Ucieka paliwo ... niepali

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

RafalekTDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt sty 01, 2008 12:35
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Ucieka paliwo ... niepali

Post autor: RafalekTDI » wt sty 01, 2008 14:15

Witam mam od niedawna Golfika II GTD intercoler i mam mały problem. Mianowice jak postoji kilka godz. nie moze odpalic. Filtr paliwa jest pusty, jesli wleje ropy do filtra to zaśsie i odpali. Podejrzewam ze nieszczelny jest uklad paliwowy i cofa paliwo.
Obstawiam:
1)filtr paliwa, nieszczelny i ogolnie do wymiany
2)nieszczelnosc przewodu paliwowego
3)nieszczelnosc pompy paliwowej
Prosze o rady i porady



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt sty 01, 2008 14:25

Sprawdź czy masz szczelną zakrętkę odstojnika.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » wt sty 01, 2008 15:29

jezeli maz filtr z podrgzrewaczem a napewno masz ja obstawiałbym tez ten zaworek, ja mailem tak u siebie, pod zaworkiem powinien byc oring , sprawdz moze go tam nie ma....

[ Dodano: 01 Sty 2008 14:31 ]
chodzi mi o zaworek w filtrze u gory :) nie na dole


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

RafalekTDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt sty 01, 2008 12:35
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: RafalekTDI » wt sty 01, 2008 15:39

Witam.
mianowicie co do filtra to mój Tata ma tez golfa II 87'GTD i filt ma jakis normalniejszy. W moim jest z jakim plastikiem wciskanym do filtra i zabezpieczanym zawleczka( ze to ten jakis podgrzewacz?)i jest aby ten plasticzek i niema zadnej uszczelki ani oringu



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » wt sty 01, 2008 15:43

:chytry:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt sty 01, 2008 15:53

na poczatek sprawdziłbym wyciek z filtra bo to nie za bardzo mozliwe zeby cofnęło całe paliwo z filtra spowrotem do baku....



RafalekTDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt sty 01, 2008 12:35
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: RafalekTDI » śr sty 02, 2008 21:54

Dzisiaj zakupiłem filtr i mysle ze zdarli ze mnie bo az 50zl. Tam gdzie miałem znizki były renamenty i było pozamykane:/

W starym filtrze było troche wody i innych smieci. Po załozeniu nowego pali z dotyku, jeszcze jutro rano sie okaże ale mysle ze to była przyczyna.

Ps.Przewody paliwowe były suche i nigdzie niemoglem zlokalizowac wycieku



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw sty 03, 2008 00:23

RafalekTDI pisze:Dzisiaj zakupiłem filtr i mysle ze zdarli ze mnie bo az 50zl.
normalna cena z DOBRY filtr paliwa !!! jak kupowałem nie dawno to tez jak pytałem to mi koleś mówi ze najtańszy 40 zł to ja mu mówie ze na najtańsze to mnie nie stać :P i ze chce coś lepszego :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości