Rezerwa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Rezerwa

Post autor: Krakulec » sob gru 29, 2007 14:32

Wiam mam pytanie moze ktos bedzie wiedzial. JAk w golfach jest zrobione to ze gdy mamy malo paliwa i jezdzimy powiedzmy samohodem po zakretach to on zaczyna łapac powietrze z baku zamiast paliwa. U mnie w golfie jak mam nawet z 10l i zacznie nim bujac to łapie mi powietre i zaczyna sie trząć. A powiedzmy jezdze laguna 96r i bujam nim i bujam a dawano jest na rezerwie i nic mu sie nie dzieje chodzi normalnie


Krakulec

Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » sob gru 29, 2007 20:44

Mnie się ostatnio zdarzyło, przy wyjeżdżaniu z parkingu (stromy zjazd), że auto przygasało i nie miało obrotów. Już myślałem, że to pompę szlag trafił, po govmodzie. Na szczęście po przejechaniu 100m, po poziomym terenie, auto doszło do siebie. Wskazówka była już w połowie rezerwy.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Awatar użytkownika
cyra
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: wt maja 31, 2005 09:19
Lokalizacja: Grochów- Warszawa
Kontakt:

Post autor: cyra » sob gru 29, 2007 23:37

mój golf zaczyna trząść na ostatnich ok. 200 m jak już na oparach pomyka..

Dwa razy to przechodziłem i jakoś zawsze do ostatniej kropli ciągnął... :bigok:



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » ndz gru 30, 2007 00:59

Krakulec pisze:Ak w golfach jest zrobione to ze gdy mamy malo paliwa i jezdzimy powiedzmy samohodem po zakretach to on zaczyna łapac powietrze z baku zamiast paliwa
sprawdz czy pompa w baku nie wyskoczyła Ci z zatrzasków,u mnie tak było i jak sie zblizała rezerwa to pompa latała na boki i łapał powietrze...


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » ndz gru 30, 2007 01:16

Nie bo wogole to moj to taki pomieszaniec jest :D Bo tak silnik jest 1.6TD a cala buda jest vr6 mk3 i bak tez jest od bezyny i niewiem jak to ktos tam zrobil. bo wgole to czym sie rozni bak od bezyniaka od diesela ?? bo wkuzam sie mam zatankowane nawet duzo paliwa ale zaczne nim naprawde ostro latac po zakretach to zaraz sie nachapie powietrza

[ Dodano: 30 Gru 2007 00:18 ]
no bo wiadomo no jes malo paliwa no o po zakretach te paliwo lata po tym baku ale wydaje mi sie ze powinno byc tam cos co temu zapobiega ze mozna yjezdzic wszystko do konca


Krakulec

Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » ndz gru 30, 2007 14:10

no własnie tak by sie zdało zrobic. Ale tak sie zastanawiam czym to sie rozni. Bo to czasem nie tym ze pompa paliwa w bneynie jest w srodku baku. a pompa wtryskowa jest przy silniku w dieslu kurde z tymi bakami to zielony jestem


Krakulec

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz gru 30, 2007 14:42

Krakulec pisze:no własnie tak by sie zdało zrobic. Ale tak sie zastanawiam czym to sie rozni. Bo to czasem nie tym ze pompa paliwa w bneynie jest w srodku baku. a pompa wtryskowa jest przy silniku w dieslu kurde z tymi bakami to zielony jestem
W benzyniakach pompa paliwa jest w baku, a w dieslach w pompie wtryskowej.
W benzyniakach może zaciągać powietrze jak coś się spieprzy z tym "sączkiem" co zasysa paliwo, znajomy w fordzie,benzyniaku miał podobny problem, jak mu pozostawało około 5l paliwa, to autko zaczynało szarpać i się dusić, a wcześniej wymienił pompę w baku, bo mu się spaliła. Myślał, że znów poszła, zdemontował ją i zauważył, że filterek na pompce jest źle zrobiony, mianowicie filtr miał otwory wyżej niż dno baku,i do końca nie zaciągał paliwa:)

Może ty masz podobnie, jeśli masz bak od benzyniaka.

U mnie wyjeżdżam paliwo do zera, aż się zacznie dusić i zgaśnie :) a potem po zalaniu odpowietrzanie :chytry:

Pozdrawiam...



Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » ndz gru 30, 2007 16:14

No włąsnie kurde czort wie jak to tam jest teraz nieche mi sie tego rozbierac bo zimno. Ale dobrze wiedziec co kto o tym mysli. Niewiem jak to jet no bo jak sie tak wchodzi w zakret to wszystkie paliwo leci na jedna strone i on łapie powietrze. Ale no jak piszecie ze mozna wyjezdzic wszystko do ostatniej kropli hmmm


Krakulec

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » ndz gru 30, 2007 22:38

szukaj baku od diesla i podmień :bigok:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 204 gości