Zatarty silnik - dlaczego.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Zatarty silnik - dlaczego.

Post autor: SkinnerPL » śr gru 12, 2007 15:10

Siemka.
Chcialem poinformowac Was o przypadku jaki spotkał moj silnik. Zatarł sie z tego powodu ze przywalil porzedni wlasciciel misa olejowa i ja pogniótł.
Jaki to ma wpływ? Zaraz Wam powiem.
Pewnie niektórzy wiedza ze na smoku w misie olejowej jest taki plastyk. Nie wiem do czego on slozy, ale on byl powodem zatarcia silnika. Podczas udezenia misą olejowa ten plastik odlamal sie i rozsypal na drobne kawalki... zupelnie jak by go korbowód przemielił. w padł on do misy. mise mialem przyklejona na silikonie. i silikon który byl takze w srodku silnika na obrzerzach misy wpadal do misy. smog to zasysal. wszystkie te okruchy z tego plastyku i z silikonu. skutek. zatkal sie filtr przy smoku i praktycznie nie bylo przeplywu oleju... przy wyzszych obrotach wogle oleju nie bylo na tyle ile byl potrzebny. ;-/
wiec jak trzasniecie swoimi misami lepiej kupic nowa, i zobaczyc czy ten plastyk jest w calosci. jak bym wiedzial wczesniej obeszloby sie bez wymiany silnika... ;-/

plastyk jest na pewno w silnikach JR i SB w innch nie wiem.

Zawsze mierzylem ile mam oleju i nie pokazywalo mi na miarce nic. Okazalo sie ze ta rurka co wchodzi przez nia bagnet byla podgieta do gory... ;-/



Awatar użytkownika
Marcin_87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
Lokalizacja: Opatów

Post autor: Marcin_87 » śr gru 12, 2007 15:15

no ale widać czujnik ciśnienia był popsuty bo powinien cię poinformować że nie masz ciśnienia ja znam taki przypadek że gościowi w silniku bezynowym się sopił ten plastik i go wciągło ale miał dobry czujnik i zaraz mu naprawiliśmy a raczej wyczyściliśmy smoka :bajer:



leoncio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 22:05
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: leoncio » śr gru 12, 2007 15:19

USZKODZONY MIALES CZUJNIK CISNIENIA OLEJU :) BO POWINIEN ZARAZ POKAZAC BRAK CISNIENIA



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » śr gru 12, 2007 15:29

no to druga sprawa ze ten czujnik byl beznadziejny. w sumie sam czujnik jest dobry. tylko poprzedni wlasciciel grzebal w instalacji i nie wpadlem na to ze ten przewod jest od czego innego. Sama dioda na liczniku dzialala. bo sie zaswiecala a po odpaleniu samochodu gasla. tylko ze byla podlaczona do przekaznika jakegos. W JR jest taki czujnik tam w glowicy. i to jest ten do wysokiego cisnienia oleju tak? gdzie to jest w silniku SB ? ;]



Awatar użytkownika
Marcin_87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
Lokalizacja: Opatów

Post autor: Marcin_87 » śr gru 12, 2007 15:42

to jest czujnik który się włacza przy niskim ciśnieniu



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości