido pisze:No nic przejdzie sie przekonac
w razie czego kupisz nowy goły motor za 1000 PLN - gratki za odwage :) :bigok:

ps. no to moze euglen - on juz jeden motor wysadził :P



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » czw sty 03, 2008 14:42

o nitro juz dawno myslałem i bende walił tylko skoncze jeszcze po drodze tylko hamulce 288mm
juz sie kompletuja i bedziemy myslec

tak jak 1z wyzionie ducha to bedzie pozadny vp :grin:
Ostatnio zmieniony czw sty 03, 2008 14:44 przez Fido_dido, łącznie zmieniany 1 raz.


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sty 03, 2008 15:00

Fido_dido pisze:hamulce 288mm
a nie myslałeś o heblach z S2 ?

ja mam przyszykowany komplecik na 280 na zaciskach z mk3 GTI albo z S2 dwutłoczkowy girling G60 i sie zastanawiam co wsadzać :)
Fido_dido pisze:jak 1z wyzionie ducha to bedzie pozadny vp :grin:
i to sie nazywa właściwe podejście... załatwić dojście do używanych jedenzetów po taniości i wybuchać je po kolei psikając nawet eter, aż nie bedzie banglać jak trzeba :bigok:



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » czw sty 03, 2008 15:43

wymieniam wszystko na 5x100 a tarcza 288 jest najlepszym kompromisem miedzy tymi juz porzadymi brembo kitami a 256mm ktore teraz mam

288 jest grubsza i szersza od 280 mm co daje mu przewage z tego co patrzyłem w katalogach taroxa

ja nie lubie kompromisów

tarcza jesty naprawde gruba i klocek jest taki jak 312mm duzo wiekszy a ten
w 280 jest taki sam jak 256mm gdzies w kaciuku vr6 borys dawał porownanie

jak 1z wyzionie ducha bedzie alh asv cos w tym stylu skrecony na arp i z wałkiem plus jakies gt22 zeby tak z 230kuca na codzien bylo stabilne i drugi soft na podtlenek

ale narazie zamecze tego 1z bo jest po kapitalce tylko blok stary i wał wqszystko nowe

wiec powinien troche pojedzic


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sty 03, 2008 16:13

Fido_dido pisze:288 jest grubsza i szersza od 280 mm
grubsza to fakt 25 przeciwko 22mm, ale róznica w średnicy 8mm jest kosmetyczna i nie ma to wpływu..
Fido_dido pisze:klocek jest taki jak 312mm duzo wiekszy
a z tym sie zgodze, duzy klocek daje rade, dodatkowa zaleta, po wymianie jarzm można przejść na 312 mm :bigok:

tyle że 312 to wymaga 16 albo 17 calowych obręczy, a zacisk dwutłoczkowy z S2 ma ten plus że jest duży klocek przy tarczy 280 na 15 calowe koła
Fido_dido pisze:jak 1z wyzionie ducha bedzie alh asv cos w tym stylu skrecony na arp
lepiej juz dać dół z PD-eka, a czapke z VP

przy modach na 230KM+ to może warto dać np do 2B czapke do obrobienia :)

mnie teraz sie podobuje 2.0 TDI z 16 zaworową głową, te silniczki sie fajnie kręcą, jak to mówi zaprzal flow w dieslu tez jest ważny

przy okazji luźnego wątku nie wiem czy wszyscy widzieli co tam koledzy w Zakopcu wymodzili, a konkretnie Mrozio, na majóvwce był corkiem z ARL-em

http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 31&t=50753
Ostatnio zmieniony czw sty 03, 2008 16:14 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » czw sty 03, 2008 17:28

cowboy pisze:http://www.streetracing.p...hp?f=31&t=50753
Niezłe,niezłe oryginalny projekt
PS:Całe szczęście że nie wsadzili tego do calibry [-o< :grin:
Ostatnio zmieniony czw sty 03, 2008 17:35 przez dzidzia24, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » czw sty 03, 2008 20:19

na 288 jeszcze 15 chyba załozy

niestety w tych bkd to jest przyszłosc :)


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw sty 03, 2008 21:02

cowboy pisze:mnie teraz sie podobuje 2.0 TDI z 16 zaworową głową, te silniczki sie fajnie kręcą, jak to mówi zaprzal flow w dieslu tez jest ważny
swiete slowa ;) flow jest wazny i dlatego nie wolno zakladac jakichs smiesznych zwężek na wydechu ;) http://zaprzal.info/gt23v/


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sty 03, 2008 22:41

zaprzal pisze:nie wolno zakladac jakichs smiesznych zwężek na wydechu http://zaprzal.info/gt23v/
zaprzal, Ty chyba faktycznie chcesz ze 3 bary tego 1.6TD dmuchnąć :P

a flow wazny mimo ze to doładowany motor - musi łatwo wleciec i szybko wyleciec :)
Fido_dido pisze:na 288 jeszcze 15 chyba załozy
nie każdą fele, ale na pewno oryginaly z GTI na 5x100 musza wchodzic 15-stki
Fido_dido pisze:niestety w tych bkd to jest przyszłosc


dlaczego niestety :) BKD te pierwsze miały jakies poprblemy z pekającymy głowami... ale takiego BMN-a (170 w serii) pozbawic tego smiesznego DPF-a i załozyć ciurbo konkretne to byłoby fajnie :) ale to nowość i chyba jeszcze nawet na zachodzie nie ma takich projektów... póki co sie wirusują na 205KM

w odpowiedzi na motor BMW, miał wyjść 2.0 16V i 204 KM w serii z VAG-a ale coś cisza... musi widać żeby spełnic któraś tam norme Euro trzeba dupeltowego FAPa zapodac :green_fuck:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw sty 03, 2008 23:11

cowboy pisze:zaprzal, Ty chyba faktycznie chcesz ze 3 bary tego 1.6TD dmuchnąć
to nie idzie niestety do mnie ;)
cowboy pisze:ale to nowość i chyba jeszcze nawet na zachodzie nie ma takich projektów...
trzeba poczekac, albo mozesz byc pierwszy :bigok: pewnie sie super dlubie


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]


ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości