Problem z zapalaniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: śr lis 21, 2007 09:42
- Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
Problem z zapalaniem
Witam!
Posiadam golfa MK2 1.6 GTD silnik SB + interooler. Mam w nim taki problem że musze długo kręcić gdy zapalam go zimnego, a i ciepły nie odpala dobrze.
Zrobione: pompa wtryskowa zregenerowana, nowe filtry powietrza i paliwa, wymienione pierścienie tłokowe i zrobiona głowica, zrobione wtryski bo wszystkie lały i poustawiane, rozrusznik zrobiłem że teraz szybciej kręci, zrobiłem też test z bańką ropy bo myslałem że moze nie ciągnie ropy dobrze ze zbiornika, powymieniałem przewody paliwowe od pompy żeby było fajnie widać czy bąbelki są czy nie i o dziwo układ też nie zapowietrzony, nowe świece żarowe i też sprawdzone bo grzeją wszystkie juz po 3 sekundach sie czerwone wszystkie robią a sprawdzane były jak wykręcałem wtryski to wtedy fajnie widać świece w bloku jak sie grzeją i doradżcie mi prosze co jeszcze mam mu zrobić bo on za cholere palić dobrze nie chce przy takich temp. jak teraz są.
Posiadam golfa MK2 1.6 GTD silnik SB + interooler. Mam w nim taki problem że musze długo kręcić gdy zapalam go zimnego, a i ciepły nie odpala dobrze.
Zrobione: pompa wtryskowa zregenerowana, nowe filtry powietrza i paliwa, wymienione pierścienie tłokowe i zrobiona głowica, zrobione wtryski bo wszystkie lały i poustawiane, rozrusznik zrobiłem że teraz szybciej kręci, zrobiłem też test z bańką ropy bo myslałem że moze nie ciągnie ropy dobrze ze zbiornika, powymieniałem przewody paliwowe od pompy żeby było fajnie widać czy bąbelki są czy nie i o dziwo układ też nie zapowietrzony, nowe świece żarowe i też sprawdzone bo grzeją wszystkie juz po 3 sekundach sie czerwone wszystkie robią a sprawdzane były jak wykręcałem wtryski to wtedy fajnie widać świece w bloku jak sie grzeją i doradżcie mi prosze co jeszcze mam mu zrobić bo on za cholere palić dobrze nie chce przy takich temp. jak teraz są.
rusz pompom zmień kąt wtrysku ewentualnie dawka paliwa i czy czasem lewego powietrza nie łapie , niema nigdzie zacieków z ropy ? i to natyle
Ostatnio zmieniony sob gru 29, 2007 23:36 przez vision, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: śr lis 21, 2007 09:42
- Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: śr lis 21, 2007 09:42
- Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
przy kręceniu rozrusznikiem wczesniej dymił zawsze tak na czarnoo a teraz tak niby czarno niby siwo jakoś taak. A dymu to strasznie duzo jest przy kręceniu tego czarno- siwego. A ustawiałem kąt wtrysku przed remontem silnika u mechanika czyli przed wymianą pierscieni i robieniem głowicy ale to nic nie dało i zrobiłem remont bo juz kompresja była kiepska.
szukał bym przyczyn w tym co napisałem
A ustawiałem kąt wtrysku przed remontem silnika u mechanika czyli przed wymianą pierscieni i robieniem głowicy ale to nic nie dało i zrobiłem remont bo juz kompresja była kiepska.
jak przed? sprawdź wszystko rozrząd bo coś nie tak
A ustawiałem kąt wtrysku przed remontem silnika u mechanika czyli przed wymianą pierscieni i robieniem głowicy ale to nic nie dało i zrobiłem remont bo juz kompresja była kiepska.
jak przed? sprawdź wszystko rozrząd bo coś nie tak
Ostatnio zmieniony sob gru 29, 2007 23:51 przez vision, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: śr lis 21, 2007 09:42
- Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
ustawiłem do znaku na wale potem zaznaczyłem sobie pompe i włożyłem suwmiarke w takie wyciecie na wałku w głowicy. i wszystko złozyłem do tego znaku. Starą uszczelke miałem na 2 karby a nową dałem na 3 po planowaniu dlatego tu jest wszystko ok a dawki ropy nie chce za bardzo ruszać bo mam pompe zrobioną oryginalnie zregenerwoaną na oryg. ustawieniach
Jerry-GOLF-TDI, na bank kąt musisz zmienic, miałem podobnie ale po regulacji własnej(na ucho) bo w warsztacie spaprali to pali lepiej i nie dymi, remont silnika bylk i to podobny wiec wiedzialem ze to jest tego wina.
jak masz jakiegos znajomego pompiarza to jedz do niego!!!
jak masz jakiegos znajomego pompiarza to jedz do niego!!!
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: śr lis 21, 2007 09:42
- Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
Jerry-GOLF-TDI, no to miałes podobnie jak ja. chcialem statycznie zeby mi ustawili a oni sie uparli dynamicznie, bylem pozbniej to mnie odwołali na inny termin paproki.
wg mnie wina lezy w kacie
to go jeszcze odciagnij
prawdopodobnie masz za wczesny
wg mnie wina lezy w kacie
to go jeszcze odciagnij
prawdopodobnie masz za wczesny
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: śr lis 21, 2007 09:42
- Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 173 gości