problem z wolnymi obrotami w audi B4

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

Post autor: myster » sob gru 01, 2007 23:13

Adamm pisze:
myster pisze:oki dzienki serdeczne za porady jutro dam znac co i jak :pub:

a wiesz co moze byc przyczyna jezeli przed czyszczeniem nastawnika mial lepszego kopa niz po czyszczeniu mogli np zanizyc dawke paliwa czy cos w tym stylu?
jesli ustawiali to bez kompa to jak najbardziej
chyba ze ustawili na fabryke a miales wiekasza dawke to tez moze tak byc


najlepiej sprawdz na rozgrzanym silniku jaka masz dawke (kanal 001 blok 02)
ustawiali przy pomocy kompa ale ile ustawili to nie mam zielonego pojecia ale roznica przed i po jest i to duza a w papierach mam niby 84kw wiec ktos chyba lapy pchal

a co do tej dawki to ile najlepiej ustawic zeby to mialo rece i nogi??
Ostatnio zmieniony sob gru 01, 2007 23:18 przez myster, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz gru 02, 2007 10:28

zeby to ladnie smigalo to ok 3 - 3.4 mg

fabrycznie jest ok 4.6


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości