1.9 TDi AFN gasnie na zimno

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
VW_Bodzio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn lut 19, 2007 10:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1.9 TDi AFN gasnie na zimno

Post autor: VW_Bodzio » śr gru 05, 2007 02:28

Witam, moj kolega ma powazny problem ze swoim Audi A4 1.9 TDI AFN 110km, a mianowicie gdy go odpala na zimno to dopoki nie zlapie okolo 70 stopni nie mozna dodac gazu powyzej 2 tys. bo zacznie sie dusic i zgasnie i wtedy ciezko go odpalic, kreci bardzo lekko jakby chwilowo nie mial kompresji, ale gdy mu zdejmie wezyk podcisnieniowy od turbiny to mozna go krecic do 5tys i nic sie nie dzieje...Na cieplym silniku juz jest w miare dobrze, nie reaguje tak czy zdjety wezyk czy nie.. Dodam ze kierownica w turbinie dziala...Czy ktos wie co to moze byc__ albo czy spotkal sie ktos z czyms takim__
Ostatnio zmieniony śr gru 05, 2007 02:38 przez VW_Bodzio, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » śr gru 05, 2007 02:44

zapnij VAG'a - będzie wiadomo gdzie szukac ale jeśli chcesz szukac ręcznie przyczyny możesz na "sucho" (bez VAG'a) sprawdźić napięcie na regulatorze napięcia w alternatorze ...

jeśli regulator padł i daje wyższe napięcie - będą się działy dziwy podobne do opisywanych przez ciebie - nie ma to jednak związku z turbiną ...

BTW - przy awarii regulatora (za wysokie napięcie) - VAG pokaże error -



Awatar użytkownika
VW_Bodzio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn lut 19, 2007 10:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: VW_Bodzio » śr gru 05, 2007 16:53

Był podpinany pod VAG-a i nie pokazuje żadnych błędów.

[ Dodano: 05 Gru 2007 15:56 ]
Podpinal Vag-a i nie ma zadnych bledow, kąt i inne rzeczy sa wpozadku, dziwne jest to ze na zimnym jak zgasnie to niemozna go odpalic i kreci jakby nie mial kompresji, po 30 sec zapali i chodzi, a jak mu sie odepnie wezyk od turbo to juz nic takiego sie nie dzieje...



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » śr gru 05, 2007 17:52

sprawdź przekaźnik 109 - kostka stacyjki też wchodzi w grę ...



Awatar użytkownika
VW_Bodzio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn lut 19, 2007 10:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: VW_Bodzio » śr gru 05, 2007 21:55

Kostka pod stacyjką wydaje sie że jest dobra a tego przekaźnika 109 chyba nie ma bo szukałem wszędzie i nie moge go znaleźć.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości