MAX spalanie w 1.6 TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » sob gru 01, 2007 17:45

-pawlo111, od pełnego baku do połowy schodzi wolno a od połowy to w oczach spada.przynajmniej u mnie.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » sob gru 01, 2007 18:09

a u mnie odwrotnie, więc nie ma co gdybać. Rób jak mówie :bigok:


Obrazek

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » ndz gru 02, 2007 01:40

paja, heehe ty pajo :P
a wiec jakby mu ciekło to jakby parowało to by to zabaczył (wiem po doswiadczebniu) widac pare lub pochedne pary, sluchaj jak juz chcesz wiedziec czy pompa nie cieknie to wez kompresorem podmuchaj gdzie sie da, odpal i niech pochodzi sobie, zrob mu mała przegazuwke pare razy i patrz czy nie cieknie. a wskaznik paliwa to jest baaaaaaaaaaarzdo taki pogladowy czyli czy jest palifko czy go niema. dop w mk4 jestmiarodajny bo w mk3 byl juz calkiem dobry
Ostatnio zmieniony ndz gru 02, 2007 13:06 przez tberent, łącznie zmieniany 2 razy.


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » ndz gru 02, 2007 03:35

mam nadzieje chlopaki ze macie racje z tym wskaznikiem bo dzisiaj mu dotankowalem 5litrow i na wskazniku sie podnioslo ale zrobilem 30km i juz opadlo tak gdzie bylo.

Wsumie wlalem mu juz 10 litrow i zrobilem 82km


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
Pawlos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
Lokalizacja: Stranda
Kontakt:

Post autor: Pawlos » ndz gru 02, 2007 14:07

Moj palil mi 7 na niedogrzanym silniku (uszkodzony termostat) i przy ostrym butowaniu. Normalnie okolo 6.5 a w trasie i 5.5 dalo sie zejsc, ale byl jeden bardzooo szybki odcinek...

[ Dodano: Nie Gru 02, 2007 13:08 ]
teraz musze zatankowac i zobaczyc ile bedzie palil ze sprawnym termostatem...


Czas na jakiś zabytek :>

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » ndz gru 02, 2007 14:47

u mnie palił po 12/100km przyczyna była pompa ktora nie ciakła tylko sie pociła i zle ustawiony kat wtrysku (pomimo ze dobrze odpalał)


Garett T3 ready to aplication :D

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz gru 02, 2007 15:50

Zoltecek, wymieniłeś pompe czy dałes do uszczelnienia czy co ??



Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » ndz gru 02, 2007 16:01

wymieniłem silnik :kac:
tak dałem do uszczelnienia na razie nie widze problemow


Garett T3 ready to aplication :D

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz gru 02, 2007 16:04

Zoltecek, sorki ze tak Cie męcze :P ale jeszcze jedno pytanko ile za uszczelnienie Cie skasowali ??



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » ndz gru 02, 2007 16:21

Zoltecek pisze:u mnie palił po 12/100km przyczyna była pompa ktora nie ciakła tylko sie pociła i zle ustawiony kat wtrysku (pomimo ze dobrze odpalał)
ale w silniku SB chyba na pompie nie ma ustawiania kąta wtrysku?

rano ma zawsze trochę ciężej zapalić a potem juz ładnie pali na ,,szczała"

z pompy mi sie nic nie leje. A jak sie poci to gdzie to widać?


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » ndz gru 02, 2007 16:27

ale w silniku SB chyba na pompie nie ma ustawiania kąta wtrysku?
Jeszcze się musisz dużo dowiedzieć.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz gru 02, 2007 16:35

-pawlo111 pisze:ale w silniku SB chyba na pompie nie ma ustawiania kąta wtrysku?
to gdzie ?? :chytry:

przed ustawianiem kata wtrysku proponuje dobrze ustawić rozrząd a potem dopiero brać sie za wtrysk :) sam to chce zrobić



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » ndz gru 02, 2007 16:44

rozrzad mam ok ustawiony. A po czym poznac ze kat wtrysku jest zly?


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » ndz gru 02, 2007 16:59

Tomallus pisze:
ale w silniku SB chyba na pompie nie ma ustawiania kąta wtrysku?
Jeszcze się musisz dużo dowiedzieć.
dokładnie. poczytaj a naprawde sie dowiesz duzo wiecej niz myslisz.
kat wtrysku sie reg ustawieniem pompy i sa dwie metody jego ustawiania, albo statyczna wskaznikiem albo dynamiczna strobo.
po czym? tak lopatologicznie to po pracy silnika czy jest miekka/mechaniczna kolorze spalin i chyba jeszcze spalanie, napewno elastyczność na buta :grin:


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 210 gości