Kłopot z ogrzewaniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kHAMeleon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr paź 19, 2005 01:11
Lokalizacja: Kraków

Kłopot z ogrzewaniem

Post autor: kHAMeleon » śr lis 07, 2007 13:57

Witam,

Po jakim czasie mniej więcej powinno lecieć ciepłe powietrze z nawiewów?
Moje auto dosyć długo sie nagrzewa i jak już się nagrzeje silnik to z nawiewów, które ustawione są na Hi (climatronic) leci niezbyt ciepłe powietrze.
Wymieniłem termostat, ciecz chłodząca też. Czy układ może być zapowietrzony?
Przewód do chłodnicy jest gorący.
gdzie wchodzą przewody do nagrzewnicy? Może tak sprawdzę czy do nagrzewnicy dochodzi ciepła ciecz chłodząca!

Dzięki
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
DJ Tomekk
Born for Diesel
Born for Diesel
Posty: 206
Rejestracja: sob lut 12, 2005 18:00
Lokalizacja: RZEszów Estates
Kontakt:

Post autor: DJ Tomekk » śr gru 12, 2007 17:47

Ja mam taki sam problem, mam ogrzewanie tylko przy obrotach ponad 1000, na VAG-u wywala mi błąd czujnika prędkości 281 i presostatu 792.Nie wiem, co robic, rece mi juz opadaja z tym climatronikiem :grrr:


[url=http://imageshack.us][img]http://img92.imageshack.us/img92/4581/3jx4.gif[/img][/url]

JESTEŚ Z PODKARPACIA??? ZAPRASZAMY NA WWW.VAG-PODKARPACIE.PL

Imbrykus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: czw sty 05, 2006 19:53
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Imbrykus » czw gru 13, 2007 22:42

To zależy czy masz dogrzewanie obiegu czy nie, u mnie po 2 km już leci ciepełko ale mam dogrzewanie (3 świece na wejściu cieczy chłodzącej z prawej strony silnika stojąc do niego przodem)



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » czw gru 13, 2007 23:31

kHAMeleon pisze:gdzie wchodzą przewody do nagrzewnicy?
W MK3 są takie dwa, trochę cieńsze od ynych węży wodnych, wchodzą w ścianę czołową mniej więcej na środku.
kHAMeleon pisze:Czy układ może być zapowietrzony?
Powinien sam się odpowietrzać...

Sprawdź czy oba są ciepłe. Jak tylko jeden, to pewnie trzeba przepłukać nagrzewnicę.

A może coś masz spieprzone w mechaniźmie klapki, rozdzielającej zimne i ciepłe powietrze? W climatronicu jest sterowana elektrycznie, może coś się zatarło, może syf pozachodził i miesza?
Ja mam zwykłą klimę i przestawiło się mocowanie linki z pokrętła i tak właśnie się działo, tyle że latem. Klima włączona, a z kratek 12 stopni :crazy: Jak podregulowałem linkę na zatrzasku, poszło z kratek od razu 3-4 stopnie.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony czw gru 13, 2007 23:34 przez Grzesiekk1982, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
stefany
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:03
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: stefany » pn gru 24, 2007 15:15

witaj. ten sam problem mialem w passacie b5 z climatronikiem
zrobilem wszystko co mozliwe
najpierw przeplukalem uklad i nagrzewnice
wymienilem termostat
wymienilem pompe wody
wkoncu wymienilem nagrzewnice ( kilka godzin roboty )
bylem w serwisie klimy
i nic wszystko sprawne
a o prostej rzeczy zapomnialem.

a mianowicie korek zbiorniczka nietrzymal cisnienia
wymienilem korek zbiorniczka za 5 zl i ogrzewanie jak ta lala goraco jak latem juz po przejechaniu 2 km



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 176 gości