Duze spalanie / ciezke odpalanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

METTJU
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn lis 26, 2007 18:48
Lokalizacja: Trzebinia

Duze spalanie / ciezke odpalanie

Post autor: METTJU » wt gru 11, 2007 19:47

Cześć z racji ze jest to moj pierwszy post to chcial bym sie odrazu pzywitac ze wszystkimi
prosze o wyrozumialosc

A przechodzac do tematu jakis miesiac temu kupilem auto sprowadzone z Francji odrazu powymienialem oleje filtry pasek rozrzadu swiece lecz nadal nic mu nie pomagalo nadal pali sporo mianowicie ok 9 litrow przy spokojnej jezdzie w hmm trybie mieszanym i nadal ciezko odpala na zimnym tak nie łapie odrazu tylko tak nierowno a na cieplym to musze nim krecic ok 3-4 sek. Bylem u mechanika co zamuje sie pompami diesla
ponoc jeden z lepszych w okolicy i on tez nie wie co moze byc ponoc wszystko jest w normie tak mi mowil i ze nie ma pojecia czym to moze byc spowodowane,nie kopci ani troszke, wtrysni nie leja i ponoc pompa podaje odpowiednie cisnienie
Mowil abym udal sie do elektryka bo on nic na to nie poradzi. bylem w jakims warsztacie aby podpieli mi go pod komputer niezej dodam zdjecie tego co mi dali mowili ze moga sie tym zajac ale dopiero za 2 tygodnie i nie gwarantuja ze to zrobia wiec tu prozba do was moze w mi jakos doradzicie. Jezeli potrzebujecie jakis jeszcze informacji to piszcie postaram sie odpowiedziec

Moj silnik to AGR

aha jeszcze wydaje mi sie ze chyba to nie powinno tak cykac ciagle i to dosc glosno

Obrazek


a to jest wlasnie ta kartka co otrzymalem

Obrazek
Ostatnio zmieniony wt gru 11, 2007 19:50 przez METTJU, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt gru 11, 2007 22:25

METTJU pisze:aha jeszcze wydaje mi sie ze chyba to nie powinno tak cykac ciagle i to dosc glosno
To jest n75 ... on tak cyka ;)
Co do błędów to trzeba je zneutralizować ..... sprawdź okablowanie i styki
Powiedz żeby sprawdzili na vagu wskazania czujników temp.



METTJU
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn lis 26, 2007 18:48
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: METTJU » śr gru 12, 2007 09:05

no wlasnie sprawdzalem i nic podejzanego nie znalazlem. Co do vaga to problem polega na tym ze nie znam nikogo kto go ma. Jesli znacie kogos z okolic Chrzanowa /krakowa to dajcie znac.
co do n75 to juz sie balem ze cos jest nie tak dziueki za pomoc damcio151



Awatar użytkownika
Lekarz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr lip 18, 2007 21:37
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Duze spalanie / ciezke odpalanie

Post autor: Lekarz » śr gru 12, 2007 11:20

Witam u mnie Mk4 tez mialem problem z paleniem zimnego silnika pracował nierówno wiec wymienilem 4 swiece żarowe poniewaz wszystkie mialem spalone i problem znikł pali od kopa teraz moze i u ciebie warto sprawdzic czy masz dobre swiece zarowe



Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Re: Duze spalanie / ciezke odpalanie

Post autor: RALFI » śr gru 12, 2007 11:26

Lekarz pisze:Witam u mnie Mk4 tez mialem problem z paleniem zimnego silnika pracował nierówno wiec wymienilem 4 swiece żarowe poniewaz wszystkie mialem spalone i problem znikł pali od kopa teraz moze i u ciebie warto sprawdzic czy masz dobre swiece zarowe
Ale niezależnie od temp. otoczenia na zimnym źle Ci palił czy tylko poniżej zera????



