Wpięcie wskaznika od turbo w wężyk
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
Wpięcie wskaznika od turbo w wężyk
Tego pytanie nie znajde w szukaj wiec pytam.
Bo chcialem podlaczyć wskaznik do turbo i mam sie wpiąc z ten wężyk od turbiny co idzie do pompy???
a chwilowo sciagnolem ten weżyk od pompy i wpiolem wskaznik pod sama turbine.
Ma cos do rzeczy ze nie jest polaczony z pompa w tym momencie???
musze chyba kupic trójnik
Bo chcialem podlaczyć wskaznik do turbo i mam sie wpiąc z ten wężyk od turbiny co idzie do pompy???
a chwilowo sciagnolem ten weżyk od pompy i wpiolem wskaznik pod sama turbine.
Ma cos do rzeczy ze nie jest polaczony z pompa w tym momencie???
musze chyba kupic trójnik
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
na wstępie: Jakbyś dobrze poszukał to na pewno byś znalazł, ja też kiedyś szukałem jak wpiąć wskaźnik doładowania i znalazłem górę informacji.
A więc tak. Wskaźnik, a raczej wężyk musisz wpiąć poprzez TRÓJNIK w ten wąż co idzie z kolanka dolotu powietrza do grzybka na szczycie pompy wtryskowej. Trójnik musi mieć zwężkę na jednym z końców i w ten koniec wpinasz rurkę od wskaźnika, bo inaczej będzie ci drgać wskazówka w wskaźniku.
Nie wiem czy już się bawiłeś z układem LDA, ale jest pewien fajny mod, który daje niezły wzrost mocy...
pozdrawiam.
A więc tak. Wskaźnik, a raczej wężyk musisz wpiąć poprzez TRÓJNIK w ten wąż co idzie z kolanka dolotu powietrza do grzybka na szczycie pompy wtryskowej. Trójnik musi mieć zwężkę na jednym z końców i w ten koniec wpinasz rurkę od wskaźnika, bo inaczej będzie ci drgać wskazówka w wskaźniku.
Ma i to DUŻO, bez tego podłączonego wężyka nie działa układ LDA odpowiedzialny za zwiększenie dawki paliwa z chwilą zwiększania ciśnienia doładowania (ta gruszka na szczycie pompy), co za tym idzie mniejsza moc i osiągi...-pawlo111 pisze:Ma cos do rzeczy ze nie jest polaczony z pompa w tym momencie???
Nie wiem czy już się bawiłeś z układem LDA, ale jest pewien fajny mod, który daje niezły wzrost mocy...

pozdrawiam.
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
NOM, im więcej paliwa, tym szybciej wylatują spaliny i mocniej napędzają turbosprężarkę.-pawlo111 pisze:aha to by tlumaczylo ze mi tylko do 0.8 dmuchneło???
Nie miałeś podłączonego LDA, więc dawka paliwa nie została zwiększona.
Jakie masz turbo?? Jak zwiększyłeś ciśnienie maksymalne, MBC ??
Jeszcze jedno, ciśnienie maksymalne pokaże ci dopiero na piątym biegu, gaz w podłogę i jazda. Ja mam aktualnie ustawione na 1.3 bara

- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
m.s, jakieś dwa miesiące, stopniowo zwiększałem ciśnienie, zacząłem od 0,9Bara, chciałem skończyć na 1,1 bara, ale ludzie z forum pisali, że za takim turbo to śmiało można na 1,3bara. No i ustawiłem na 1,3 bara. Zajęło mi to jakieś 5-6tygodni, co tydzień zwiększałem o 0,1 bara, i przez tydzień testowałem. Teraz już latam na 1,3 jakiś miesiąc
.
Aktualnie dałem sobie spokój z modami. Teraz czeka mnie wymiana drążka kierowniczego z lewej strony, bo autko mi szalej strasznie na drodze i nie trzyma toru jazdy
, do tego dojdą też amorty tylne. Na wiosnę, powrót do modów i założenie intercoolera 

Aktualnie dałem sobie spokój z modami. Teraz czeka mnie wymiana drążka kierowniczego z lewej strony, bo autko mi szalej strasznie na drodze i nie trzyma toru jazdy


Ostatnio zmieniony śr lis 28, 2007 17:14 przez Lukas-182, łącznie zmieniany 1 raz.
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
na moje odczucie to jest ich już wiecej niz 80KM. chyba ze pare zdechłom.s pisze:tylko ty masz SB czyli jakieś 80 KM + IC jak widze to zaszwe troszku wecej koni

U mnie została podkrecona lekko turbawka
dawka paliwa na pompie wtryskowej
wydech przelotowy
skrzynia krótka
a robie Intercooler też ale dopiero mam rurki do niego.

Ostatnio zmieniony śr lis 28, 2007 23:11 przez -pawlo111, łącznie zmieniany 1 raz.
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości