Po regeneracji pompy samochód nie jest taki zwawy....

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tommy-cichy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
Kontakt:

Po regeneracji pompy samochód nie jest taki zwawy....

Post autor: tommy-cichy » ndz gru 30, 2007 14:28

Mój problem podobny jak u kilku na forum jednak troche sie różni.Mianowicie miałem regenerowaną pompe wtryskową w renomowanym serwisie boscha w opolu i po tej regeneracji samochód jezdzi ok w calym zakresier nic nie szarpie tylko zauwazylem ze wolniej wkreca sie na obroty kiedys po lekkim nacisnieciu na pedal to wskazowka od obrotow rwala sie do gory i lekko przykopcil teraz jest slabszy i praktycznie wogole nie pusci dymka a wydaje mi sie ze powinien sobie przykopcic.Czytalem na forum ze moze byc za mala dawka paliwa znalazlem ze w pompie od 1.9td idzie recznie ja zwiekszyc i zaraz sie lepiej wkreca na obroty.Jak jest w 1.9tdi?Albo moze ktos mi cos doradzi innego?samochodzik jakby tez glosniej pracuje niz kiedys za to pali na dodyk...


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101123&start=0 a oto link co do regulacji pompy od 1.9td,moze ktos znalaz cos takiego od 1.9tdi 1z???



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz gru 30, 2007 15:20

tommy-cichy pisze:moze ktos znalaz cos takiego od 1.9tdi 1z???
a poszukać ciężko ?!?
Wchodzisz w vag / grupa 001 pole 2 luzujesz nastawnik i przesuwając nim zmieniasz dawkę paliwa ... delikatnie przesuwając !!
tekst z fotoporady Adamma
Rozgrzac silnik do temperatury pracy (min 80 stopni) wyłączyć klimatyzacje (wg
oryginalnej instrukcji ale chyba chodzi o nawiew ja robilem to tak samo jak pomiar przed
przy wylaczonym nawiewie)
Uruchomic VAGa i sprawdzic wartość w grupie 001 blok 02
Jeśli rozni się od wartości zanotowanej na początku o +/- 0,5 mg/R zgasic auto poluzowac
sruby nastawnika, i przesunąć bocznie delikatnie nastawnik na pompie, dokręcić sruby i
przeprowadzic nowy pomiar, procedure stosowac az do uzyskania zadanej wartości.
UWAGA nie luzowac srub ani nie przesuwac nastawnika na pracującym silniku !!
Uwaga przeprowadzane ustawienia musza być precyzyjne, przesuniecie o 1/10 mm
powoduje już spore zmiany w dawce.
Przy ustawianiu okazuje się, że:
- pokazywana jest za wysoka dawka: dawka jest w rzeczywistości za niska, nastawnik
musi zostać przesunięty w stronę części wysokociśnieniowej.
- pokazywana jest dawka za mała: dawka jest w rzeczywistości za wysoka, nastawnik
musi zostać przesunięty na pompie w stronę koła rozrządu
ustaw w okolicach 4.0
Ostatnio zmieniony ndz gru 30, 2007 15:22 przez damcio151, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
tommy-cichy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
Kontakt:

Post autor: tommy-cichy » ndz gru 30, 2007 16:09

Niestety mam na srubach luzujących nastawnik plomby gwarancyjne,takze wole tego nie ruszac,moze ktos ma jeszcze jakies pomysly co do tego jak go ozywic i zeby czasem sobie przykopcil???



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz gru 30, 2007 16:12

Niestety mam na srubach luzujących nastawnik plomby gwarancyjne,takze wole tego nie ruszac,moze ktos ma jeszcze jakies pomysly co do tego jak go ozywic i zeby czasem sobie przykopcil???
jedź do nich i niech ustawią dawkę ... i ponownie to zaplombują ... powiedz że w ramach gwarancji ;)
Sprawdź na vagu jaka jest dawka paliwa ... można ją troszkę zmienić w adaptacjach



Awatar użytkownika
tommy-cichy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
Kontakt:

Post autor: tommy-cichy » ndz gru 30, 2007 16:32

A myslisz ze mi to zrobia w ramach gwarancji,co mam wziasc za podstawe gwarancji ze nie kopci?A myslisz ze to jest na 100% tylko za mala dawka paliwa czy cos jeszcze ze nie nie wkreca sie tak szybko na obroty?
Ostatnio zmieniony ndz gru 30, 2007 16:34 przez tommy-cichy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz gru 30, 2007 16:41

tommy-cichy pisze:A myslisz ze mi to zrobia w ramach gwarancji
powinni zrobić ... coś ustawili źle i silnik nijak chodzi
tommy-cichy pisze:co mam wziasc za podstawe gwarancji ze nie kopci?
że nie wkręca się na obroty i brak mu mocy
tommy-cichy pisze:A myslisz ze to jest na 100% tylko za mala dawka paliwa czy cos jeszcze ze nie nie wkreca sie tak szybko na obroty?
niech sprawdzą na vagu



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » ndz gru 30, 2007 16:57

tommy-cichy

dawke mozna zwiekszyc i bez rozkrecania pompy tylko podłanczając opornik pod wiązke z pompy. tzw tuning 10 cent wpisz do szukajki dowiesz sie wiecej



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 156 gości