Silnik zgasl

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gwóźdź
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pt mar 23, 2007 23:18
Lokalizacja: koszalin
Kontakt:

Silnik zgasl

Post autor: gwóźdź » śr gru 05, 2007 20:39

wszoraj przy jeżdzie z przyszepą podczas cofania nagle zgasł silnik i kontrolki licznika i tak zostało. przy porzekręcenu kluczyka kontrolki licznika niezapalająsie i nieodpala silnik .rozrusznik , światła i dmuchawa działają normalnie po przekęcenu kluczyka, wymieniłem bespiecznik nr.17 ale niewykluczam że mugłbyć już wsześniej spalony, przepalony był też ten durzy bespiecznuk w górnej części skrzynki - zmiana nic niezmieniła, bardzo szybko pozładowałsie terz akumulator tak około 5 min i prawie był wyczerpany ale ne od kręcenia tak dla jasnosci niesprawdzałem jeszcze stacyjki , poradzcie gdzie szukać usterki
Ostatnio zmieniony sob gru 08, 2007 03:11 przez gwóźdź, łącznie zmieniany 1 raz.



mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » śr gru 05, 2007 21:08

Jak masz fabryczny alarm to bym od niego zaczal a jak nie to moze ktorys z przekaznikow.

[ Dodano: 05 Gru 2007 20:09 ]
Od grzania tylnej szyby kiedys mi padl i rozładował aku.



Awatar użytkownika
Tomek
_
_
Posty: 1382
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Tomek » śr gru 05, 2007 21:26

rozrusznik, lub co tez mozliwe oberwanie płyt w akumulatorku(z autopsji)
skoro jechales z przyczepą to moze od niej zacnizj szukać??


[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg

ilio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pn lis 13, 2006 01:30
Lokalizacja: Bytom

Re: potrzebna pomoc

Post autor: ilio » śr gru 05, 2007 23:07

gwóźdź pisze:wszoraj przy jeżdzie z przyszepą podczas cofania nagle zgasł silnik i kontrolki licznika i tak zostało. przy porzekręcenu kluczyka kontrolki licznika niezapalająsie i nieodpala silnik .rozrusznik , światła i dmuchawa działają normalnie po przekęcenu kluczyka, wymieniłem bespiecznik nr.17 ale niewykluczam że mugłbyć już wsześniej spalony, przepalony był też ten durzy bespiecznuk w górnej części skrzynki - zmiana nic niezmieniła, bardzo szybko pozładowałsie terz akumulator tak około 5 min i prawie był wyczerpany ale ne od kręcenia tak dla jasnosci niesprawdzałem jeszcze stacyjki , poradzcie gdzie szukać usterki

wymien kostke pod stacyjką



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » śr gru 05, 2007 23:10

gwóźdź, a może kostka stacyjki?



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » czw gru 06, 2007 00:08

mular pisze:Jak masz fabryczny alarm to bym od niego zaczal
dokładnie w tu masz poradę http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75824



gwóźdź
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pt mar 23, 2007 23:18
Lokalizacja: koszalin
Kontakt:

Post autor: gwóźdź » czw gru 06, 2007 21:12

problem wyjaśniony :okej: , stacyjka była ok, przyczyną był fabryczny alarm na jednym z dwóch dużych przekaźników był zimny lut. ale zastawiające jest to że tak szybko rozładował sie akumulator, dodam że jak przestało wszystko działać kable główne w skrzynce zaczeły sie mocno grzać to terz jest zastawiające. a tak dla niewiedzących jak poradzić sobie jerzeli zajdzie taka przypadłość w waszym golfie to zrobiłem taki mały patęcik - podłączyłem kabelkiem zawór pompy do plusa aku i zapalił , w tej opcji jest zamulony ale napewno dojedziesz do domu bez wzywania pomocy. miałem taką przypadłość w tamtym roku w belgji i wtedy też tak wruciłem do domu tylko wtedy musiałem oddać auto w polsce do elektryka a on niepowiedział co było przyczyną awari i skasował 200 zł . teraz jestem bogatrzy o 200 zł :grin: i wiem gdzie mam alarm, podziąkowana za pomoc zaras pykne wam punkciki :pub:
Ostatnio zmieniony czw gru 06, 2007 21:15 przez gwóźdź, łącznie zmieniany 1 raz.



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pt gru 07, 2007 00:18

gwóźdź pisze:w waszym golfie to zrobiłem taki mały patęcik - podłączyłem kabelkiem zawór pompy do plusa aku i zapalił
przerabiałem to,min dzięki temu doszedłem do przyczyny opisanej w faq :bajer:



gwóźdź
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pt mar 23, 2007 23:18
Lokalizacja: koszalin
Kontakt:

Post autor: gwóźdź » ndz gru 09, 2007 15:57

przypomniałem sobie o jednej żeczy , przy odkręcanu alarmu zauwarzyłem że do alarmu było przykręcone takie ustrojstwio z podłączoną wtyczką na trzy kable i jest tam wejście jakby na wężyk taki jak od centralnego , co to jest ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 171 gości