Witam mam pytanie odnośnie ustawienia kąta wtrysku. Dzisiaj zrobiłem pomiar Vagiem i wyszło że na rozgrzanym silniku przy temperaturze paliwa 119 stopni, kąt wtrysku wynosi 37. Poniżej obrazek z Vaga. Moje pytanie czy nie jest on zabardzo opóźniony bo auto przy temperaturze poniżej zera troszke gorze odpala muszę go chwile pokręcić. Dodam że jak jest powyżej zera to pali od razu i jak jest ciepły to też. Nie wiem w jakim stanie są świece bo jeszcze ich nie sprawdzłem natomiast czujnik płynu chłodzącego jest ok.
Mam jeszcze pytanie czy przydkany katalizator może mieć wpływ na szybsze zapiekanie kierownic spalin??
Prośba o analize kąta wtrysku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Prośba o analize kąta wtrysku
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
to nie jest temp w st Cjarol2002 pisze:przy temperaturze paliwa 119 stopni
troszku mało, lepiej jak jest około 51 czyli ciutke nad środkową linią, może to mieć minimalny wpływ na odpalaniejarol2002 pisze:kąt wtrysku wynosi 37
tak, tłumienie spalin przez zapchany kat powoduje słabsze wydmuchiwanie spalin i sadzy, co zwiąkesza zasyfienie kierownic spalinjarol2002 pisze:czy przydkany katalizator może mieć wpływ na szybsze zapiekanie kierownic spalin
w aucie o przebiegu ~250 tys km trzeba się pozbyć zawartości katalizatora bo to na pewno nie zaszkodzi, a kat i tak juz nie spaełnia swojej ekologicznej roli
Wywaliłem dzisiaj kata zobacze czy to rozwiąże proble z zasyfianiem kierownic spalin. A tak po za tym to auto z dołu lepiej wkręca się na obroty.
[ Dodano: 06 Sty 2008 21:39 ]
Już ponad tydzień jeżdże bez kata i kierownice w turbo już się nie przycinają od tego czsu nie mam żadnego problemu z turbo nawet przy 2000 obr w overbuscie pompuje tylko do max 1230 mbar ( zadane 1190). Więc pewnie katalizator powodował osadzanie się sadzy na kierownicach.
[ Dodano: 06 Sty 2008 21:39 ]
Już ponad tydzień jeżdże bez kata i kierownice w turbo już się nie przycinają od tego czsu nie mam żadnego problemu z turbo nawet przy 2000 obr w overbuscie pompuje tylko do max 1230 mbar ( zadane 1190). Więc pewnie katalizator powodował osadzanie się sadzy na kierownicach.
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 37 gości