METTJU
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn lis 26, 2007 18:48
Lokalizacja: Trzebinia

Re: Duze spalanie / ciezke odpalanie

Post autor: METTJU » śr gru 12, 2007 13:46

hmm raczej niezaleznie od temp. swiece mam nowe i nadal tak jakos nierowno łapie a na
cieplym to tak jak pisalem 3-4 sek krece i dopiero lapie czasami szybciej najbarddziej przeszkadza mi to duze spalanie bo nie wydaje mi sie ze silnik diesla powinien tyle palic. Moze znacie kogos z okolicy kto sprawdzil by mi go vag-iem bo nie mam pojecia co to moze byc

[ Dodano: 13 Gru 2007 15:20 ]
Nikt nie ma pomyslu ?? bo juz nie wiem co robic przeraża mnie takie spalanie. szukalem na forum ale za wiele nie znalazlem :/ Pomocy



jamper
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 17:04
Lokalizacja: Okolice wrszawy

Post autor: jamper » pt gru 21, 2007 21:21

A ten zawór na zdjęciu po lewej to jak sie nazywa???



frafel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw cze 21, 2007 21:00
Lokalizacja: Zagłębie

do RALFI'ego

Post autor: frafel » pt gru 21, 2007 22:58

U mnie gdy temp. spada poniżej zera zaczyna gorzej odpalać na zimnym. Aku jest nowy, codziennie też robię trasy po 60 km - powinien być doładowywany. A może coś innego może być przyczyną? Już robię tak, że dwa razy grzeję świece przed odpaleniem.
Mój motor to ALH.


MK4 1,9 TDI VARIANT

golfer1976@wp.pl

Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Re: do RALFI'ego

Post autor: RALFI » czw gru 27, 2007 09:29

frafel pisze:U mnie gdy temp. spada poniżej zera zaczyna gorzej odpalać na zimnym. Aku jest nowy, codziennie też robię trasy po 60 km - powinien być doładowywany. A może coś innego może być przyczyną? Już robię tak, że dwa razy grzeję świece przed odpaleniem.
Mój motor to ALH.
Podłącz pod kompa i zobacz czy są błedy, kąt wtrysku czy dobry, czujniki itd. Pozdr



TomTDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 19, 2006 12:48
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: TomTDI » czw gru 27, 2007 11:12

METTJU,

czy przed wymianą paska zozrządu też były problemy z paleniem?

poza tym że dużo pali i ciężko zapala to jak silnik chodzi np. jaka jest Vmax?


diagnostyka, nastawniki, rozrządy, wtryski .....

Boosterpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: czw paź 27, 2005 00:52
Lokalizacja: Jelenia Gora
Kontakt:

Post autor: Boosterpl » czw gru 27, 2007 18:05

ja u siebie wymienilem czujnik temp, oryginal w salonie skody 87zl i od razu lepiej pali, dluzej swiece nagrzewa i spalanie tez zmalalo



METTJU
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn lis 26, 2007 18:48
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: METTJU » pt gru 28, 2007 09:27

TomTDI pisze:METTJU,

czy przed wymianą paska zozrządu też były problemy z paleniem?

poza tym że dużo pali i ciężko zapala to jak silnik chodzi np. jaka jest Vmax?
przed wymiana tez tak palil. ale domyslam sie ze mechanik ktory wymienial mi pasek zalozyl go tak jak byl wczesniejszy i z tad te problemy jutro jade do innego machanika dam znac co bylo :) a co do vmax to nie wiem dzisiaj postaram sie sprawdzic

pozdrawiam



TomTDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 19, 2006 12:48
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: TomTDI » pt gru 28, 2007 10:37

METTJU,

Jak nikogo nie znajdziesz co auto uleczy to kraków/wieliczka nie jest tak daleko

goście co dali kartkę tez nie mają vaga - to jest wydruk z jakiegoś skanera obd

dlatego nie dają gwarancji że to zrobią


diagnostyka, nastawniki, rozrządy, wtryski .....

GTO1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt gru 07, 2007 16:40
Lokalizacja: zza rogu

Post autor: GTO1 » sob gru 29, 2007 00:19

ja tez tak mam ze na cieplym musze krecic dłuzej a na zimnym pali odrazu , i zdaje mi sie ze zrobilo mi sie to po wymianie rozrządu . damcio151, mozesz mi pokazac na fotce gdzie znajduje sie ten zaworek N75 ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 126 gości