Zmiana map startowych w ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Zmiana map startowych w ALH

Post autor: PinkFloyd » ndz gru 02, 2007 23:13

mam pytanie czy zmiana map startowych w ALH pomorze dla leprzego odpalania silnika na zimnym??. Bo wiem ze jak zle odpala na ciepłym to pomaga ale czy pomoże na zimnym??? Objaw standardowy . Jak stoi min 5-6h do trzeba krecic ok 3-4 sekundy załapuje i jak sie zgasi to przez nastepne 4 godziny pali za zabkiem na zimno i na ciepło. Po mocnym ostygnieciu znów kreci sie po 3-4sekundy. Pechezyków powietrza w ukąłdzie paliwowym nie ma. Dzieki za pomoc :pub:
Kąt wtrysku jest w normie.
Ostatnio zmieniony ndz gru 02, 2007 23:17 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Re: Zmiana map startowych w ALH

Post autor: mirass » wt gru 04, 2007 09:52

PinkFloyd pisze:mam pytanie czy zmiana map startowych w ALH pomorze dla leprzego odpalania silnika na zimnym??. Bo wiem ze jak zle odpala na ciepłym to pomaga ale czy pomoże na zimnym??? Objaw standardowy . Jak stoi min 5-6h do trzeba krecic ok 3-4 sekundy załapuje i jak sie zgasi to przez nastepne 4 godziny pali za zabkiem na zimno i na ciepło. Po mocnym ostygnieciu znów kreci sie po 3-4sekundy. Pechezyków powietrza w ukąłdzie paliwowym nie ma. Dzieki za pomoc :pub:
Kąt wtrysku jest w normie.
korekta map startowych pomaga przy problemach z paleniem ciepłego silnika

jaką masz dawkę na biegu jałowym? świeczki oki ?

pozdrawiam

mirass


www.vagtune.pl tel. 502730289

Valdi1104
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn lis 28, 2005 09:42
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Valdi1104 » wt gru 04, 2007 21:13

U mnie objaw ten sam, też ALH jak postoi kilka godzin to musze dluzej kręcic. Wymienione swiece, filtr paliwa też ale ostatnio zauważyłem pęcherzyk powietrza w przewodzie paliwowym od filtra. Moze w tym tkwi problem??



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr gru 05, 2007 22:02

Valdi1104 pisze:U mnie objaw ten sam, też ALH jak postoi kilka godzin to musze dluzej kręcic. Wymienione swiece, filtr paliwa też ale ostatnio zauważyłem pęcherzyk powietrza w przewodzie paliwowym od filtra. Moze w tym tkwi problem??
To nie wina pecherzyków, kolega z serwisu VW powiedział miz e jak wszystko jest ustawione na ganz super i nie ma błedow i na ciepło pali od zabka to wina rozrusznika- ponoc to standard. Nie wierzyłem mu przeciez rozrusznik kreci i wg mnie szybko. On mowił zew 1 sekunde powinien z 10 razy obrucic silnikiema u mnie tak nie było. Ja jako niedowiarek wymontował swoj rozrusznik ze swojego Mk IV TDI i dał na podmiankę. I co rano lekko dotknełem kluczyka i od kopa zapalił :blush: Od razu stary rozrusznik do elektryka okazało się ze szczotko trzymacz do wymiany i tuleje rzorusznika. Za robote zapłaciłem 150zł i teraz za kazdym razem na zimno od strzała :bigok: A juz myslałem ze nie wiem co sie stało :crazy: Az mi sie nie chce wierzyc ze tak pomogło mimo ze na słuch krecił dobrze. Widac diesel lubi jak mieszanka szybko sie spreza. Ale juz po kłopocie :food:



mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » śr gru 05, 2007 22:35

PinkFloyd pisze:Widac diesel lubi jak mieszanka szybko sie spreza.
bez urazy ale samo powietrze. :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 128 gości