Swap silnika z MK3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Swap silnika z MK3
witam mam problem, mam golfa IV 99r, 90KM i musze w nim wymienic silniczek i chcialam sie dowiedziec czy silnik od golfa III pasował by do golfa IV? prosze o pomoc.
Ostatnio zmieniony pt lis 23, 2007 12:55 przez agula105, łącznie zmieniany 2 razy.
aga
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
teoretycznie pasuja wszystkie silniki! ale napisz jaki masz teraz i jaki chcesz przelozyc(sadzac po dziale masz pewnie tdi 90KM i chcesz wsadzic równiez tdi??) tak bedzie prosciej
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
agula105, podaj jeszcze oznaczenie silnika jaki masz w mk4! o ile sie nie myle byl tylko jeden silnik 90KM (ozn AHU) a w mk3 byly dwa 1Z oraz AHU (pod koniec produkcji) jesli bys przekladala 1Z to chyba konieczny jest również komputer!
a dlaczego wogole chcesz wymienic silnik??
a dlaczego wogole chcesz wymienic silnik??
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
takagula105 pisze:jezeli mój silnik ma oznaczenie AHU i przeloze z glfa III tez AHU to bedzie dobrze
podpiac to nie bo komputer juz masz (mówie o sterowniku silnika) ale mozliwe ze trzeba zminic na tez z 1Z .w tym przypadku nie jestem do konca pewien! trzeba zapytac fachowcówagula105 pisze:a jak przeloże 1Z to musi mi mechanik podpiąc komputer?
a moze lepiej wlozyc jakiegos mocniejszego tdi-ka

Ostatnio zmieniony pt lis 23, 2007 13:23 przez kaczor4011, łącznie zmieniany 1 raz.
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
chodzilo mi o fachowców z forum w sprawie tego sterownika!czy trzeba wymieniac czy nie bo tylko tego nie jestem pewien! a namiarów niestety nie mamagula105 pisze:masz jakies namiary na jakis fachowców ktorzy by mi doradzili i wiedzieliby napewno jak to jest?
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
Zaraz zaraz, powolutku...
W Mk3 występowały następujące TDI 90KM: 1Z, ALE i AHU. Natomiast w Mk4: AGR, AHU i ALH. Zdecydowanie odradzam montażu innego silnika niż ten który obecnie jest w aucie, gdyż może się to wiązać z bardzo dużymi kosztami przeróbek wielu elementów!!!
Oczywiście można sparować dowolne TDI VP z dowolnym komputerem do TDI VP, tyle że może to wymagać wymiany wszystkich czujników na przykład! Żeby nie wspomnieć o turbosprężarce, zaworach sterujących, czy wtryskach... Rozumiem że 1Z kusi niską ceną, ale doliczając koszta "rzeźby" wyjdzie napewno drożej niż taki sam silnik jak wyjechał z fabryki.
W Mk3 występowały następujące TDI 90KM: 1Z, ALE i AHU. Natomiast w Mk4: AGR, AHU i ALH. Zdecydowanie odradzam montażu innego silnika niż ten który obecnie jest w aucie, gdyż może się to wiązać z bardzo dużymi kosztami przeróbek wielu elementów!!!
Oczywiście można sparować dowolne TDI VP z dowolnym komputerem do TDI VP, tyle że może to wymagać wymiany wszystkich czujników na przykład! Żeby nie wspomnieć o turbosprężarce, zaworach sterujących, czy wtryskach... Rozumiem że 1Z kusi niską ceną, ale doliczając koszta "rzeźby" wyjdzie napewno drożej niż taki sam silnik jak wyjechał z fabryki.
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
jaka rzezbe masz na mysli?? przeciez 1Z i AHU to takie same silniki (no roznia sie delikatnie momentem)tjwasiak pisze: Rozumiem że 1Z kusi niską ceną, ale doliczając koszta "rzeźby" wyjdzie napewno drożej niż taki sam silnik jak wyjechał z fabryki.
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości