Fotka rury od IC do Turbo w AFNie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Pioteros
Jeżdzem szypko!
Jeżdzem szypko!
Posty: 132
Rejestracja: sob sie 04, 2007 17:09
Lokalizacja: WS
Kontakt:

Fotka rury od IC do Turbo w AFNie

Post autor: Pioteros » pn gru 31, 2007 16:04

czy ktos ma moze fotke jak wygladaja u niego poprawnie zalozone dwie obejmy (takie druciane)

u mnie prawa jest calkowicie poluzowana i pod nia zbiera sie wilgoc i brud, chyba spadla z tego pogrubienia ale rzecz w tym ze ja nie widze ta mzadnego polaczenia wiec po co ona w ogole jest:|:|

wyglada to tak
Obrazek
Ostatnio zmieniony pn gru 31, 2007 20:10 przez Pioteros, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn gru 31, 2007 16:16

nie wiem po co te siatexy są ale tak ma być :)

potek pisze: wydaje mi sie ze to jest wlasnie dreczacego mnie od dluzszego czasu notlaufu...
nie ma to nic wspólnego z notlaufem :P



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pn gru 31, 2007 16:34

cowboy pisze:nie wiem po co te siatexy są ale tak ma być
hmmm tez sie kiedys zastanawiałem po kiego grzyba te druciane oploty na rurze ??? W sumie nic ciekawego nie wydedukowalem jaką rolę spelniają , nie wiem czy zauwazyliście ale one nie sa lekkie troszke ważą , byćmoze to jakaś funkcja tłumika drgań ?????? Żeby rura z turbo nie wpadała w rezonans ???? diabli wiedzą ....

Może ktoś posiada wiedze tajemną i nas oświeci ???? :grin: :grin: :grin:
potek pisze:wydaje mi sie ze to jest wlasnie dreczacego mnie od dluzszego czasu notlaufu...
zapinaj auto pod VAG , a tym druciakom daj spokój


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Pioteros
Jeżdzem szypko!
Jeżdzem szypko!
Posty: 132
Rejestracja: sob sie 04, 2007 17:09
Lokalizacja: WS
Kontakt:

Post autor: Pioteros » pn gru 31, 2007 19:27

nie martwilbym sie tym... ale nie wiem czemu zbiera sie tam jak gdyby "film olejowy", ale czy to olej to dokladnie nie wiem, poprostu jakas wilgoc, ile razy wytre to tyle razy sie pojawia znowu

aha mam jeszcze pytanie... N75 to ten blizej lewego reflektora czy ten glebiej pod rura od filtra powietrza?


Było 97" Mk3 AFN -> Było 98" A4 B5 Avant 1.8 T Quattro -> Jest 98" A8 D2 4.2 Quattro :) :)

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn gru 31, 2007 19:30

potek pisze:N75 to ten blizej lewego reflektora czy ten glebiej pod rura od filtra powietrza?
n75 to ten z białą główka podłączony do filtra powietrza, biegnie z niego wężyk do turbiny

n18 jest nizej i jeszt cały czarny



Awatar użytkownika
Pioteros
Jeżdzem szypko!
Jeżdzem szypko!
Posty: 132
Rejestracja: sob sie 04, 2007 17:09
Lokalizacja: WS
Kontakt:

Post autor: Pioteros » pn gru 31, 2007 19:38

dzieki to chcialem wiedziec;)


Było 97" Mk3 AFN -> Było 98" A4 B5 Avant 1.8 T Quattro -> Jest 98" A8 D2 4.2 Quattro :) :)

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn gru 31, 2007 21:29

potek pisze:dzieki to chcialem wiedziec;)
mozesz je zamienic miejscami, jezeli notlaufy ustana to winny jest N-75 (ale te Pierburgi raczej nie klekają zbyt często)

jesli nie, to raczej trzeba przyjrzec się czy sztanga płynnie się porusza - w zasadzie od tego bym zaczał

tu masz filmik poglądowy

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141761



Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » śr sty 02, 2008 09:15

a sztanga powinna się poruszać luźno, czy ma być po prostu czuć opór podobny do sprężyny?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sty 02, 2008 09:26

jasiek21 pisze:czy ma być po prostu czuć opór podobny do sprężyny
ma sie poruszać płynnym ruchem nie skokowo

wciskając sztangę do gruszki czuć opór spręzyny - co powoduje że po puszczeniu szybko odpada z powrotem

po zapalenie silnika sztanga zostaje wciągnięta do gruszki ustawiając kierownice spalin na maksymalne doładowanie



Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » śr sty 02, 2008 10:28

czyli wszystko ok jest, dzięki



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości