Klin na wale i kolo pasowe - prosba o ocene - pilne!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt gru 07, 2007 12:40

dzieki panowie :)

dzis oczyscilem to troche i w swietle dziennym wyglada generalnie ok :)

ranty tego sciecia nie sa objechane, a to co zaznaczalem wczesniej zielona strzalka to chyba fabryczny frez skosny bo nie wyglada jakby to kolo go wyrobilo :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt gru 07, 2007 14:06

Adamm pisze:to chyba fabryczny frez skosny
Pamiętam że te ścięcie jest tak właśnie po skosie.
Oprucz nowej śruby i kleju ważny jest jeszcze moment dokręcenia 90nm + 90 stopni.
Czyli śrube trzeba dopierniczyć najlepiej metrową rurą :wink:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt gru 07, 2007 15:46

mam git klucz dynamometryczny i kawal rury :)

powiedzcie mi tylko jak dobrze zblokowac wal do tego


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

dialo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sie 17, 2006 14:07
Lokalizacja: skl/czestochowa

Post autor: dialo » pt gru 07, 2007 16:21

Adamm pisze:mam git klucz dynamometryczny i kawal rury :)

powiedzcie mi tylko jak dobrze zblokowac wal do tego
Widziałem kiedyś na jakims forum klucz, który gość sobie sam dorobił. Ten klucz to był kawał rury z przyspawanym kołnierzem z otwirami o rozstawie takim jak towory na kole pasowym. Przykręcał ten klucz poprostu do koła rozrządu i blokował o posadzke i tak dokręcał\odkręcał. Niestety nie pamietam na jakim forum to widziałem.

pozdr
dialo

własnie znalazłem link:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... blokowania

jednak z tego forum. Klucz wykonania djozi21( ma nadzieje, że się nie obrazi za "gościa")
Ostatnio zmieniony pt gru 07, 2007 16:37 przez dialo, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt gru 07, 2007 17:06

dialo pisze:
Adamm pisze:mam git klucz dynamometryczny i kawal rury :)

powiedzcie mi tylko jak dobrze zblokowac wal do tego
Widziałem kiedyś na jakims forum klucz, który gość sobie sam dorobił. Ten klucz to był kawał rury z przyspawanym kołnierzem z otwirami o rozstawie takim jak towory na kole pasowym. Przykręcał ten klucz poprostu do koła rozrządu i blokował o posadzke i tak dokręcał\odkręcał. Niestety nie pamietam na jakim forum to widziałem.

pozdr
dialo

własnie znalazłem link:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... blokowania

jednak z tego forum. Klucz wykonania djozi21( ma nadzieje, że się nie obrazi za "gościa")

wielkie dzieki za pomoc :D to juz bede wiedzial i zrobie taki sam :D punkcik dla Ciebie


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
rafal77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt lip 03, 2007 15:23
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: rafal77 » pt gru 07, 2007 17:25

Ja miałem planowany czop wału pół roku temu jak narazie odpókać chodzi dobrze Przejechane ponad 10000 km. Facet robił to na samochodzie urządzeniem z czujnikami. Datkowo musiałem wymienić koło bo było juz do niczego. Poprostu ktoś to kiedyś robł i żle dokręcił. Koszt palnowania 300 zł.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob gru 08, 2007 20:26

padlo na to ze skladamy na nowym kole tak jak jest. Wal wydaje sie byc ok

natomiast padlo kolo pasowe walu (koszt ok 480 zl w IC) nie dosc ze peklo :/ to jeszcze osadzenia srub sie wykruszyly (utlenil sie metal)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

fyrlatomasz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz cze 08, 2008 11:50
Lokalizacja: strumień

Post autor: fyrlatomasz » czw cze 12, 2008 16:32

czesc wszytskim mam problem z moim 1.9 td vw zerwalo mi klinek na wale pzy odpalaniu i gloeica do remontu wymiana rozradzu kola na wale mechanik to zerobil patrze a kolo pasowe bije jak wsciekle kupilem nowe sam je zalozylem i nadal bije co to morze byc wal krzywy czy zle wyfrezowane czolo walu ???????????????????????????????


tomasz

EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » czw cze 12, 2008 17:52

Najprawdopodobniej źle sfrezowane czoło i możliwe że zbyt słabo przykręcona śruba. Reklamuj to!!!



wawrzon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: wawrzon » czw cze 12, 2008 20:59

ja mialem tak samo z tym kolkiem. wymienilem je raz poniej drugi raz i mam juz od 6 miesiecy spokój ale gibie sie dalej. Wiec na poniedzialek ustawilem sie z mechanikiem na równanie czola walu. Ta impreza bedzie mnie kosztowac 350 zl ale bede jezdzil wreszcie spokojnie bez obaw. Dzisiaj ogladal to fachowiec i powiedzial ze w kazdej chwili moze zerwac srube i klopot gotowy. A tak dla podpowiedzi ta srube centralna wkrecilem na klej do gwintów. Adamm wszystko sie okaże jak zlozysz jak nie bedzie sie gibalo to ok ale jesli sie gibie to lepiej frezowac czolo walu.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw cze 12, 2008 21:47

wawrzon, i inni :P

nie wiem czy widzicie ale ktos odkopal stary temat z 2007 roku, auto dawno poskladane i jezdzi,

poza tym sprawa nie tyczyla sie mojego


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » czw cze 12, 2008 22:01

Adamm
widze po podpisie ze zmieniasz pompe od ahf.
Jak wyglada sprawa z dopasowaniem jej , bedziesz rozwiercal ten uchwyt mocujacy?
Ostatnio zmieniony czw cze 12, 2008 22:02 przez DANIEL LHR, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt cze 13, 2008 07:26

DANIEL LHR, juz mam dorobiony wspornik, a raczej przerobiony oryginal


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » pt cze 13, 2008 16:16

Adamm, masz gdzieś założony swój temat z modami? :bajer:
Jeśli masz to wrzuć linka. :bigok:


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 196 gości