Fotka rury od IC do Turbo w AFNie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Fotka rury od IC do Turbo w AFNie
czy ktos ma moze fotke jak wygladaja u niego poprawnie zalozone dwie obejmy (takie druciane)
u mnie prawa jest calkowicie poluzowana i pod nia zbiera sie wilgoc i brud, chyba spadla z tego pogrubienia ale rzecz w tym ze ja nie widze ta mzadnego polaczenia wiec po co ona w ogole jest:|:|
wyglada to tak
u mnie prawa jest calkowicie poluzowana i pod nia zbiera sie wilgoc i brud, chyba spadla z tego pogrubienia ale rzecz w tym ze ja nie widze ta mzadnego polaczenia wiec po co ona w ogole jest:|:|
wyglada to tak
Ostatnio zmieniony pn gru 31, 2007 20:10 przez Pioteros, łącznie zmieniany 2 razy.
hmmm tez sie kiedys zastanawiałem po kiego grzyba te druciane oploty na rurze ??? W sumie nic ciekawego nie wydedukowalem jaką rolę spelniają , nie wiem czy zauwazyliście ale one nie sa lekkie troszke ważą , byćmoze to jakaś funkcja tłumika drgań ?????? Żeby rura z turbo nie wpadała w rezonans ???? diabli wiedzą ....cowboy pisze:nie wiem po co te siatexy są ale tak ma być
Może ktoś posiada wiedze tajemną i nas oświeci ????
zapinaj auto pod VAG , a tym druciakom daj spokójpotek pisze:wydaje mi sie ze to jest wlasnie dreczacego mnie od dluzszego czasu notlaufu...
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
nie martwilbym sie tym... ale nie wiem czemu zbiera sie tam jak gdyby "film olejowy", ale czy to olej to dokladnie nie wiem, poprostu jakas wilgoc, ile razy wytre to tyle razy sie pojawia znowu
aha mam jeszcze pytanie... N75 to ten blizej lewego reflektora czy ten glebiej pod rura od filtra powietrza?
aha mam jeszcze pytanie... N75 to ten blizej lewego reflektora czy ten glebiej pod rura od filtra powietrza?
Było 97" Mk3 AFN -> Było 98" A4 B5 Avant 1.8 T Quattro -> Jest 98" A8 D2 4.2 Quattro
mozesz je zamienic miejscami, jezeli notlaufy ustana to winny jest N-75 (ale te Pierburgi raczej nie klekają zbyt często)potek pisze:dzieki to chcialem wiedziec;)
jesli nie, to raczej trzeba przyjrzec się czy sztanga płynnie się porusza - w zasadzie od tego bym zaczał
tu masz filmik poglądowy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141761
ma sie poruszać płynnym ruchem nie skokowojasiek21 pisze:czy ma być po prostu czuć opór podobny do sprężyny
wciskając sztangę do gruszki czuć opór spręzyny - co powoduje że po puszczeniu szybko odpada z powrotem
po zapalenie silnika sztanga zostaje wciągnięta do gruszki ustawiając kierownice spalin na maksymalne doładowanie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości