

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
olej teorie i przejdz do praktyki zalej go do pełna najepeij " pod sam korek " i przy nastepnym tankowaniu zalej na tej samej stacji i tak samo i zobaczysz co ci wyjdziePinkFloyd pisze:Ponoc w Mk IV sa baki 55l i 62l
PinkFloyd pisze:Po zakupi swojego MK IV TDI zatankowałem go do pełna na stacjo BP- wybrałęm leprze paliwo tkzw. bezsiarkowe. Po czasie zobaczyłem ze na ciepło silnik głośno klekocze- nie hydrauliki- ale tak jakby sworznie w tłokach stukały albo była bardzo twarda praca silnika. Pomyslałem ze dziwne ze tylko na gorącym silniku. pO czasie myslame ze cos z motorem. Poza tym spalanie i dynamika w normie. Zjechałęm całe paliwo az zostało w baku 2l. Postanowiełm dla próby zatankować na Schellu i dodałem STP i o dziwo po 10km silnik ucichłJak sadzicie złe było paliwko bo nie wierze ze tak szybko sie silnik uzdrowił lub wtryski przeczysciły. A poza tym tankowałem Golfa i weszło 59l
az mi sie nie chce wierzyc. Ponoc w Mk IV sa baki 55l i 62l ale od czego to zależy???
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości