115PS po chipie na 150PS ma problem z turbiną
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Fiilpzg86
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: śr lis 28, 2007 23:01
- Lokalizacja: Zielona Góra/ Warszawa
- Kontakt:
115PS po chipie na 150PS ma problem z turbiną
witam!! czy ktoś może znać przyczynę mojego problemu z turbina??
podczas jazdy.najczęściej na trasie po paru kilometrach wyłącza sie turbina!!i auto jedzie jak zwykły diesel:[ gdy postoi chwile i ostygnie turbina znowu działa i wyłącza podczas jazdy:/ turbina jest na pewno szczelna oraz nieleci zaden czarny lub bialy dym w rury, jakieś czujniki mogą ja wyłączać??
podczas jazdy.najczęściej na trasie po paru kilometrach wyłącza sie turbina!!i auto jedzie jak zwykły diesel:[ gdy postoi chwile i ostygnie turbina znowu działa i wyłącza podczas jazdy:/ turbina jest na pewno szczelna oraz nieleci zaden czarny lub bialy dym w rury, jakieś czujniki mogą ja wyłączać??
Ostatnio zmieniony śr lis 28, 2007 23:12 przez Fiilpzg86, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Kto robil chipsa? Po jakim czasie od zmiany softu to sie zaczelo dziac? Test dynamiczny konieczny..
Ostatnio zmieniony śr lis 28, 2007 23:15 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
chip swoją drogą, twoje auto wpada w tryb awaryjny, na forum o tym sporo, wpisz w szukajkę "notlauf", "N75". Jest kilka rzeczy do sprawdzenia. Turbina będzie Ci ciągła normalnie od razu po ponownym uruchomieniu auta jak go wyłączysz po wcześniejszym przymuleniu i nie musisz czekać aż "ostygnie". Założę się, że przymula Ci przy przekroczeniu 3000 obrotów zwłaszcza na V biegu.
najlepiej to tak jak napisał Gitner, najpierw podjeć do elektryka lub kogoś z VAGiem na laptopie i niech Ci zrobi test dynamiczny tj. podczas jazdy i wyłapie jakie masz błędy, wtedy będziesz wiedział czy do wymiany zaworek N75, czy sprawdzić przewody podciśnienia, czy wyczyścić kierownice VNT czy inne.
Czasem przyczyna może być banalna np. dziurawy lub odpięty któryś z wężyków podciśnienia, to jesteś w stanie sprawdzić sam jeszcze przed zbadaniem na VAGu.
Czasem przyczyna może być banalna np. dziurawy lub odpięty któryś z wężyków podciśnienia, to jesteś w stanie sprawdzić sam jeszcze przed zbadaniem na VAGu.
Ostatnio zmieniony czw lis 29, 2007 01:14 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
Re: 115PS po chipie na 150PS ma problem z turbiną
na 99% notlaufFiilpzg86 pisze:witam!! czy ktoś może znać przyczynę mojego problemu z turbina??
podczas jazdy.najczęściej na trasie po paru kilometrach wyłącza sie turbina!!i auto jedzie jak zwykły diesel:[ gdy postoi chwile i ostygnie turbina znowu działa i wyłącza podczas jazdy:/ turbina jest na pewno szczelna oraz nieleci zaden czarny lub bialy dym w rury, jakieś czujniki mogą ja wyłączać??
wpisz w szukajke i masa postów ci wyskoczy..ja na start proponuje sprawdzić sztangę od turbo
jakbyś mial problemy to zapraszam do siebie - aż tak daleko nie jest
www.vagtune.pl tel. 502730289
pewnie zapiekły sie kierownice, troche pojeździłeś szybciej i popuściły
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 219 gości