pasek napędzania pompy wspomagania kierown.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
SławekUKF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:32
Lokalizacja: Bielsko-Biała

pasek napędzania pompy wspomagania kierown.

Post autor: SławekUKF » sob gru 01, 2007 12:11

Witam. Może ktoś bedzie wiedział jak ma być prawidłowo zamontowany pasek pompy wspom. czy ma on być tylko od koła pasowego wału korbowego czy tez od koła wału korb i jeszcze przez koło pasowe pompy płynu chłodzącego(podwójne koło pasowe). Spotkałem sie z jednym i drugim przypadkiem prowadzenia paska wiec dlatego pytam. Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Re: pasek napędzania pompy wspomagania kierown.

Post autor: vision » sob gru 01, 2007 17:27

korba , alternator, wspomaganie jak dobrze pamiętam



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » sob gru 01, 2007 17:37

ja miałem podwójne koło na wale, i wspoma miała osobny pasek a alternator osobny


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
SławekUKF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:32
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: SławekUKF » sob gru 01, 2007 20:27

Dzięki ale zostawmy pasek od alternatora w spokoju bo to osobny pasek i niema nic wspólnego z pompą od wspomagania. Na wale jest podwójne koło i z niego jest napędzana pompa wspom. ale... i tu mam pytanie czy koło od pompy chłodzenia tez ma być podwójne? Tzn czy ten pasek ma być korba-pompa chłodzenia-pompa wsp? Czy moze tylko korba-pompa wspomagania?



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » sob gru 01, 2007 23:20

SławekUKF, wcześniej miałem mk2 z silnikami CR i JP obydwa to wolnossące diesle i w obu miałem 2 paski wspoma-pompa oraz altek-pompa


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » sob gru 01, 2007 23:38

wspoma ma osobny, a alternator jest z wodą


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Pawlos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
Lokalizacja: Stranda
Kontakt:

Post autor: Pawlos » ndz gru 02, 2007 14:16

Ja mam podwojne kolo na wale i na pompie wody.

Pasek od wspomagania idzie na zewnetrznych kolach (tych wezszych) Wał, pompa wody i pompa wspomagania, a wiekszy pasek wal, pompa wody, alternator.

Pozdro


Czas na jakiś zabytek :>

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » ndz gru 02, 2007 20:22

Pawlos, czyli tak jak u mnie :bigok:


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » ndz gru 02, 2007 20:38

No to u mnie jest osobny pasek wspoma-korba, osobny korba-pompa wody-klima, no i trzeci klima-alternator. Mój silnik to SB.



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » ndz gru 02, 2007 22:54

no to mamy 3:2 dla podwójnego koła


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
SławekUKF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:32
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: SławekUKF » pn gru 03, 2007 00:00

Pawlos pisze:Ja mam podwojne kolo na wale i na pompie wody.

Pasek od wspomagania idzie na zewnetrznych kolach (tych wezszych) Wał, pompa wody i pompa wspomagania, a wiekszy pasek wal, pompa wody, alternator.

Pozdro
Dzięki jest u Ciebie właśnie tak jak myślałem ze ma być.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 146 gości