Problem z odpalaniem gdy jest ciepły
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Artur Gaska
- Ma gadane
- Posty: 188
- Rejestracja: wt lis 28, 2006 18:03
- Lokalizacja: Nasielsk
Problem z odpalaniem gdy jest ciepły
Witam
Prosze o podpowiedz co moze byc przyczyna mojego problemu.
Wyglada to nastepujaco: Jest to silnik AGR 90KM 230tys. bez modyfikacji, gdy silnik jest zimny pali bez problemu na tyk, ale gdy jest ciepły musze przytrzymac go 2 sek zeby zaskoczył.
Swiece zostały sprawdzone, mysle ze problem tkwi w kącie wtrysku, ale to tylko przypuszczenia?
Prosze o podpowiedz co moze byc przyczyna mojego problemu.
Wyglada to nastepujaco: Jest to silnik AGR 90KM 230tys. bez modyfikacji, gdy silnik jest zimny pali bez problemu na tyk, ale gdy jest ciepły musze przytrzymac go 2 sek zeby zaskoczył.
Swiece zostały sprawdzone, mysle ze problem tkwi w kącie wtrysku, ale to tylko przypuszczenia?
temat poruszany był już wiele razy ... Dawka rozruchowa do korekty ... czyli mapy do korekty .... możesz pokombinować w adaptacjach ale jest mały zakres regulacji
Ostatnio zmieniony ndz gru 23, 2007 14:07 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 92
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 14:12
- Lokalizacja: Łódź/Mazury
- Artur Gaska
- Ma gadane
- Posty: 188
- Rejestracja: wt lis 28, 2006 18:03
- Lokalizacja: Nasielsk
Czasami rano zapali sie kontrolka cieczy chłodzacej i po chwili zgasnie. moze to ma jakis zwjazek?Pawko_1111 pisze:moze byc rowniez czujnik temepratury cieczy chlodzacej. Gdzies juz o tym pisalem...
Własnie kumpel zrobił mi diagnostyke Vag Comem i czas wtrysku przy ciepły silniku wacha sie 50- 53 ale czasami spadnie do 49
Co wy na to?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
kąt wtrysku oki, jeśli VAG nie wywali błędu czujnika to pozostaje ci już tylko ingerencja w sterownikArtur Gaska pisze:Czasami rano zapali sie kontrolka cieczy chłodzacej i po chwili zgasnie. moze to ma jakis zwjazek?Pawko_1111 pisze:moze byc rowniez czujnik temepratury cieczy chlodzacej. Gdzies juz o tym pisalem...
Własnie kumpel zrobił mi diagnostyke Vag Comem i czas wtrysku przy ciepły silniku wacha sie 50- 53 ale czasami spadnie do 49
Co wy na to?
czeka cię zmiana dawki w oprogramowaniu -> PRIV
www.vagtune.pl tel. 502730289
-
- Mały gagatek
- Posty: 92
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 14:12
- Lokalizacja: Łódź/Mazury
lepiej dla sprawdzenia zdjąc wtyczkę z czujnika cieczy na gorącym silniku, jezeli odpali na tyk to znaczy zePawko_1111 pisze:Podjedz do serwisu/sklapeu/znajomka i po prostu podmien czujniki. Zajmie Ci to 5min, a bedziesz wszytskoi wiedzial. Cena czujnika to jakies 30pln. warto zsprobowac przed ingerencja w sterownik
mirass pisze: pozostaje ci już tylko ingerencja w sterownik
tez tak mialem,kumpel zalatwil to w 3minuty z vagiem,masz tu linka do tematu...
"chłopaki, jeśli ten silnik ma tą samą przypadłość co AFN, to ja to rozwiązałem przy użyciu VAGa, i teraz zamiast palić po 5 sekundach pali po 1 obrocie wału na ciepłym ;D
W AFNie to wygląda tak, panowie w VW pomyśleli, że trzeba coś zrobić, żeby chronić dwumasowe sprzęgło i zrobili taki myk, przy ciepłym silniku jak zapalasz, to dawka jest podawana dopiero jak silnik osiągnie obroty 250 na minute, co w większości przypadków przy zmęczonym aku, rozruszniku itp itd jest trudne do osiągnięcia. Rozwiązaniem jest podniesienie dawek startowych, co u Magików kosztuje od 350 do 700 zł. Jako, że miałem ten problem, to zacząłem szukać po necie i da się zrobić prosty myk. Ale nie wiem czy on też działa w twoim silniku. "
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0
"chłopaki, jeśli ten silnik ma tą samą przypadłość co AFN, to ja to rozwiązałem przy użyciu VAGa, i teraz zamiast palić po 5 sekundach pali po 1 obrocie wału na ciepłym ;D
W AFNie to wygląda tak, panowie w VW pomyśleli, że trzeba coś zrobić, żeby chronić dwumasowe sprzęgło i zrobili taki myk, przy ciepłym silniku jak zapalasz, to dawka jest podawana dopiero jak silnik osiągnie obroty 250 na minute, co w większości przypadków przy zmęczonym aku, rozruszniku itp itd jest trudne do osiągnięcia. Rozwiązaniem jest podniesienie dawek startowych, co u Magików kosztuje od 350 do 700 zł. Jako, że miałem ten problem, to zacząłem szukać po necie i da się zrobić prosty myk. Ale nie wiem czy on też działa w twoim silniku. "
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0
Re: Problem z odpalaniem gdy jest ciepły
Artur Gaska pisze:Witam
Prosze o podpowiedz co moze byc przyczyna mojego problemu.
Wyglada to nastepujaco: Jest to silnik AGR 90KM 230tys. bez modyfikacji, gdy silnik jest zimny pali bez problemu na tyk, ale gdy jest ciepły musze przytrzymac go 2 sek zeby zaskoczył.
Swiece zostały sprawdzone, mysle ze problem tkwi w kącie wtrysku, ale to tylko przypuszczenia?
witam miałem podobny problem z moim ahf-em wymieniłem szczotki i pali jak nowy!
adamkonik
- Artur Gaska
- Ma gadane
- Posty: 188
- Rejestracja: wt lis 28, 2006 18:03
- Lokalizacja: Nasielsk
Re: Problem z odpalaniem gdy jest ciepły
Wiadomo ile przypadkow tyle moze byc przyczyn!!! bede sprawdzał wszystkie mozeliwe az znajde!adamkonik pisze:Artur Gaska pisze:Witam
Prosze o podpowiedz co moze byc przyczyna mojego problemu.
Wyglada to nastepujaco: Jest to silnik AGR 90KM 230tys. bez modyfikacji, gdy silnik jest zimny pali bez problemu na tyk, ale gdy jest ciepły musze przytrzymac go 2 sek zeby zaskoczył.
Swiece zostały sprawdzone, mysle ze problem tkwi w kącie wtrysku, ale to tylko przypuszczenia?
witam miałem podobny problem z moim ahf-em wymieniłem szczotki i pali jak nowy!
ja jestem źle nastawiony do tej nagonki z podmianą map startowych
wszyscy tylko piszą cały czas tylko o tym
mam alh na zimno palił dobrze a ciepłym musiałem nim nieźle kręcić. obyło się bez tych magicznych sztuczek z mapami. co zrobiłem ??
jak go kupiłem rok temu na początku zrobiłem rozrucznik, dlatego gdy szukałem winnego cieżkiego odpalania nie brałem go pod uwagę. a właśnie to on był przyczyną. jeszcze raz poszedł do zrobienia i samochodzik pali ok
więc nie rozpędzajcie się za bardzo z tą słynną podmianką
wszyscy tylko piszą cały czas tylko o tym
mam alh na zimno palił dobrze a ciepłym musiałem nim nieźle kręcić. obyło się bez tych magicznych sztuczek z mapami. co zrobiłem ??
jak go kupiłem rok temu na początku zrobiłem rozrucznik, dlatego gdy szukałem winnego cieżkiego odpalania nie brałem go pod uwagę. a właśnie to on był przyczyną. jeszcze raz poszedł do zrobienia i samochodzik pali ok
więc nie rozpędzajcie się za bardzo z tą słynną podmianką
Ostatnio zmieniony wt gru 25, 2007 11:11 przez cwb, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102331]były ULUBIENIEC[/url]
Jak by Ci to wytlumaczyc....usunoles wynik problemu a nie sam problem.cwb pisze:ja jestem źle nastawiony do tej nagonki z podmianą map startowych
wszyscy tylko piszą cały czas tylko o tym
mam alh na zimno palił dobrze a ciepłym musiałem nim nieźle kręcić. obyło się bez tych magicznych sztuczek z mapami. co zrobiłem ??
jak go kupiłem rok temu na początku zrobiłem rozrucznik, dlatego gdy szukałem winnego cieżkiego odpalania nie brałem go pod uwagę. a właśnie to on był przyczyną. jeszcze raz poszedł do zrobienia i samochodzik pali ok
więc nie rozpędzajcie się za bardzo z tą słynną podmianką
Mapy rozruchowe w tdi ze wzgledu na ekologie i dwumasa sa tak zrobione ze KAZDY duperelek majacy wplyw na predkosc obrotowa przy rozruchu oraz dawke paliwa powoduje problem z odpalaniem.
Zuzyte szczotki nie pozwalaja rzeczywiscie krecic rozrusznika tak szybko jak powinien i stad problem. Tak samo akumulator, kable, zuzyta pompa wtryskowa i kupa innych pierdólek.
Mozesz wymieniac po kolei pol auta...ale czy nie taniej i nie lepiej jest te mapy tak przerobic ze nawet pompa wtryskowa z przebiegiem 400tys da wystarczajaca dawke. Albo jak akumulator bedzie slabszy to tez odpali bez problemu.
Wiec zycze bezproblem eksploatacji niemniej jednak nauczony doswiadczeniem powiem Ci ze problem za kilkanascie tys km moze u Ciebie powrocic i bedziesz zmuszony znowu cos dlubac.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
dokładnie jak napisał Rob555 znam z autopsji bo mam AGR-a oszczednosc dwumasa bkorekta mam i po problemie a korzystajac z okazji zrobiłem sobie od razu wirusa i p problemie auto pali z półobrotu
[ Dodano: Sob Sty 05, 2008 12:40 ]
do tego dochodzi jeszcze zuzycie pompy wtryskowej bo przeciez nie nowe auto i stad te problemy pozdro i posłuchaj doswiadczonym macherów takich jak robb555 a wyjdziesz na tym napewno dobrze i po kosztach pozdro dla wszystkich
[ Dodano: Sob Sty 05, 2008 12:40 ]
do tego dochodzi jeszcze zuzycie pompy wtryskowej bo przeciez nie nowe auto i stad te problemy pozdro i posłuchaj doswiadczonym macherów takich jak robb555 a wyjdziesz na tym napewno dobrze i po kosztach pozdro dla wszystkich
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 137 gości