pali na 3 gary i kopci na niebiesko

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

g1o2l3f4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lis 27, 2007 14:02
Lokalizacja: Legnica

pali na 3 gary i kopci na niebiesko

Post autor: g1o2l3f4 » wt lis 27, 2007 14:39

Pozdrawiam wszystkich kierowców VW!
Prosze Was o pomoc! Mam golfa 3 1.9 TDi 90 KM. Na zimnym silniku podczas odpalenia chodzi na 3 gary i dymi niebieskim dymem - ulicy nie widać. Po chwili wchodzi na 4 gar - po zgaszeniu pali na dotyk. Byłem już u kilku mechaników, elektryków:
- wtryskiwacze nowe,
- świece żarowe nowe,
- popychacze nowe,
- komputer 0 błędów,
- pompa wtryskowa sprawdzona,
- ciśnienie w cylindrach na zimnym po 30 na gar, na ciepłym podobnie,

Jakie ma być ciśnienie oleju na zimnym silniku podczas zapalania?

Proszę pomóżcie!


Wierzba75

HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: HellMan » wt lis 27, 2007 14:43

A sprawdzałeś, czy do tych świeczek dochodzi prąd? Bo to ewidentnie wygląda na problem ze świecami.



g1o2l3f4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lis 27, 2007 14:02
Lokalizacja: Legnica

Post autor: g1o2l3f4 » wt lis 27, 2007 14:55

A jak to sie robi?
Elektrycy twierdzą, że świece włączają się przy temperaturze -5 stopni!


Wierzba75

HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: HellMan » wt lis 27, 2007 14:58

Jak fachowo to zrobić to ja już ci nie powiem. Ale na logikę to bym wykręcił świeczkę i przekręcił stacyjkę (bez odpalania oczywiście) i jak się żarzy to jest ok.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt lis 27, 2007 15:16

Być może puszcza ci jakiś pierścień na cylindrze i jak przepali olej to potem jedzie normalnie.
Ostatnio zmieniony wt lis 27, 2007 15:16 przez BENITO, łącznie zmieniany 1 raz.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Marcin_87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
Lokalizacja: Opatów

Post autor: Marcin_87 » wt lis 27, 2007 15:22

Hej, ja uważam ze to mogą być uszczelniacze zaworów.



voss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: czw cze 14, 2007 11:26
Lokalizacja: Obertshausen

Post autor: voss » wt lis 27, 2007 16:22

g1o2l3f4 pisze:Jakie ma być ciśnienie oleju na zimnym silniku podczas zapalania?
przy zapalaniu ?? zaraz po zapaleniu nawet po podniesieniu obr. nie powinno przekraczac 7 bar

Bo faktycznie moze sie ktorasz szklanka pompuje .


pozdr.
voss

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » wt lis 27, 2007 19:43

Elektrycy twierdzą, że świece włączają się przy temperaturze -5 stopni!
Plus pięciu...



Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » wt lis 27, 2007 20:10

Swieczki mozna tak sprawdzic: sciagnij te oprawki na swiece i zalatw kabelek cienki zeby mial ok. 1 metra jedna strona kabla do akumulatora(do +) a druga do swiecy jak bedzie iskrzyc to znaczy ze dobra jest swieczka(zaplon nie musi bec wlaczony) a jak nic nie bedzie iskrzylo to wiadomo... :bigok: :bigok: :bigok:


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
Pioteros
Jeżdzem szypko!
Jeżdzem szypko!
Posty: 132
Rejestracja: sob sie 04, 2007 17:09
Lokalizacja: WS
Kontakt:

Post autor: Pioteros » wt lis 27, 2007 20:40

ja mam podobnie, tylko ze nie mam chyba problemow ze swiecami ;)

po dluzszym postoju na zimnym silniku strasznie kopci na niebiesko, a od kiedy sa przymrozki pierwszemu odpaleniu towarzysza skaczace obroty (na okolo 1200obr) ktore po krotkiej chwili ustaja, problemów nie ma na cieplym silniku

obstawiam uszczelniacze, oleju nie ubywa (tzn na pewno ubywa ale jest to niezauwazalna na miarce ilosc)

niestety nie moge znalezc mechaniora u mnie w miescie ktory by je wymienil bez sciagania glowicy ;/
Ostatnio zmieniony wt lis 27, 2007 20:45 przez Pioteros, łącznie zmieniany 1 raz.



slaawoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob lis 04, 2006 22:55
Lokalizacja: zamość
Kontakt:

Post autor: slaawoo » sob gru 01, 2007 21:26

Jak na ciepłm dobrze pali to może jest walnięty czujnik temperatury, który daje sygnał do komputera i jest zła dawka rozruchowa chyba że sie myle.



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » sob gru 01, 2007 22:55

kiedys miałem tez podobny przypadek okazało sie ze bezpiecznik od swiec zarowych był pekniety



Hanysek83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: wt lip 31, 2007 17:08
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Hanysek83 » sob gru 01, 2007 23:19

Kolego ja miałem to samo w moim TD. Wszystko zaczeło sie w zeszłym roku bardzo niewinnie, raz na jakiś czas po odpaleniu nie palił na jeden gar. z czasem to się pogorszało i potrafił kak chodzic pare minut. Przez ostatni tydź. kopcił tak że go nie było widac z za dymu. W miescie to taki obciach ze ja pierd... :/ masakra.
Przyczyniło sie do tego pare zeczy a mianowicie pompa. Została pomierzona i okazało sie ze słabo daje na jeden wtrysk. Olałem to bo jak troszke pochodziła to się rozgrzała i wszystko wracało do normy. Po pewnym czasie na tym ze tłoku posypały sie samoregulatory. Wymieniłem je i znowu to samo. Potem uszczelniacze zaworow. Na koncu zaczoł walic do wody. Woda wpadała do cylindra i zrobiła tam taki hardkor ze głwica do planowania.

[ Dodano: 01 Gru 2007 22:21 ]
Dodam że jeszcze wtryski zaczeły lac. Kur... przez zaniedbanie teraz narobiłem sobie kosztow. :grrr:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 78 gości