TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY. REGULAMIN STR 116.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr gru 12, 2007 23:25

chili pisze:Miałem też sugestię że to może świece żarowe
Bardzo możliwe ...... sprawdź wszystko i będzie dobrze ;)

[ Dodano: Sro Gru 12, 2007 22:26 ]
Jak będziesz miał pytania to pisz na gg 6736026



chili
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr gru 12, 2007 17:51
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Post autor: chili » pt gru 14, 2007 20:49

ratujcieWitka!
Dzisiaj wymieniłem świece (były 3 spalone), filtr paliwa i czujnik temperatury i ładnie palił po wymianie natomiast po 3 godzinach dalej nie może odpalić co teraz może być przyczyną bo już zwątpiłem :| ratujcie!



Awatar użytkownika
STO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: ndz sie 12, 2007 11:37
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: STO » sob gru 22, 2007 10:18

Pamiętajcie o tym, żeby nie jeździć gdy paliwo jest już poza połową rezerwy !!! Dlaczego? Dlatego, że układ nam sie zapowietrza czy coś tam i puźniej jak postoi to nie chce palić !!!!

Morał: Zawsze tankuj swoje auto i nie jeździj jeśli masz mniej paliwa niż połowa rezerwy !!!!

:okej: :okej: :okej:


[img]http://www.lewyphp.republika.pl/sto_warez.jpg[/img]

MUSIEK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw gru 13, 2007 19:17
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: MUSIEK » pn gru 24, 2007 01:44

Ja mam Borę 1,9 TDI AJM i mam ten sam problem. Ciężko odpala rano jak już go zapalę to później od tyka zapala dopóki, dopóty nie postoi dłuższy czas około 6 godzin i znowu to samo. Wymieniłem świece, wszystkie fitry, paliwa oryginalny wraz z zaworkiem (koszt filtra 130, zaworka 70 zł serwis ;) i dalej to samo..... Pojadę po świętach sprawdzić rozrząd może tam coś jest poprzestawiane... Sam nie wiem.



exaf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 11:33
Lokalizacja: bilgoraj

Post autor: exaf » pn gru 24, 2007 09:59

MUSIEK pisze:Ja mam Borę 1,9 TDI AJM i mam ten sam problem. Ciężko odpala rano jak już go zapalę to później od tyka zapala dopóki, dopóty nie postoi dłuższy czas około 6 godzin i znowu to samo. Wymieniłem świece, wszystkie fitry, paliwa oryginalny wraz z zaworkiem (koszt filtra 130, zaworka 70 zł serwis ;) i dalej to samo..... Pojadę po świętach sprawdzić rozrząd może tam coś jest poprzestawiane... Sam nie wiem.
Miałem to samo płaciłem za różne rzeczy nie potrzebnie m.in. świece żarowe, przekaźnik świec , i okazało sie ze był rozrząd przestawiony teraz jak igła. sprawdz jeszcze czy przekaźnik świec żarowych załącza.



MUSIEK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw gru 13, 2007 19:17
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: MUSIEK » pn gru 24, 2007 11:07

exaf pisze:sprawdz jeszcze czy przekaźnik świec żarowych załącza
powiedz kolego, gdzie to jest i jak to sprawdzić. Możesz mieć rację z tym rozrządem, bo niedawne jakieś 15 000 tyś temu był wymieniany wg książki serwisowej.



Bubu116
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn gru 24, 2007 17:04
Lokalizacja: Żmigród

Post autor: Bubu116 » pn gru 24, 2007 21:34

Witam wszystkich, jestem nowy ,więc proszę o wyrozumiałość:)

Mój problem polega mniej więcej na tym co większości z Was,ale chciałbym ,żebyście mi pomogli go rozwiązac indywidualnie. Jestem od niedawna posiadaczem Golfa 4 1.9 tDI silnik 116km ,6 biegów przebieg: 155tys. i mój problem polega na tym,że muszę go długo kręcić, nie pali na dotyk tak jak powinien:( aczkolwiek silnik chodzi równiutko, nie kopci....,znajomy mechanik mówil,że może to byc wina filtra paliwowego,ale nie wiem do końca i zwracam się do Was z prośbą rozwiązania mojego problemu, jakie moga byc tego przyczyny ? Dziękuje wszystkim
Ostatnio zmieniony pn gru 24, 2007 21:35 przez Bubu116, łącznie zmieniany 1 raz.



MUSIEK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw gru 13, 2007 19:17
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: MUSIEK » pn gru 24, 2007 21:53

Witam. Mam ten problem w Bora 1,9 6biegowa 116km. Wymieniłem filtr paliwa i zaworek co w niego wchodzi. Doradzili mi tutaj na forum, żeby sprawdzić bezpiecznik od świec żarowych i przełącznik oraz czy rozrząd nie jest przestawiony o kilka stopni. Sprawdź też czy nie masz zapowietrzonego układu paliwowego i opaski zaciskowe na wężach paliwowych czy niezaciąga powietrza. Dużo tego ja wiem ale myślę, że warto. Po świętach jadę sprawdzić te rzeczy i dam znać co i jak :)



Bubu116
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn gru 24, 2007 17:04
Lokalizacja: Żmigród

Post autor: Bubu116 » śr gru 26, 2007 20:40

Dzieki Musiek, posprawdzam te rzeczy, czekam na Twoja relację. Pozdro



Jerry-GOLF-TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr lis 21, 2007 09:42
Lokalizacja: Rudnik nad Sanem

Post autor: Jerry-GOLF-TDI » sob gru 29, 2007 22:14

Witam!
Posiadam golfa MK2 1.6 GTD silnik SB + interooler. Mam w nim taki problem że musze długo kręcić gdy zapalam go zimnego, a i ciepły nie odpala dobrze.
Zrobione: pompa wtryskowa zregenerowana, nowe filtry powietrza i paliwa, wymienione pierścienie tłokowe i zrobiona głowica, zrobione wtryski bo wszystkie lały i poustawiane, rozrusznik zrobiłem że teraz szybciej kręci, zrobiłem też test z bańką ropy bo myslałem że moze nie ciągnie ropy dobrze ze zbiornika, powymieniałem przewody paliwowe od pompy żeby było fajnie widać czy bąbelki są czy nie i o dziwo układ też nie zapowietrzony, nowe świece żarowe i też sprawdzone bo grzeją wszystkie juz po 3 sekundach sie czerwone wszystkie robią a sprawdzane były jak wykręcałem wtryski to wtedy fajnie widać świece w bloku jak sie grzeją i doradżcie mi prosze co jeszcze mam mu zrobić bo on za cholere palić dobrze nie chce przy takich temp. jak teraz są.



chili
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr gru 12, 2007 17:51
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Post autor: chili » ndz gru 30, 2007 21:04

Witka!
mam problem z odpalaniem golfa 1.9 TDI 110KM gdy jest zagrzany silnik, a oprócz tego mam cyrk w czasie jazdy a mianowicie w czasie jazdy gdy redukuje bieg na niższy przy obrotach np. 3 tyś i dodaje gazu silnik nie ciągnie i pozostaje przy tych samych obrotach chociaż gaz jest wciśnięty do spodu auto jest słabe po jakimś czasie auto wraca do normalności i chodzi jak burza co może być przyczyną takich cyrków prosze o pomoc i wielkie dzięki odgórnie



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » pn gru 31, 2007 01:13

Jerry-GOLF-TDI pisze:Witam!
Posiadam golfa MK2 1.6 GTD silnik SB + interooler. Mam w nim taki problem że musze długo kręcić gdy zapalam go zimnego, a i ciepły nie odpala dobrze.
Zrobione: pompa wtryskowa zregenerowana, nowe filtry powietrza i paliwa, wymienione pierścienie tłokowe i zrobiona głowica, zrobione wtryski bo wszystkie lały i poustawiane, rozrusznik zrobiłem że teraz szybciej kręci, zrobiłem też test z bańką ropy bo myslałem że moze nie ciągnie ropy dobrze ze zbiornika, powymieniałem przewody paliwowe od pompy żeby było fajnie widać czy bąbelki są czy nie i o dziwo układ też nie zapowietrzony, nowe świece żarowe i też sprawdzone bo grzeją wszystkie juz po 3 sekundach sie czerwone wszystkie robią a sprawdzane były jak wykręcałem wtryski to wtedy fajnie widać świece w bloku jak sie grzeją i doradżcie mi prosze co jeszcze mam mu zrobić bo on za cholere palić dobrze nie chce przy takich temp. jak teraz są.
jaki był koszt u Ciebie tych wężyków paliwowych?



Jerry-GOLF-TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr lis 21, 2007 09:42
Lokalizacja: Rudnik nad Sanem

Post autor: Jerry-GOLF-TDI » pn gru 31, 2007 13:49

no węzyki jak wężyki znalazłem u siebie w domu takie przezroszyste zbrojone ( tzn one są zbrojone płutnami) chyba każdy wie jak wyglądają no i pozmieniałem je na odcinku pompa wtryskowa- filtr paliwa ale przecież to nie ma nic do rzeczy w tym momencie



Soldier_M
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: wt sie 29, 2006 21:26
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

rozgrzany źle, mróz zimowy źle, wiosenny chłodek idealnie

Post autor: Soldier_M » czw sty 03, 2008 09:33

Witam, niechciałbym tworzyć nowego tematu więc podłączam się do was szanowni koledzy. Otóż posiadam GOLFA IV 1999r 1.9 TDI 90PS(obecnie 163 tys). Zakupiłem go ok 1,5 roku temu , od tego czasu przejechałem niedużo jakieś 12 tysięcy, zaraz po zakupie wymieniłem wszystko wg zalecen tzn paski i filtry itp.. od samego początku jak autko było rozgrzane nie palił na dotyk musiałem go chwile pokręcić aby zaskoczył, doczytałem się że jest to problem dawek startowych i z racji tej że nie przeszkadzało mi to nie wnosiłem korekcji. Gdy temp nocne i dzienne przy zimnym silniku typowo letnie i wiosenne dochodziły około 5-25 silnik palił z pół obrotu(oczywiscie silnik musiał uprzednio po jezdzie też sie ochłodzić). Po wymianie od początku zauważyłem na wężyku filtra paliwa przerwe powietrzną ok 2cm i z kabiny dochodzą do mnie do dnia dzisiejszego dziwne odgłosy z filtra jakby lekkie dzwonienie czy szumienie.Dodam jeszcze że gdy odpale autko i zapale ponownie to pali super. Nie denerwowałbym się gdyby nie palił mi źle w mroźie, teraz już nie jestem pewien czy to korekcja dawek czy może mam słaby akumulator( czuje jakby z rana nie miał w sobie siły ),a może źle odpalam moje autko bo mroźnej nocce ok -4 do -10 . Musze dużo dłużej kręcić, a dziś nawet dwa razy, świece oczywiscie w porównaniu z letnim okresem grzeją dosyć długo, nie próbowałem podwójnego grzania , ale czy aby ten pomysł jest prawidłowym przecierz taka temp to nie jest Syberia. Proszę szanownych kolegów o pomoc. Mam dostęp do interfejsu VAG i kompa, więc jeśli byście pokierowali mnie jakie bloki sprawdzić doszlibyśmy do przyczyny. Na dzien dzisijeszy moge zrobić diagnoze statyczną, ale gdyby była potrzeba zaporzycze się w laptopa. Pozdrawiam...


Soldier_Marine

Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 103 gości