dlugo dymi na bialo rano...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
dlugo dymi na bialo rano...
witam
sluchajcie, co jest grane ze bardzo dlugo dymi bialym (nie gestym dymem) rano po odpaleniu? i na dodatek smierdzi jak z tira zauwazylem to jzu dawno , ale myslalem ze przejdzie.....a tu zonk.
sluchajcie, co jest grane ze bardzo dlugo dymi bialym (nie gestym dymem) rano po odpaleniu? i na dodatek smierdzi jak z tira zauwazylem to jzu dawno , ale myslalem ze przejdzie.....a tu zonk.
Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
yyy swiec nie tykalem nigdy, kat wtrysku mi nie pokazuje na Vagu bo brakuje jakiegos pliku... a czujniki temp, hm , auto nagrzewa sie normalnie.
aha, zapomnialem napisac ze zaraz po pierwszym odpaleniu rano delikatnie szarpie obrotami , tak jakby byl zapowietrzony- a nie ma pecherzykow powietrza w ukladzie- albo paliwo przerywalo deliaktnie.
[ Dodano: 13 Gru 2007 23:02 ]
no ale zaraz.... jeszcze nie ma takiego przekretu z mrozami zeby swiece byly az tak potrzebne... co nie?
aha, zapomnialem napisac ze zaraz po pierwszym odpaleniu rano delikatnie szarpie obrotami , tak jakby byl zapowietrzony- a nie ma pecherzykow powietrza w ukladzie- albo paliwo przerywalo deliaktnie.
[ Dodano: 13 Gru 2007 23:02 ]
no ale zaraz.... jeszcze nie ma takiego przekretu z mrozami zeby swiece byly az tak potrzebne... co nie?
Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
olek256, więc tak ja obstawiam czujnik
Sprawdź jak zachowuje się temperatura w grupie 007
Kąt wtrysku sprawdzisz programem który wyślę na e-mail
[ Dodano: Czw Gru 13, 2007 23:04 ]
[ Dodano: Czw Gru 13, 2007 23:05 ]
tylko podaj e-mail
Sprawdź jak zachowuje się temperatura w grupie 007
Kąt wtrysku sprawdzisz programem który wyślę na e-mail
[ Dodano: Czw Gru 13, 2007 23:04 ]
najpierw zajmij się kątem i czujnikamiolek256 pisze:no ale zaraz.... jeszcze nie ma takiego przekretu z mrozami zeby swiece byly az tak potrzebne... co nie?
[ Dodano: Czw Gru 13, 2007 23:05 ]
tylko podaj e-mail
Ostatnio zmieniony pt gru 14, 2007 00:04 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
mam to samo
kąt ustawiony na 51
świece wszystkie grzeją
czujnik temperatury ? ale który bo chyba jest więcej niż jeden ?
www.vw-passat.pl
W zime po nocy w ukladzie wydechowym zbiera sie woda wiec po odpaleniu kazde auto moze troche dymic.
poczytajcie to
http://www.forum.vw-passat.pl/topics14/ ... 3o&start=7
i to
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ia%B3y+dym
kąt ustawiony na 51
świece wszystkie grzeją
czujnik temperatury ? ale który bo chyba jest więcej niż jeden ?
www.vw-passat.pl
W zime po nocy w ukladzie wydechowym zbiera sie woda wiec po odpaleniu kazde auto moze troche dymic.
poczytajcie to
http://www.forum.vw-passat.pl/topics14/ ... 3o&start=7
i to
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ia%B3y+dym
Ostatnio zmieniony pt gru 14, 2007 18:22 przez ilio, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: pn mar 19, 2007 21:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Witam wszystkich.
Mam najprawdopodobniej ten sam problem z kopceniem. Na początku myślałem że dym też jest biały ale się myliłem. Dym jest jest biało niebieski. Widać to szczególnie w nocy jak dym unosi się na tle światła od reflektorów. Więc Olek, przyjrzyj się dokładnie. Ja już od roku tak jeżdźę i co nieco poobserwowałem go.
1) Przy temperaturze letniej ponad 25 st. Nie kopci prawie w ogóle lub odrobinkę.
2) Przy temperaturze poniżej 10 stopni kopci nawet przez 2 km, później w ogóle.
3) Przy minusowych temperaturach kopci tak samo mocno tylko dym wydaje się jaśniejszy.
