Problemy z rannym odpalaniem, brak mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problemy z rannym odpalaniem, brak mocy
Panoiwe mistrzowie kierownicy prowadzący VW. POsiadam Golfika 1,9TDI z 1994 roku. I mam z nim małe ż etak powiem kłopoty. Zacznę od tego, że rano żeby mi zapalił muszę troszkę pokręcic rozrusznikiem, dopiero wtedy zapala i puszcza sobie dość dużą chmurkę dymu. Nie wiem być może jest to wina świec żarowych bo ich nigdy nie sprawdzałem bo mam wóż od niedawna. Kolejny problem to już nie wiem w czym leży. On nie pojedzie mi więcej jak 140km/h. Nie wiem dlaczego może to wina wtrysków albo bóg wie czego. Jet staki moment, że jakby łapał powietrze czy cos takiego. Jeżeli chce mu dodac szybko gazy przy 140 to tak jakby słabł, ale jak dodaje powoli to delikatnie się rozpędza.
Pomóżcie jak możecie
Pomóżcie jak możecie
Ostatnio zmieniony sob gru 08, 2007 02:48 przez ARAPACHO, łącznie zmieniany 1 raz.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
jeżeli chodzi o problemy z uruchomieniem zimnego silnika to w tym temacie jest sporo i warto abyś to sobie poczytał : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67570
jeżeli chodzi o
O tym również znajdziesz wyczerpujące odpowiedzi wpisując w wyszukiwarkę "notlauf", "N75".
jeżeli chodzi o
to wygląda mi to, że przy tej prędkości wchodzi w tryb awaryjny czyli łapie tzw. "notlauf" a pewnie po wyłaczeniu silnika i ponownym jego uruchomieniu przyspiesza normalnie aż do osiągnięcia tej prędkości tj. 140 km/h i replay.ARAPACHO pisze:On nie pojedzie mi więcej jak 140km/h. Nie wiem dlaczego może to wina wtrysków albo bóg wie czego. Jet staki moment, że jakby łapał powietrze czy cos takiego. Jeżeli chce mu dodac szybko gazy przy 140 to tak jakby słabł, ale jak dodaje powoli to delikatnie się rozpędza.
Pomóżcie jak możecie
O tym również znajdziesz wyczerpujące odpowiedzi wpisując w wyszukiwarkę "notlauf", "N75".
Dzięki panowi ebędę szukał
[ Dodano: 06 Gru 2007 19:10 ]
A możecie mi powiedzieć albo poradzić gdzie mogę podjechać sprawdzić go vagiem. Jetsem z okolic Wrocławia. Bo tych błędów t oja się naczytałem kurde za dużo i nie wiem od czego mam zacząć. Z góry dziękuje
[ Dodano: 06 Gru 2007 23:23 ]
Szukam i szukam i nie wiem dokłądni egdzie jest ten N75 w którym to jest miejscu i jak to wyczyścić czy tam zmostkować. POmóźcie jakimś zdjęciem. To jest golfik 3 1,9TDI 90KM silnik 1Z
[ Dodano: 07 Gru 2007 23:03 ]
Panowie poratujcie. Znalazłem tego bydlaka N-75, a teraz który przewód z którym mam połączyć żeby go sprawdzić. Po jedenj stronie on ma jeden wężyk a po drugiej dwa.
[ Dodano: 06 Gru 2007 19:10 ]
A możecie mi powiedzieć albo poradzić gdzie mogę podjechać sprawdzić go vagiem. Jetsem z okolic Wrocławia. Bo tych błędów t oja się naczytałem kurde za dużo i nie wiem od czego mam zacząć. Z góry dziękuje

[ Dodano: 06 Gru 2007 23:23 ]
Szukam i szukam i nie wiem dokłądni egdzie jest ten N75 w którym to jest miejscu i jak to wyczyścić czy tam zmostkować. POmóźcie jakimś zdjęciem. To jest golfik 3 1,9TDI 90KM silnik 1Z
[ Dodano: 07 Gru 2007 23:03 ]
Panowie poratujcie. Znalazłem tego bydlaka N-75, a teraz który przewód z którym mam połączyć żeby go sprawdzić. Po jedenj stronie on ma jeden wężyk a po drugiej dwa.
tu masz link do porady w sprawie tego elektrozaworu a na pierwszej stronie pod jej koniec masz zdjęcie gdzie on się znajduje tj. z prawej strony przegrody czołowej patrząc od strony przodu samochodu - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... czenie+n75
zmostkuj przewód czerwonym przeplotem z tym z niebieskim (albo są to przeploty albo cienkie nitki w tych kolorach na tych przewodach o ile się nie mylę)
zmostkuj przewód czerwonym przeplotem z tym z niebieskim (albo są to przeploty albo cienkie nitki w tych kolorach na tych przewodach o ile się nie mylę)
Ostatnio zmieniony sob gru 08, 2007 00:10 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Tylko trzeba zaznaczyć że w MK3 to dotyczy tylko 110 konnych silników. 1Z i AHU mają zupełnie co innego.Sztomel pisze:tu masz link do porady w sprawie tego elektrozaworu a na pierwszej stronie pod jej koniec masz zdjęcie gdzie on się znajduje tj. z prawej strony przegrody czołowej patrząc od strony przodu samochodu - http://forum.vwgolf.pl/vi...czyszczenie+n75
ARAPACHO, looknij tu jesli masz 90 KM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=69123
Tam jeszcze pisaliśmy parę rzeczy o przepływce (co też może być powodem nieprzekraczania 140). Mój nie chciał przekraczać 155 ale ją wyczyściłem i szedł znacznie lepiej. Tam opisane jak wyczyścić (rok minął i dalej zapieprza jak należy, więc gra warta świeczki).
Jeśli masz 90 KM to zaworek wygląda tak:
Pozdrawiam.
[ Dodano: 07 Gru 2007 23:20 ]
ARAPACHO pisze:To jest golfik 3 1,9TDI 90KM silnik 1Z
Jeśli patrzyłeś na poradę w zamieszczonym przez Sztomela linku, to nalazłeś N18, tj zawór recyrkulacji spalin. Przekładanie węży dotyczy tylko silników z turiną o zmiennej geometrii łopatek kierownicy, więc nie naszych 1Z.ARAPACHO pisze:anowie poratujcie. Znalazłem tego bydlaka N-75
Looknij w ten temacik co Ci podałem powyżej. Tam jest opisane którw przewody wypiąć z zaworka i połączyć ze sobą kawałkiem rurki (choćby wkładu od żelowego długopisu.
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości