Ustawianie pompy wtryskowej
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Fido_dido
- Gadatliwa bestia
- Posty: 894
- Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Ustawianie pompy wtryskowej
hej mam 1z z pompa 11mm i wtryskami 230
Moze4 ktos mi doradzic jak sie u takowa pompe ustawia przby nie lała jak szalona
bo auto strasznie dymi i jest uciazliwe przy pracach wykonczeniowych
Rob cos mowil zeby nastaswnik poluzowac czy jakoś tak ?i ustawic dawke w vagu zeby tak nie dymilo
moze ktos pomoc ktorymi srobami trzeba pokrecic zeby to ustawic i gdzie jest ten nastawnik?
Moze4 ktos mi doradzic jak sie u takowa pompe ustawia przby nie lała jak szalona
bo auto strasznie dymi i jest uciazliwe przy pracach wykonczeniowych
Rob cos mowil zeby nastaswnik poluzowac czy jakoś tak ?i ustawic dawke w vagu zeby tak nie dymilo
moze ktos pomoc ktorymi srobami trzeba pokrecic zeby to ustawic i gdzie jest ten nastawnik?
Ostatnio zmieniony pt gru 21, 2007 21:35 przez Fido_dido, łącznie zmieniany 1 raz.
Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]
zdjęcia pożyczone z fotoporady Adamma

luzujesz trzy torxy i jedną śrubę nietypową ( energetyczną ?? ) strzałki czerwone
wchodzisz w engine/meas block i wybierasz grupę 001 blok 2 sprawdzasz jaka jest dawka paliwa a następnie ustawiasz w okolicach 4.0 przesuwając nastawnik w stronę rozrządu jeżeli będzie za wysoka lub w stronę części wysokociśnieniowej jeżeli będzie za niska ..... wartości dawki pokazywane są odwrotnie czyli 3 jest większe od 5

luzujesz trzy torxy i jedną śrubę nietypową ( energetyczną ?? ) strzałki czerwone
wchodzisz w engine/meas block i wybierasz grupę 001 blok 2 sprawdzasz jaka jest dawka paliwa a następnie ustawiasz w okolicach 4.0 przesuwając nastawnik w stronę rozrządu jeżeli będzie za wysoka lub w stronę części wysokociśnieniowej jeżeli będzie za niska ..... wartości dawki pokazywane są odwrotnie czyli 3 jest większe od 5
Ostatnio zmieniony pt gru 21, 2007 21:35 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
wawrzon, delikatnie puknij w nastawnik w stronę koła rozrządu
[ Dodano: Sob Gru 29, 2007 20:42 ]
aha i jeszcze coś
[ Dodano: Sob Gru 29, 2007 20:43 ]
[ Dodano: Sob Gru 29, 2007 20:42 ]
aha i jeszcze coś
jest mniejsza od 4.0 ... więc jak chcesz zwiększyć do 4.0 do puknij w stronę części wysokociśnieniowejwawrzon pisze:5.
[ Dodano: Sob Gru 29, 2007 20:43 ]
nie to nie jest za dużo ... prędzej za mało , ale może tak zostaćdamcio151 pisze:5.8mg to raczej troche za duzo.
- Fido_dido
- Gadatliwa bestia
- Posty: 894
- Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
auto jeszcze nie wystrojone
15 stycznia mam termin
niewiem ile bo moj tjuna kazał nie przekraczac 2 tys obrotow zeby niebyło kuku bw silniku na 230
wiec zaraz jak auto zacznie jedzic jade prosto na strojenie

15 stycznia mam termin
niewiem ile bo moj tjuna kazał nie przekraczac 2 tys obrotow zeby niebyło kuku bw silniku na 230
wiec zaraz jak auto zacznie jedzic jade prosto na strojenie
Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości