Jak rozpoznac czy to 115 czy 130 KM ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
boria
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt gru 06, 2005 14:20
Lokalizacja: Gliwice

Jak rozpoznac czy to 115 czy 130 KM ?

Post autor: boria » ndz gru 09, 2007 17:52

Witam!
Od dwoch dni jestem w posiadaniu Bory 1,9TDI podobno 130KM. W papierach jest wpisane ze samochod ma 115KM a handlarz zapewnial mnie ze ma na 100% 130KM, bo tak go zapewial byly wlasciciel w Holandii. Jak rozpoznac jaka wersje posiadam?
Mam jeszcze jedno pytanko. Moja Borka jest dosc widocznie mułowata poniżej 2000obr, dopiero jak jest doladowana turbinka, to samochod dostaje ostrego kopa i praktycznie zrywa asfalt... Czy to jest normalne?



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz gru 09, 2007 17:56

skoro piszesz pod avatarem, że masz silnik ASZ no to masz własnie Borę 130 konną a odnośnie drugiej kwestii to powinien chyba już się zrywać od 1900 obrotów, poniżej faktycznie brakuje kopa, wypróżnienie katalizatora da mu lepsze zbieranie w dolnych obrotach.



mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » ndz gru 09, 2007 17:58

Jezeli na bloku silnika masz oznaczenie ASZ to masz 130km a co do tego ze muł >2000tys obr. to tak moze byc.



mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » ndz gru 09, 2007 17:58

Jezeli na bloku silnika masz oznaczenie ASZ to masz 130km a co do tego ze muł >2000tys obr. to tak moze byc.



Awatar użytkownika
boria
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt gru 06, 2005 14:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: boria » ndz gru 09, 2007 18:10

Dzieki za podpowiedzi, a z tym zbieraniem sie poniżej 2000 to tym bardziej wydawalo mi sie to dziwne, bo jezdzilem tez kiedys Golfem IV 130KM i wydawalo mi sie, ze duzo lepiej sie zbieral...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości