Drgania auta

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

MRCZ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn gru 17, 2007 09:16
Lokalizacja: Poznań

Drgania auta

Post autor: MRCZ » pn gru 17, 2007 12:03

Witam od pewnego czasu wyczułem, że mój Golf dzienie zaczyna drgać przy pewnych pedkościach obrotowych silnika, tzn. na niższych biegach jest to raczej mało wyczuwalne, ale od trzeciego biegu wzwysz bardzo. Aby uniknąć tego efektu musiałbym za każdym razem żyłować silnik. Dzieje się tak w obrębie prędkości obrotowych 1500 do 2000 obr/min, jest to trochę podobne do tego jakby ktoś za mało gazu wciskał i "kangurki strzelał". Dla przykładu na 4 biegu przy prędkości 60km/h auto cały czas drga. Sprawdzałem poduszki pod silnikiem, zmieniałem filtr paliwa, sprawdzałem ustawinia pompy na vag com-ie, szczerze mówiąc nie mam już pomysłów. Dodam tylko, że model silnika to 1Z, 94r, jak na 90PS zbiera się rewelacyjnie. macie jakieś pomysły?



ilio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pn lis 13, 2006 01:30
Lokalizacja: Bytom

Re: Drgania auta

Post autor: ilio » pn gru 17, 2007 12:27

MRCZ pisze:Witam od pewnego czasu wyczułem, że mój Golf dzienie zaczyna drgać przy pewnych pedkościach obrotowych silnika, tzn. na niższych biegach jest to raczej mało wyczuwalne, ale od trzeciego biegu wzwysz bardzo. Aby uniknąć tego efektu musiałbym za każdym razem żyłować silnik. Dzieje się tak w obrębie prędkości obrotowych 1500 do 2000 obr/min, jest to trochę podobne do tego jakby ktoś za mało gazu wciskał i "kangurki strzelał". Dla przykładu na 4 biegu przy prędkości 60km/h auto cały czas drga. Sprawdzałem poduszki pod silnikiem, zmieniałem filtr paliwa, sprawdzałem ustawinia pompy na vag com-ie, szczerze mówiąc nie mam już pomysłów. Dodam tylko, że model silnika to 1Z, 94r, jak na 90PS zbiera się rewelacyjnie. macie jakieś pomysły?
nastawnik ?
odepnij wtyczke od czujnika prędkościomierza przy skrzyni biegów .

i sprawdz czy drgania znikły



MRCZ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn gru 17, 2007 09:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MRCZ » pn gru 17, 2007 12:38

Dzięki za zainteresowanie. Jakieś kilka miesiecy temu miałem wymieniane obie uszczelki na pompie (wyciek ropy), czy w serwisie mogli coś pokopać z nastawnikiem?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn gru 17, 2007 12:40

raczej malo mozliwe zeby cos pokopali

pewnie byl zabrudzony juz wtedy ale przy wymianie uszczelek sie tego nie zobaczy, trzeba wyczyscic i bedzie spokoj

a na poczatek sprawdz tak jak kolega wyzej pisal, odepnij wtyczke predkosciomierza ze skrzyni biegow i sie przejedz, jesli ustapia objawy to nastawnik do zrobienia


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

MRCZ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn gru 17, 2007 09:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MRCZ » pn gru 17, 2007 12:46

Ok dzięki panowie za porady, postaram się w późniejszym czasie zdać relacje co i jak z problemem.
Pozdrawiam

[ Dodano: 09 Sty 2008 22:06 ]
Zabrudzony nastawnik! Po naprawie przyjemność z jazdy :). Podziękowania dla Adamma za cenne wskazówki :D
Ostatnio zmieniony śr sty 09, 2008 23:07 przez MRCZ, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości