![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
w subie racja bo jak patrzyłem na ebayu do nx chyba suchej nie robi niejestem pewien
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
he he, moze zróbcie jakąś fotorelacje z tego wydarzeniauysy pisze:pierwsze jest punto JTD, zresztą bardzo fajne właściciel jest poważny i całkowicie zdecydowany wysłać motor na orbitę![]()
dobrze wiedziećuysy pisze: Przeniosłem się już całkiem na Maja.![]()
poczytaj tu o suchychFido_dido pisze:patrzyłem na ebayu do nx chyba suchej nie robi
ZŚ ma 190KM na LPG i turbo ze 130-tki ale za to pompa 11mmmirass pisze:ZŚ ma LPG
ale czego LPG czy N2O ? a moze jedno i drugiemirass pisze:ja planuje strzał przy ok.3000-3400 obr/min
no piszą że mają zestawy nitro do diesla, czyli suche wprowadza sie sam gazFido_dido pisze:nie jestem, pewien czy akurat nx sucha instalacje robi bo akurat tej firmy
chodziło mi o Highpowerno piszą że mają zestawy nitro do diesla, czyli suche wprowadza sie sam gaz
podpytaj jeszcze swoich masterów albo wróć na fizykę o chemię do szkoły średniej... (no offence)mirass pisze:połączenia nitro i LPG w dolocie nie proponuje - fajerweki mogą być jak w sylwka o północy
zakładając, że ten układ jest sprawny to jesteś potencjalnie na bogato - śmiało nadupcać N2O. Ma ogromną przewagę nad turbiną - dużo więcej tlenu - superzimnego, nie podnosisz tak bardzo ciśnienia w cylindrach, itd... wada jest jedna - nie występuje w przyrodzieczyli przy turbo z arl i wtryskach 230 i pompie 11mm mozna go zalac ropa i smiało strzelac z suchej insatalki ?
no ale to Audi z pierwszej strony ma własnie LPG + nitro ??mirass pisze:połączenia nitro i LPG w dolocie nie proponuje - fajerweki mogą być jak w sylwka o północy
czyli mniejsze siły na korby i czape - a rośnie moc bo sie gnój spalauysy pisze:nie podnosisz tak bardzo ciśnienia w cylindrach
uysy pisze:wada jest jedna - nie występuje w przyrodzie
no niby tak... ale LPG tez tanie i mozna sobie deilkatnie dodawać - do czego to doszło diesel i kuchenka gazowa"Zatankowanie butli z NITRO kosztuje ok. 60pln/kg gazu więc ok. 300PLN za 5kg butlę.
W zależności od wielkości „strzału” 5kg gazu przy np. 30KM strzale wystarczy nam na ok. 30-40 20-sekundowych wyścigów!
Butla w zależności od sposobu użytkowania może wystarczyć na trzy miesiące, tydzień lub jeden wieczór"
i jeszcze ciekawe linki z podanego wyżej linkacowboy pisze:http://www.streetracing.p...t=nitro&start=0
No właśnie kto się podejmie??cowboy pisze:to kto sie podejmie ?
podpytaj jeszcze swoich masterów albo wróć na fizykę o chemię do szkoły średniej... (no offence)uysy pisze:mirass pisze:połączenia nitro i LPG w dolocie nie proponuje - fajerweki mogą być jak w sylwka o północy
mówimy tu o seryjnych blokach, bez mocniejszych śrub i motorach mających swoją historię...
strzelisz -> zobaczysz -> przeżyjesz
btw: człowiek całe życie się uczyjedni chętniej drudzy mniej :green_fuck:
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 137 gości