TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY. REGULAMIN STR 116.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » ndz lis 25, 2007 19:11

Nawiązując do mojego problemu to ciężko pali także na ciepłym silniku. Zacząłem jeździć i się okazało, że na ciepłym silniku tez potrafi długo kręcić i się zachowuje jakby nie dostawał paliwa na początku i jak pokręce to kichać zaczyna aż silnik zaskakuje. Mam także problem z nastawnikiem i tutaj zaczynam obstawiać problem z odpalaniem.

Proszę o sugestie.

Pozdrawiam.



menteith
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: sob lis 10, 2007 20:10
Lokalizacja: i do dokąd?

Post autor: menteith » ndz lis 25, 2007 19:54

Witam,

koledzy dzis probowalem odpalic swojego golfa 1.9 tdi i niestety nie dalo sie - zaraz po przekreceniu kluczyka w stacyjce silnik gasnie. Natomiast gdy pulsacyjnie dodaje gazu to wtedy z trudem odpala. Probowalem diagnozowac silnik Vagiem, lecz ten wskazal na kod usterki ktory juz wystepowal: 777 - czyli czujnik położenia pedału przyspiesznika. Co nalezy sprawdzic w pierwszej kolejnosci? Niestety nie moge sprawdzic czy silnik normalnie odpala gdy jest cieply.

P.S Ile wam pali silnik 1Z? Bo mnie 5.3, a jeżdze głównie po autostradzie z prędkościa 110-120.


pozdrawiam,
menteith

Siwy z ...
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 19:29
Lokalizacja: PZL vel Złotów k/Piły
Kontakt:

Post autor: Siwy z ... » czw lis 29, 2007 20:31

Witam :grin:

"Pompka" AXR szarpie przez moment silnikiem po odpalaniu ale tylko gdy w nocy było 0 stopni lub poniżej. Wygląda to tak jakby nie palił na wszystkie gary albo jeszcze gorzej. Po dwu- trzykrotnym podgrzaniu świec po kilkanaście sekund problem "prawie" zanika. Gdy jest cieplej nie ma takiego problemu. Świece już wymieniłem, bo myślałem, że to wina "żarówek"... i zonk.
O so chozi :?:


:-)

miszcz1977
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn paź 01, 2007 21:39
Lokalizacja: łobżenica

Post autor: miszcz1977 » czw lis 29, 2007 22:26

przekazniki sprawdz


maciej wlkp

kocik2109
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw lis 29, 2007 23:25
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: kocik2109 » czw lis 29, 2007 23:33

Witam mam problem kupiłem ostatnio Golfa 3 GT TDI 110km KOMBI 96r problem polega na tym że jak autko jest zimne to pali super a jak jest ciepłe to musze długo krecic . akumulator mam dobry . od czego mam zacząc :bigok:



miszcz1977
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn paź 01, 2007 21:39
Lokalizacja: łobżenica

Post autor: miszcz1977 » czw lis 29, 2007 23:48

sprawdz przeody paliwowe czy niema powietrza ,kat wtrysku paliwa


maciej wlkp

Siwy z ...
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 19:29
Lokalizacja: PZL vel Złotów k/Piły
Kontakt:

Post autor: Siwy z ... » pt lis 30, 2007 09:51

miszcz1977 pisze:przekazniki sprawdz
No dobra... ale gdzie one są :?: Co to w ogóle jest :?:
Jestem "zielony" w tej materii :cry:
Ostatnio zmieniony pt lis 30, 2007 09:51 przez Siwy z ..., łącznie zmieniany 1 raz.


:-)

damian golfik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt lis 30, 2007 12:57
Lokalizacja: poawłów

Post autor: damian golfik » pt lis 30, 2007 13:25

Gobo90 pisze:Akumulator jest przeładowany bo jak sie go mierzy to jak samochód jest zgaszony to aku ma 13,3v a jak zapalony to ma 15v na wolnych obrotach
moze mi ktos pomoc mam golfa 1.6diesel spalil mi on ostatni 7 l ropy co zrobic

[ Dodano: 30 Lis 2007 12:29 ]
naprawde to za dluzo na samego disla


damiano:)

kocik2109
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw lis 29, 2007 23:25
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: kocik2109 » pt lis 30, 2007 18:25

a co do tego ciezkiego odpalania jak jest ciepły czy to normalne w tdi. mogo sie narazie nie przejmować czy jak . bo mam troche inych wydatków narazie ????



Paweł Wąsik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz gru 02, 2007 19:52
Lokalizacja: Wrocław

nie odpala na zimno silnik w dieslu AEF 1,9D (Diesel) VW POL

Post autor: Paweł Wąsik » ndz gru 02, 2007 20:19

Mam problem z odpaleniem silnika AEF 1,9D (Diesel) VW POLO rok prod. 1998 na zimno.
Stwierdziłem, ze mam przerwę na przewodach czujnika (chyba temperatury). Czujnik ten ma 2 przewody i jest zamontowany poza silnikiem (chyba kontrola temperatury cieczy chłodzącej). Czy ma to wpływ na rozruch silnika? Obrazek


Paweł
pawwasik(małpa)wp.pl

chili
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr gru 12, 2007 17:51
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Post autor: chili » śr gru 12, 2007 17:59

Witam!
Mam problem z zakupionym niedawno golfem IV TDI 110km, są problemy z odpaleniem silnika ma on przejechane napewno ponad 200tyś.km jeszcze nic przy nim nie robiłem a dzisiaj przy +1stopniu na dworze odpalałem go 5-cio krotnie jaka może być przyczyna bo boję się że może być silnik już wyjechany proszę o pomoc! :grrr:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr gru 12, 2007 23:00

chili, jedź na vag i niech sprawdzą kąt wtrysku

[ Dodano: Sro Gru 12, 2007 22:00 ]
i czujniki temp.



chili
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr gru 12, 2007 17:51
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Post autor: chili » śr gru 12, 2007 23:15

tak zrobię damcio 151 dzięki serdeczne tylko muszę go zarejestrować i ubezpieczyć bo nim nie ruszę. Miałem też sugestię że to może świece żarowe a co ty o tym sądzisz, a tak wogóle to myślisz że pojeżdzę nim jeszcze bo już zacząłem zakładać najgorsze?



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » śr gru 12, 2007 23:21

chili pisze:tak zrobię damcio 151 dzięki serdeczne tylko muszę go zarejestrować i ubezpieczyć bo nim nie ruszę. Miałem też sugestię że to może świece żarowe a co ty o tym sądzisz, a tak wogóle to myślisz że pojeżdzę nim jeszcze bo już zacząłem zakładać najgorsze?
zawsze jak się kupi auto to pierwsze dni są najgorsze ponieważ człowiek odrazu zakłada że szrota kupił i na pewno ktoś go sprzedał bo coś jest w nim zepsute....ale spoko zarejestruj, ubezpiecz i skocz wszystko posprawdzać, świece żarowe, filtr paliwa itp itd, nie zakładaj odrazu najgorszego:D :pub: :pub:



Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 98 gości