Problem z nastawnikiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- janek822
- Użytkownik
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
- Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
- Kontakt:
Problem z nastawnikiem
Witam, sądziłem że porada odnośnie czyszczenia nastawnika wystarczy ale jednak wynikł jakiś problem, silnik nie zapala, a jeśli już to po około kilku sek poszarpie ze dwie sekundy i nagle gaśnie, błędy jakie sie pojawiają to 1268-brak osprzętu i nieprawidłowy sygnał.
Lutowałem jeszcze raz blaszki bo myślałem że lut za słaby ale nic to nie dało, w razie czego zadzwonie
a samochód jest mi naprawde bardzo potrzebny
Lutowałem jeszcze raz blaszki bo myślałem że lut za słaby ale nic to nie dało, w razie czego zadzwonie
a samochód jest mi naprawde bardzo potrzebny
Ostatnio zmieniony pn gru 17, 2007 11:33 przez janek822, łącznie zmieniany 2 razy.
chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)
- janek822
- Użytkownik
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
- Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
- Kontakt:
czyli w lewo?damcio151 pisze:kko w stronę części wysokociśnieniowej
wszystko skręciłem, nie wiem co jeszcze sprawdzić, zaraz sprawdze jak przesune
immo mam wywalony
Ostatnio zmieniony sob gru 15, 2007 22:40 przez janek822, łącznie zmieniany 1 raz.
chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)
stojąc przodem do otwartej maski w prawojanek822 pisze:czyli w lewo?
[ Dodano: Sob Gru 15, 2007 21:56 ]
a może źle skręciłeś te druciki od elektromagnesujanek822 pisze:wszystko skręciłem, nie wiem co jeszcze sprawdzić

zdjęcie pożyczone z fotoporady Adamma .. czerwone strzałki

Ostatnio zmieniony sob gru 15, 2007 22:47 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
- janek822
- Użytkownik
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
- Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
- Kontakt:
nakrętki przylegaja do drucikówdamcio151 pisze:a może źle skręciłeś te druciki od elektromagnesu
nowe wieści przesunąłem w prawo i odpalił, pochodził chwile podniosły sie obroty i zgasł, poruszałem jeszcze nastawnikiem i znów zapalił nawet obroty trzyma nie zgasł jednak po dodaniu gazu i ujęciu zatelepał i zgasł

chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)
- janek822
- Użytkownik
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
- Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
- Kontakt:
wszystko jasne, ustawiłem napięcie czujnika RSW takie jak było wcześniej a wynosiło ono 14.4 i to był błąd, teraz jak jest 7.4 jest ok, jestem w trakcie ustawiania dawki
Szczególne podziękowania dla kolegów Mirass i Damcio151 bez nich bym tego nie zrobił
Aha przestroga dla reszty mechaników takich jak ja, najpierw troche wiedzy trzeba nabyć a potem sie brać za naprawy o mało bym nie uszkodził pompy, jedno jest pewne dokładność to podstawa

Szczególne podziękowania dla kolegów Mirass i Damcio151 bez nich bym tego nie zrobił
Aha przestroga dla reszty mechaników takich jak ja, najpierw troche wiedzy trzeba nabyć a potem sie brać za naprawy o mało bym nie uszkodził pompy, jedno jest pewne dokładność to podstawa

chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości