Ubytek płynu chłodniczego po szybszej jeździe

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Ubytek płynu chłodniczego po szybszej jeździe

Post autor: eldorado84 » wt lis 27, 2007 17:02

jakiś czas temu zauwarzyłem że jak jechade jade 40-90km/h jest wszystko wporzadku z płynem nie ubywa , silnik suchy wszystko OK, ale kiedy lece sobie lajtowo :grin: 130-160km/h przez jakieś 4-6km potem redukcja do np: 120km/h (i taka zostaje stała prędkość). Po zatrzymaniu (przejechaniu trasy) z pod maski od strony zbiorniczka widze jak mi paruje płyn, po otwarciu machy widać że silnik zachlapany płynem, dodam że uszczelka pod głowicą (metalowa) była wymieniana ok 8 miechów temu z innymi popierdówkami, silnik podkręcony (turbina, gov mod, boost pin, LDA, intercooler, w tej chwili setup skromny - małe dymienie, ustawiony na 0,9bara); i do wymiany mam też termostat (trzyma mi 70-72stopnie - nie ważny styl jazdy) - co to może być?


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt lis 27, 2007 18:43

koreczek? a moze nieszczelnosc na jakims przewodziku lub kroccu zbiorniczka?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » wt lis 27, 2007 21:51

souler pisze:koreczek? a moze nieszczelnosc na jakims przewodziku lub kroccu zbiorniczka?
koreczek... tam jest jakaś uszczelka ? czy coś, to za to moze odpowiadać ten korek


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr lis 28, 2007 00:06

eldorado84 pisze:
souler pisze:koreczek? a moze nieszczelnosc na jakims przewodziku lub kroccu zbiorniczka?
koreczek... tam jest jakaś uszczelka ? czy coś, to za to moze odpowiadać ten korek
koreczek ma oring :D koreczek reguluje cisnienie w ukladzie. jesli oring jest luzny, to bedziesz mial za niskie cisnienie i moze wywalic plyn podczas jazdy, aczkolwiek w zaleznosci od sprawnosci ukladu jednemu wywali przy 40km/h innemu przy 90km/h.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pn gru 10, 2007 20:52

souler pisze:
eldorado84 pisze:
souler pisze:koreczek? a moze nieszczelnosc na jakims przewodziku lub kroccu zbiorniczka?
koreczek... tam jest jakaś uszczelka ? czy coś, to za to moze odpowiadać ten korek
koreczek ma oring :D koreczek reguluje cisnienie w ukladzie. jesli oring jest luzny, to bedziesz mial za niskie cisnienie i moze wywalic plyn podczas jazdy, aczkolwiek w zaleznosci od sprawnosci ukladu jednemu wywali przy 40km/h innemu przy 90km/h.
dzieki, wymieniłem korek i termostat = mniejsze troche spalanie, cichszy (???) :bajer: , pokazuje 81-82stopnie :food: danke :satan:

[ Dodano: Pon Gru 10, 2007 19:52 ]
oczywiście już nie paruje


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn gru 10, 2007 22:05

:pub: i po strachu


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości