115PS po chipie na 150PS ma problem z turbiną

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Fiilpzg86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr lis 28, 2007 23:01
Lokalizacja: Zielona Góra/ Warszawa
Kontakt:

115PS po chipie na 150PS ma problem z turbiną

Post autor: Fiilpzg86 » śr lis 28, 2007 23:11

witam!! czy ktoś może znać przyczynę mojego problemu z turbina??

podczas jazdy.najczęściej na trasie po paru kilometrach wyłącza sie turbina!!i auto jedzie jak zwykły diesel:[ gdy postoi chwile i ostygnie turbina znowu działa i wyłącza podczas jazdy:/ turbina jest na pewno szczelna oraz nieleci zaden czarny lub bialy dym w rury, jakieś czujniki mogą ja wyłączać??
Ostatnio zmieniony śr lis 28, 2007 23:12 przez Fiilpzg86, łącznie zmieniany 1 raz.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr lis 28, 2007 23:13

Kto robil chipsa? Po jakim czasie od zmiany softu to sie zaczelo dziac? Test dynamiczny konieczny..
Ostatnio zmieniony śr lis 28, 2007 23:15 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Fiilpzg86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr lis 28, 2007 23:01
Lokalizacja: Zielona Góra/ Warszawa
Kontakt:

Post autor: Fiilpzg86 » śr lis 28, 2007 23:49

auto sprowadzilem z niemiec w sierpniu tego roku, w niemczech mial robiony chip, niewiem kiedy dokladnie:/ na hamowni go sprawdzic czy do serwisu autoryzowanego trzeba??czy samemu mozna wykryc usterke?



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw lis 29, 2007 00:11

chip swoją drogą, twoje auto wpada w tryb awaryjny, na forum o tym sporo, wpisz w szukajkę "notlauf", "N75". Jest kilka rzeczy do sprawdzenia. Turbina będzie Ci ciągła normalnie od razu po ponownym uruchomieniu auta jak go wyłączysz po wcześniejszym przymuleniu i nie musisz czekać aż "ostygnie". Założę się, że przymula Ci przy przekroczeniu 3000 obrotów zwłaszcza na V biegu.



Awatar użytkownika
Fiilpzg86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr lis 28, 2007 23:01
Lokalizacja: Zielona Góra/ Warszawa
Kontakt:

Post autor: Fiilpzg86 » czw lis 29, 2007 00:52

to jednak wlacza sie notlauf z tego co wyczytalem na forum,wiec najpierw sprawdzic n75 a jesli nie to sprawdzic kierownice spalin.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw lis 29, 2007 01:13

najlepiej to tak jak napisał Gitner, najpierw podjeć do elektryka lub kogoś z VAGiem na laptopie i niech Ci zrobi test dynamiczny tj. podczas jazdy i wyłapie jakie masz błędy, wtedy będziesz wiedział czy do wymiany zaworek N75, czy sprawdzić przewody podciśnienia, czy wyczyścić kierownice VNT czy inne.
Czasem przyczyna może być banalna np. dziurawy lub odpięty któryś z wężyków podciśnienia, to jesteś w stanie sprawdzić sam jeszcze przed zbadaniem na VAGu.
Ostatnio zmieniony czw lis 29, 2007 01:14 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Re: 115PS po chipie na 150PS ma problem z turbiną

Post autor: mirass » pt lis 30, 2007 09:31

Fiilpzg86 pisze:witam!! czy ktoś może znać przyczynę mojego problemu z turbina??

podczas jazdy.najczęściej na trasie po paru kilometrach wyłącza sie turbina!!i auto jedzie jak zwykły diesel:[ gdy postoi chwile i ostygnie turbina znowu działa i wyłącza podczas jazdy:/ turbina jest na pewno szczelna oraz nieleci zaden czarny lub bialy dym w rury, jakieś czujniki mogą ja wyłączać??
na 99% notlauf
wpisz w szukajke i masa postów ci wyskoczy..ja na start proponuje sprawdzić sztangę od turbo
jakbyś mial problemy to zapraszam do siebie - aż tak daleko nie jest :bigok:


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
Fiilpzg86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr lis 28, 2007 23:01
Lokalizacja: Zielona Góra/ Warszawa
Kontakt:

Post autor: Fiilpzg86 » sob gru 01, 2007 14:39

o dziwo od trzech dni na razie niewlacza sie tryb awaryjny, probowalem go cisnac powyzej 3tys obr. i powyzej 120km/h i nic, jednak test dynamiczny trzeba zrobic zeby sie dowiedziec co sie dzialo, taki test tylko w serwisie VW mozna zrobic??



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » sob gru 01, 2007 17:41

pewnie zapiekły sie kierownice, troche pojeździłeś szybciej i popuściły


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Fiilpzg86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr lis 28, 2007 23:01
Lokalizacja: Zielona Góra/ Warszawa
Kontakt:

Post autor: Fiilpzg86 » ndz gru 02, 2007 23:25

no możliwe, codziennie dojeżdżam na studia 25km i średnio 120-170km/h jadę ;p



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 161 gości