Po uszczelnieniu pompy golf nie jezdzi jak wczesniej ;/
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Po uszczelnieniu pompy golf nie jezdzi jak wczesniej ;/
Oddałem pompe do pompiarza bo mi ciekła. Po zrobienu pompa nie cieknie ale...
1. na zimnym silniku ciezko go odpalic trzeba odpalac z butem w podłodze a jak sie pusci raptownie gasnie, trzeba go troche potrzymac jak juz złapie obroty to pali na dotyk (wczesniej palił na dotyk pomimo cieknacej pompy[3 dni temu])
2. przyspiesza z ociezałoscia (wczesniej czulej reagował na dodanie gazu)
3. ciegło od opóznienia zapłonu nie odbija do konca (zacina sie w połowie, dalej trzeba szczotka dopychac;/) pompiarz powiedział ze to od nowych gumowych czesci i musza sie wyrobic. Czy to prawda?
Jak wyregulowac poprawnie pompe w domowych warunkach?
1. na zimnym silniku ciezko go odpalic trzeba odpalac z butem w podłodze a jak sie pusci raptownie gasnie, trzeba go troche potrzymac jak juz złapie obroty to pali na dotyk (wczesniej palił na dotyk pomimo cieknacej pompy[3 dni temu])
2. przyspiesza z ociezałoscia (wczesniej czulej reagował na dodanie gazu)
3. ciegło od opóznienia zapłonu nie odbija do konca (zacina sie w połowie, dalej trzeba szczotka dopychac;/) pompiarz powiedział ze to od nowych gumowych czesci i musza sie wyrobic. Czy to prawda?
Jak wyregulowac poprawnie pompe w domowych warunkach?
Garett T3 ready to aplication :D
- lortprodisz
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: śr gru 19, 2007 16:49
- Lokalizacja: legnica
- Kontakt:
bardzo możliwe żę pompa łapie powietrze przez jakąś nieszczelność-takie objawy miałem u siebię pare razy.bardzo możliwe że za to odpowiada oring śruby dawki pakiwa-to ta śruba na której zaprasowana jest tulejka ograniczająca wkręcenie jej głębiej czyli ustawienie większej dawki paliwa.śruba ta jest poziomo umieszczona nad zaworkiem elektromagnetycznym odcięcia paliwa.jeżeli oring zotał uszkodzony przy wkręcaniu śruby do pompy to będziesz miał właśnie taki objaw palenia silnika z gazem w podłodze-dopiero jak sekcja tłocząca wytworzy ciśnienie auto zaczyna gadać
GDZIE KUCHAREK SZEŚĆ TAM CIOSÓW DWANAŚCIE
To że samochód jest słabszy i nie zabardzo chce palić na zimnym jest raczej spowodowane za małą dawką paliwa. Ja po uszczelnieniu pompy miałem takie same objawy. Gość pewnie nie ustawiał pompy na stole pobierczym tylko na oko. Wkręć troszke śrube od dawki i powinno być lepiej. Ja ją wkręciłem o jakieś 45 stopni i od razu zaczął palić od strzała na zimno a wcześniej coś tam próbował załapać i ogólnie bardzo ciężko było go zapalić bez dodania gazu.
ktorych dzwigni?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101123&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101123&start=0
Garett T3 ready to aplication :D
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
gazu!!! tam gdzie masz sprezyny i przymocowana linke gazu. ona znajduje sie na tulejce z zabkami i wlasnie jej zle zamocowanie [zbyt cofnieta] skutkuje zbyt niskimi obrotami, zbyt mala dawka na rozruch i opoznieniem w reakcji gazu.Zoltecek pisze:ktorych dzwigni?
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
Re: Po uszczelnieniu pompy golf nie jezdzi jak wczesniej ;/
jedz do pompiarza i niech gratis ustawia tak jak byloZoltecek pisze:Oddałem pompe do pompiarza bo mi ciekła. Po zrobienu pompa nie cieknie ale...
1. na zimnym silniku ciezko go odpalic trzeba odpalac z butem w podłodze a jak sie pusci raptownie gasnie, trzeba go troche potrzymac jak juz złapie obroty to pali na dotyk (wczesniej palił na dotyk pomimo cieknacej pompy[3 dni temu])
2. przyspiesza z ociezałoscia (wczesniej czulej reagował na dodanie gazu)
3. ciegło od opóznienia zapłonu nie odbija do konca (zacina sie w połowie, dalej trzeba szczotka dopychac;/) pompiarz powiedział ze to od nowych gumowych czesci i musza sie wyrobic. Czy to prawda?
Jak wyregulowac poprawnie pompe w domowych warunkach?
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
dodałem dawki ok 1/2 obrotu, wyregulowałem tak jak mi odpowiada duzo lepiej przyspiesza wkreca sie ale raczej nie jest tak jak było wtedy szybciej reagowal na gaz ;/ ciekawe czy teraz nie bedzie palił jak smok ;/
jak to nie bedzie skutkowac no to znow wizyta u typa ehh ;/
czy wie ktos jak ustawic poprawnie dawke rozruchowa? czy wogole w dieslach jest cos takiego? prosze o pomoc moze jakies faq?
[ Dodano: Nie Gru 23, 2007 01:53 ]
zwiekszenie dawki nic nie dało:( dalej jak jest zimny ciezko odpala
jak to nie bedzie skutkowac no to znow wizyta u typa ehh ;/
czy wie ktos jak ustawic poprawnie dawke rozruchowa? czy wogole w dieslach jest cos takiego? prosze o pomoc moze jakies faq?
[ Dodano: Nie Gru 23, 2007 01:53 ]
zwiekszenie dawki nic nie dało:( dalej jak jest zimny ciezko odpala
Ostatnio zmieniony sob gru 22, 2007 15:26 przez Zoltecek, łącznie zmieniany 1 raz.
Garett T3 ready to aplication :D
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
znajdz jakis temat o gov modzie, popatrz jak sie sciaga sprezyny i przestaw dzwignie o 1-2 zabki w prawo i ustaw tak, by dotykala sruby wydatku resztkowego. nie zakladaj sprezyn, tylko wsiadaj do auta i odpal bez gazu, nastepnie recznie ruszaj dzwignia i sprawdz jak reaguje na gaz. ustaw sobie tak by reagowal z minimalnym opoznieniem labo jesli lubisz hardcore to reakcja natychmiastowa.Zoltecek pisze:[ Dodano: Nie Gru 23, 2007 01:53 ]
zwiekszenie dawki nic nie dało:( dalej jak jest zimny ciezko odpala
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
mozesz to bardziej obrazowo wytłumaczyc? bo jakos nie rozumiem tego dokładnie
[ Dodano: Nie Gru 23, 2007 13:31 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=gov+mod tu jest foto porada
[ Dodano: Nie Gru 23, 2007 13:32 ]
jak szybko sprawdzic czy swiece grzeja? bo pierwsze opalanie jest cieżkie a jak juz chwile pochodzi auto to jest dobrze
[ Dodano: Nie Gru 23, 2007 13:31 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=gov+mod tu jest foto porada
[ Dodano: Nie Gru 23, 2007 13:32 ]
jak szybko sprawdzic czy swiece grzeja? bo pierwsze opalanie jest cieżkie a jak juz chwile pochodzi auto to jest dobrze
Garett T3 ready to aplication :D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 121 gości