Projekt 2.0 TDI 317KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » wt sty 01, 2008 13:39

zapytam jutro :) 3k z twoja instalacja czy instalacja moja ?

w subie racja bo jak patrzyłem na ebayu do nx chyba suchej nie robi niejestem pewien :bajer:


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sty 02, 2008 09:35

uysy pisze:pierwsze jest punto JTD, zresztą bardzo fajne właściciel jest poważny i całkowicie zdecydowany wysłać motor na orbitę :)
he he, moze zróbcie jakąś fotorelacje z tego wydarzenia :P
uysy pisze: Przeniosłem się już całkiem na Maja. :)
dobrze wiedzieć
Fido_dido pisze:patrzyłem na ebayu do nx chyba suchej nie robi
poczytaj tu o suchych

http://www.n2o.pl/index_pliki/Page888.htm

http://www.tuning.jcauto.pl/oferta/silnik/highpower

System Highpower około 3300 PLN



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » śr sty 02, 2008 14:43

cowboy zapasu powietrza jak podkręcicie turbo do 1,55-1,6 bara to wystarczy do ok.180KM - później pojawi się dym..ZŚ ma LPG i główka na miejscu więc działaj:satan:

uysy podaj newsy z tej operacji w JTD...co do nitro i GT22 racja, ale strzał od dołu mógłby się skończyć mega overboostem i ciężko byłoby zapanować nad ciśnieniem...ja planuje strzał przy ok.3000-3400 obr/min ale delikatny ok.+35KM...nie chcę sprzątać oleju z asfaltu, a głowicę przyśrubuje ARP


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » śr sty 02, 2008 15:03

Cowboy teorie to ja znam mowilem ze nie jestem, pewien czy akurat nx sucha instalacje robi bo akurat tej firmy chciałem zestaw

pozdrawiam


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sty 02, 2008 15:03

mirass pisze:ZŚ ma LPG
ZŚ ma 190KM na LPG i turbo ze 130-tki ale za to pompa 11mm

http://img67.imageshack.us/img67/9232/190gr6.jpg

jemu to dopiero przydałoby sie wiecej powietrza :) czyli jakiś gaz rozweselający :P

moje turbo dmucha obecnie 1,35 Bara (2500-4000 rpm), a że jest to hybryda AWX/ARL to mogłaby nawet te 1,55 czy nawet 1,6 dmuchnąc :P ....tyle ze ja raczej skonczyłem zabawy w zwiekszanie mocy :)może jak kupie 2 auto to wtedy golfa zostawie do zabawy :P
mirass pisze:ja planuje strzał przy ok.3000-3400 obr/min
ale czego LPG czy N2O ? a moze jedno i drugie :)

[ Dodano: Sro Sty 02, 2008 14:04 ]
Fido_dido pisze:nie jestem, pewien czy akurat nx sucha instalacje robi bo akurat tej firmy
no piszą że mają zestawy nitro do diesla, czyli suche wprowadza sie sam gaz

[ Dodano: Sro Sty 02, 2008 14:05 ]
no piszą że mają zestawy nitro do diesla, czyli suche wprowadza sie sam gaz
chodziło mi o Highpower :)



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » śr sty 02, 2008 16:36

czyli wynika z tego zeby byly efety w tdi najlepiej strzlac lpg razem z nitro dfobrze mysle
:grin:


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » śr sty 02, 2008 22:42

cowboy ja mam duuze wtryski i pory zapas paliwa, więc tylko wiecej powietrza :satan: i sucha instalka..połączenia nitro i LPG w dolocie nie proponuje - fajerweki mogą być jak w sylwka o północy


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » śr sty 02, 2008 23:12

czyli przy turbo z arl i wtryskach 230 i pompie 11mm mozna go zalac ropa i smiało strzelac z suchej insatalki ? :)


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » czw sty 03, 2008 02:28

mirass pisze:połączenia nitro i LPG w dolocie nie proponuje - fajerweki mogą być jak w sylwka o północy
podpytaj jeszcze swoich masterów albo wróć na fizykę o chemię do szkoły średniej... (no offence)
czyli przy turbo z arl i wtryskach 230 i pompie 11mm mozna go zalac ropa i smiało strzelac z suchej insatalki ?
zakładając, że ten układ jest sprawny to jesteś potencjalnie na bogato - śmiało nadupcać N2O. Ma ogromną przewagę nad turbiną - dużo więcej tlenu - superzimnego, nie podnosisz tak bardzo ciśnienia w cylindrach, itd... wada jest jedna - nie występuje w przyrodzie :)
Ostatnio zmieniony czw sty 03, 2008 02:29 przez uysy, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » czw sty 03, 2008 02:57

wyjdzie po strojeniu czy sprawny ;) a to juz niedługo

ale przekonałes mnie co prawda to stary 1z ale moze czapki nie wydmucha

w wakacje usmiechne sie do kupla co w usa siedzi


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sty 03, 2008 09:35

mirass pisze:połączenia nitro i LPG w dolocie nie proponuje - fajerweki mogą być jak w sylwka o północy
no ale to Audi z pierwszej strony ma własnie LPG + nitro ??
uysy pisze:nie podnosisz tak bardzo ciśnienia w cylindrach
czyli mniejsze siły na korby i czape - a rośnie moc bo sie gnój spala :P
uysy pisze:wada jest jedna - nie występuje w przyrodzie
"Zatankowanie butli z NITRO kosztuje ok. 60pln/kg gazu więc ok. 300PLN za 5kg butlę.
W zależności od wielkości „strzału” 5kg gazu przy np. 30KM strzale wystarczy nam na ok. 30-40 20-sekundowych wyścigów!
Butla w zależności od sposobu użytkowania może wystarczyć na trzy miesiące, tydzień lub jeden wieczór
"
no niby tak... ale LPG tez tanie i mozna sobie deilkatnie dodawać - do czego to doszło diesel i kuchenka gazowa :P

jak tak szukałem sobie po SR tematu gazów w dieslu to straszny opór był przed nitro w dieslu ze strony tunerów... a po 2 latach juz wszyscy psiukali gazami :P

ale można zrobić sobie LPG nawet za 260 PLN :P

http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... ro&start=0

[ Dodano: Czw Sty 03, 2008 08:42 ]
cowboy pisze:http://www.streetracing.p...t=nitro&start=0
i jeszcze ciekawe linki z podanego wyżej linka :)

http://www.mrsharkey.com/lpg.htm

http://www.rv.net/forums/index.cfm/fuse ... age/es.cfm

to kto sie podejmie ? :P



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » czw sty 03, 2008 10:06

cowboy pisze:to kto sie podejmie ?
No właśnie kto się podejmie?? :grin: :grin: bo ja do aż tak odważnych nie należę :helm: Dobrze by było żeby zrobił to ktoś prz seryjnej jednostce(mniejsze ryzyko :chytry: )
PS:Fajnie by było mieć taki 20-sto konny strzał własnej domowej roboty :bajer:


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sty 03, 2008 10:41

No właśnie kto się podejmie?? :grin: :grin:
w TD to moze Apsik albo Zaprzał :) ale im to by sie N2O przydało :) bo na zadymienie nie mogą narzekać ;P



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » czw sty 03, 2008 12:21

uysy pisze:
mirass pisze:połączenia nitro i LPG w dolocie nie proponuje - fajerweki mogą być jak w sylwka o północy
podpytaj jeszcze swoich masterów albo wróć na fizykę o chemię do szkoły średniej... (no offence)

mówimy tu o seryjnych blokach, bez mocniejszych śrub i motorach mających swoją historię...

strzelisz -> zobaczysz -> przeżyjesz


btw: człowiek całe życie się uczy :pub: jedni chętniej drudzy mniej :green_fuck:


www.vagtune.pl tel. 502730289

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 137 gości