Co zrobić by kierownice VNT nie zacierały sie co 2000km

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt gru 25, 2007 19:55

Apsik moim zdaniem to co podejrzewasz jednak nie bedzie przyczyna zacierania sie kierownic, bo naprezenia wtedy powstaja miedzy kolektorem a DP, kierownice oraz czesc ktora steruje kierownicami nie sa pod wplywem naprezen.

Ja bym jeszcze raz rozebral turbine i patrzyl bym czy sa jakies slady na sadzy, moze widac gdzie i w ktorym momencie to ociera.

Po tym co opisujesz ja stawiam na problem gdzies w okolicy pierscienia (rolki prowadzace, wytarty pierscien, miejsce w ktore wchodzi bolec ktory przesuwa pierscien).
Ostatnio zmieniony wt gru 25, 2007 19:56 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » wt gru 25, 2007 22:20

euglen pisze:Apsik, a kierownice przypadkiem nie ocierają się o obudowę?
Już z Darkiem o tym gadałem - u mnie DP nie jest 100% równolegle do turbiny. myśle że po dokreceniu z czasem w skutek napreżeń i drgań coś może "kantować" obudowe/muszle i ona może ocierać o turbo...
Jak to w sobote zdemontuje wpierw obadam otarcia wewnątrz - zobaczymy.

[ Dodano: Sob Sty 26, 2008 2:54 am ]
Jak to w sobote zdemontuje wpierw obadam otarcia wewnątrz - zobaczymy.
Odpowiedź na problem zacierających sie kierownic jest prosta -> dyzo koxu, wiecej dymu, wiecej syfu w turbinie i zacierające sie kierownice!
Ponieważ obniżenie koxu to nie sposób na rozwiazanie problemu trzeba zaradzić nieco inaczej!
Z kierownicami poradziłem sobie jak radzili koledzy z forum vwdiesel.net, czyli łopatki podniosłem nieco od muszli, ale zamiast szukac tulejek 0,5mm wyzszych, zrobilem sobie takie podkladki i jak narazie problem rozwiązany!!

Pozdrawiam i mam nadzieje ze komus sie przyda.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości