prożba o sprawdzenie logów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr gru 26, 2007 20:54

maciek88 pisze:zacznij od zaworka n75 po lewj stronie za filtrem 3 węzyki czrny czerwony i niebieski tak oryginał jest wymntuj go pamiętajac czrny na dół czerwony wezyk do góry niebieski z boku.weż wd 40 albo coś takiego o takim działaniu dmuchnij w każdą dziurke sprężonym powietrzem potem jeszcze troche psiknij zamontuj go włącz zapłon jak nie tyka ale wcale nie musi,w kazdym razie stuknij go zdeczke czyms moze sie odblokuje wykasuj błedy bno napewno są jak tak robi i mogłeś napisać odrazu jakie ale pewnie rura rozgałężna byłoby by łatwiej i jak zrobisz otwórz szyber bierz żonke i gaz do dechy i ciesz sie życiem.
po co ma to robic? po logach nie widac zeby mial problem z przeladowaniem, turbina ladnie pompuje tyle ile trzeba


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

tsmolarski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:39
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: tsmolarski » śr gru 26, 2007 21:31

Adamm pisze: po co ma to robic? po logach nie widac zeby mial problem z przeladowaniem, turbina ladnie pompuje tyle ile trzeba
Z tego co napisałeś wynika że to zaworek N75 który zgłasza błąd przeładowania.
U mnie zaworek puszczał w obie strony czyli tak jak bym go wogule nie miał i byly te same objawy.
Tak jak kolega napisał wyzej sprawdz n75

pozdr



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr gru 26, 2007 22:07

tsmolarski pisze:U mnie zaworek puszczał w obie strony czyli tak jak bym go wogule nie miał i byly te same objawy.
tylko ze Ty masz zmienna geometrie i inaczej dziala n-75 niz w 1Z

zobacz na logi po przeplywce widac ze daje dobre wartosci od 1900 do 2700 obrotow przeplywka daje prawidlowe wartosci (widac ze gaz na 100% bo wymagane jest 847,9)
w tym samym zakresie wymagane cisnienie turbo pokrywa sie z rzeczywistym, i nie przekracza wymaganych wartosci az tak zeby lapac notlauf, wiec po kiego grzyba sprawdzac n-75?? skoro auto ciagniete bylo do 3500 obrotow


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr gru 26, 2007 22:15

ale notlauf nie powodowalby mulenia auta z samego dolu! auto szloby do 4 tys i potem odcinalo

kolega napisal ze od dolu nie idzie i nie chce sie rozpedzic przez to wiecej jak 140, a tu wszyscy notlauf i notlauf :/


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr gru 26, 2007 23:58

maciek88 pisze:a moze koledze idzie dobrze do czasu notlaufu
tu masz odpowiedz
pawelec. pisze:po wciśnięciu pedału gazu do oporu auto wogule nie chce iść ledwo co przyspiesza,a gdy popuszcze go tak do połowy to zaczyna ciągnąć nie wiem co to może być.
tez nie mam zamiaru sie kolocic tylko warto dobrze czytac :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw gru 27, 2007 21:20

Obrazek


jesli Ci to wywala to sprawdz kable, moze cos w pompie utkwilo i sie przywiesza zaworek :/


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » czw gru 27, 2007 21:46

bład zaworka n109 wlacza automatycznie notlauf



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 229 gości