Po uszczelnieniu pompy golf nie jezdzi jak wczesniej ;/

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Po uszczelnieniu pompy golf nie jezdzi jak wczesniej ;/

Post autor: Zoltecek » sob gru 22, 2007 01:40

Oddałem pompe do pompiarza bo mi ciekła. Po zrobienu pompa nie cieknie ale...:(

1. na zimnym silniku ciezko go odpalic trzeba odpalac z butem w podłodze a jak sie pusci raptownie gasnie, trzeba go troche potrzymac jak juz złapie obroty to pali na dotyk (wczesniej palił na dotyk pomimo cieknacej pompy[3 dni temu])
2. przyspiesza z ociezałoscia (wczesniej czulej reagował na dodanie gazu)
3. ciegło od opóznienia zapłonu nie odbija do konca (zacina sie w połowie, dalej trzeba szczotka dopychac;/) pompiarz powiedział ze to od nowych gumowych czesci i musza sie wyrobic. Czy to prawda?
Jak wyregulowac poprawnie pompe w domowych warunkach?


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
lortprodisz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr gru 19, 2007 16:49
Lokalizacja: legnica
Kontakt:

Post autor: lortprodisz » sob gru 22, 2007 04:56

bardzo możliwe żę pompa łapie powietrze przez jakąś nieszczelność-takie objawy miałem u siebię pare razy.bardzo możliwe że za to odpowiada oring śruby dawki pakiwa-to ta śruba na której zaprasowana jest tulejka ograniczająca wkręcenie jej głębiej czyli ustawienie większej dawki paliwa.śruba ta jest poziomo umieszczona nad zaworkiem elektromagnetycznym odcięcia paliwa.jeżeli oring zotał uszkodzony przy wkręcaniu śruby do pompy to będziesz miał właśnie taki objaw palenia silnika z gazem w podłodze-dopiero jak sekcja tłocząca wytworzy ciśnienie auto zaczyna gadać


GDZIE KUCHAREK SZEŚĆ TAM CIOSÓW DWANAŚCIE

Awatar użytkownika
wafel190
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz wrz 16, 2007 20:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: wafel190 » sob gru 22, 2007 08:36

To że samochód jest słabszy i nie zabardzo chce palić na zimnym jest raczej spowodowane za małą dawką paliwa. Ja po uszczelnieniu pompy miałem takie same objawy. Gość pewnie nie ustawiał pompy na stole pobierczym tylko na oko. Wkręć troszke śrube od dawki i powinno być lepiej. Ja ją wkręciłem o jakieś 45 stopni i od razu zaczął palić od strzała na zimno a wcześniej coś tam próbował załapać i ogólnie bardzo ciężko było go zapalić bez dodania gazu.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob gru 22, 2007 10:03

zbyt mala dawka, zle ustawione ciegno gazu. to mi do glowy przychodzi


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » sob gru 22, 2007 11:05

a jak ustawic dawke poprawnie? bo teraz przy raptownym wcisnieciu gazu autko nawet małego czarnego dymka nie pusci. Dawke przestawiłem o jakąs 1/8 obrotu ale dalej tak samo;/ jak sprawdzic ze dawka jest odpowienio wieksza :satan: ?


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob gru 22, 2007 11:22

wkrec wiecej to bedziesz wiedzial. bardziej mi to pasuje na zle ustawienie dzwigni/wydatek resztkowy


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » sob gru 22, 2007 11:31



Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob gru 22, 2007 12:02

Zoltecek pisze:ktorych dzwigni?
gazu!!! tam gdzie masz sprezyny i przymocowana linke gazu. ona znajduje sie na tulejce z zabkami i wlasnie jej zle zamocowanie [zbyt cofnieta] skutkuje zbyt niskimi obrotami, zbyt mala dawka na rozruch i opoznieniem w reakcji gazu.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Re: Po uszczelnieniu pompy golf nie jezdzi jak wczesniej ;/

Post autor: zaprzal » sob gru 22, 2007 13:19

Zoltecek pisze:Oddałem pompe do pompiarza bo mi ciekła. Po zrobienu pompa nie cieknie ale...:(

1. na zimnym silniku ciezko go odpalic trzeba odpalac z butem w podłodze a jak sie pusci raptownie gasnie, trzeba go troche potrzymac jak juz złapie obroty to pali na dotyk (wczesniej palił na dotyk pomimo cieknacej pompy[3 dni temu])
2. przyspiesza z ociezałoscia (wczesniej czulej reagował na dodanie gazu)
3. ciegło od opóznienia zapłonu nie odbija do konca (zacina sie w połowie, dalej trzeba szczotka dopychac;/) pompiarz powiedział ze to od nowych gumowych czesci i musza sie wyrobic. Czy to prawda?
Jak wyregulowac poprawnie pompe w domowych warunkach?
jedz do pompiarza i niech gratis ustawia tak jak bylo


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Virus177 » sob gru 22, 2007 13:25

a moze kat wtrysku jest rozjechany :hmm:


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » sob gru 22, 2007 15:17

dodałem dawki ok 1/2 obrotu, wyregulowałem tak jak mi odpowiada duzo lepiej przyspiesza wkreca sie ale raczej nie jest tak jak było wtedy szybciej reagowal na gaz ;/ ciekawe czy teraz nie bedzie palił jak smok ;/
jak to nie bedzie skutkowac no to znow wizyta u typa ehh ;/
czy wie ktos jak ustawic poprawnie dawke rozruchowa? czy wogole w dieslach jest cos takiego? prosze o pomoc moze jakies faq?

[ Dodano: Nie Gru 23, 2007 01:53 ]
zwiekszenie dawki nic nie dało:( dalej jak jest zimny ciezko odpala
Ostatnio zmieniony sob gru 22, 2007 15:26 przez Zoltecek, łącznie zmieniany 1 raz.


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz gru 23, 2007 10:03

Zoltecek pisze:[ Dodano: Nie Gru 23, 2007 01:53 ]
zwiekszenie dawki nic nie dało:( dalej jak jest zimny ciezko odpala
znajdz jakis temat o gov modzie, popatrz jak sie sciaga sprezyny i przestaw dzwignie o 1-2 zabki w prawo i ustaw tak, by dotykala sruby wydatku resztkowego. nie zakladaj sprezyn, tylko wsiadaj do auta i odpal bez gazu, nastepnie recznie ruszaj dzwignia i sprawdz jak reaguje na gaz. ustaw sobie tak by reagowal z minimalnym opoznieniem labo jesli lubisz hardcore to reakcja natychmiastowa.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » ndz gru 23, 2007 14:19

mozesz to bardziej obrazowo wytłumaczyc? bo jakos nie rozumiem tego dokładnie

[ Dodano: Nie Gru 23, 2007 13:31 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=gov+mod tu jest foto porada

[ Dodano: Nie Gru 23, 2007 13:32 ]
jak szybko sprawdzic czy swiece grzeja? bo pierwsze opalanie jest cieżkie a jak juz chwile pochodzi auto to jest dobrze


Garett T3 ready to aplication :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 121 gości