Zauważyłem, że kopcenie to jest zależne od temperatury. W robocie parkuję na parkingu podziemnym gdzie jest teraz ok 15 st. i odpalając puści niewielką niebieską chmurkę ale zaraz przestaje.
Z dymieniem związane są także toważyszące nierówne obroty, szczególnie jak jest poniżej zera.
Według mnie wszystkie te rzeczy o których większość pisze nie mają w naszych przypadkach wpływu ponieważ:
- płynu nie ubywa
- świece są sprawne
- kąt prawidłowo ustawiony
Winą tu jest olej ale napewno nie z turbiny jak to piszą w tych odnośnikach. Przy odpaleniu turbina przecież nie wytwarza takiego ciśnienia żeby olej do silnika wrzucać. Najprawdopodobniej są to uszczelniacze zaworów, które przy niskich temperaturach są twarde i nie trzymają oleju. Takie jest moje podejrzenie. Kiedy temperatura spadnie olej spływa do komory silnika a potem jest spalany.
Przez okres od wiosny do połowy listopada spalił ok 0,5 l oleju (coś ponad 5 tys. km.) , przy niewielkich wyciekach. Tyle właśnie dolałem. Sądzę, że przez zimę spali więcej bo właśnie kopci jak kopara. Nie mam problemów z odpalaniem, zapala od razu po przekręceniu kluczyka przy słabym akumulatorze. Z wiązku z tym nie sądze, żeby to byly pierścienie bo wtedy byłyby z tym problemy.
Nakręciłem także filmik w jaki sposób kopci mój golfik, więc jak ktoś chce to mogę wysłać. Kręcony był w temperaturze poniżej 0 st.
Jeśli ktoś ma taki sam problem to niech też nakręci swój film i mi prześle, z chęcią porównam. Mój mail drunk_bear@wp.pl
Mam najprawdopodobniej ten sam problem z kopceniem. Na początku myślałem że dym też jest biały ale się myliłem. Dym jest jest biało niebieski. Widać to szczególnie w nocy jak dym unosi się na tle światła od reflektorów. Więc Olek, przyjrzyj się dokładnie. Ja już od roku tak jeżdźę i co nieco poobserwowałem go.
1) Przy temperaturze letniej ponad 25 st. Nie kopci prawie w ogóle lub odrobinkę.
2) Przy temperaturze poniżej 10 stopni kopci nawet przez 2 km, później w ogóle.
3) Przy minusowych temperaturach kopci tak samo mocno tylko dym wydaje się jaśniejszy.
Zauważyłem, że kopcenie to jest zależne od temperatury. W robocie parkuję na parkingu podziemnym gdzie jest teraz ok 15 st. i odpalając puści niewielką niebieską chmurkę ale zaraz przestaje.
Z dymieniem związane są także toważyszące nierówne obroty, szczególnie jak jest poniżej zera.
Według mnie wszystkie te rzeczy o których większość pisze nie mają w naszych przypadkach wpływu ponieważ:
- płynu nie ubywa
- świece są sprawne
- kąt prawidłowo ustawiony
Winą tu jest olej ale napewno nie z turbiny jak to piszą w tych odnośnikach. Przy odpaleniu turbina przecież nie wytwarza takiego ciśnienia żeby olej do silnika wrzucać. Najprawdopodobniej są to uszczelniacze zaworów, które przy niskich temperaturach są twarde i nie trzymają oleju. Takie jest moje podejrzenie. Kiedy temperatura spadnie olej spływa do komory silnika a potem jest spalany.
Przez okres od wiosny do połowy listopada spalił ok 0,5 l oleju (coś ponad 5 tys. km.) , przy niewielkich wyciekach. Tyle właśnie dolałem. Sądzę, że przez zimę spali więcej bo właśnie kopci jak kopara. Nie mam problemów z odpalaniem, zapala od razu po przekręceniu kluczyka przy słabym akumulatorze. Z wiązku z tym nie sądze, żeby to byly pierścienie bo wtedy byłyby z tym problemy.
Nakręciłem także filmik w jaki sposób kopci mój golfik, więc jak ktoś chce to mogę wysłać. Kręcony był w temperaturze poniżej 0 st.
Jeśli ktoś ma taki sam problem to niech też nakręci swój film i mi prześle, z chęcią porównam. Mój mail drunk_bear@wp.pl
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: pn mar 19, 2007 21:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 126 gości