Sciety pasek rozrzadu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Sciety pasek rozrzadu
Witam wszystkich. Dotąd byłem jedynie czytającym, ale ponieważ nie znalazłem tematu, który mnie "boli" postanowiłem napisać. Problem polega natym, że około 10tys po wymianie paska rozrządu, napinacza i rolki prowadzącej koło pasowe na wale korbowym ścięło ok. 1/3 szerokości paska. Będę wdzięczny za sugestie, ewentualnie opis rozwiązania podobnego problemu, pozdrawiam.
Auto to audi b4, ale silniki te same
Auto to audi b4, ale silniki te same
Ostatnio zmieniony pt gru 28, 2007 11:10 przez marutko, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Masz problem z gibajacym kolem pasowym, inna ewentualnosc to moze mechanik cos spartolil
Ostatnio zmieniony pt gru 28, 2007 11:12 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: śr sie 09, 2006 20:28
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
U mnie przytrafiło się że napinacz nie chodził idealnie równolegle do głowicy silnika. Była różnica w dziesiątach milimetra na obwodzie i przez 10000 km ścięło mi 3 mm paska. Zestaw SKF. Reklamacja została uznana i po założeniu drugiego napinacza wszystko odpukać jest OK.
[ Dodano: 28 Gru 2007 19:04 ]
Luz na pompie też ma na to wpływ i pasek będzie zjeżdżał w stronę obudowy paska, ale nie powinien mieć aż tak dużego znaczenia.
[ Dodano: 28 Gru 2007 19:04 ]
Luz na pompie też ma na to wpływ i pasek będzie zjeżdżał w stronę obudowy paska, ale nie powinien mieć aż tak dużego znaczenia.
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Pasek gubił swoją ścieżkę w okolicach koła pośredniego i dalej na małym kole rozrządu był lekko przycinany. Napinacz, duże koło rozrządu i napędu p-py wtr. ułożenie paska prawidłowe. Dałem sobie zasugerować wadę napinacza, wymieniony, na wyniki niestety trzeba trochę poczekać, chociaż , jeśli nie ulegam sugestii, może być lepiej. Dzięki za podpowiedzi i sugestie, siła ludzkich doświadczeń jest ogromna
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 32 gości