Najgorszy pierwszy rozruch
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- mindcrasher
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: czw kwie 13, 2006 13:32
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Deloox wykręć te swiece, wiem że jest tam ciasno ale jak najbardziej jest to do zrobienia, podepnij każdą na krótko do aku i już wszystko bedziesz wiedział, dobra świeca powinna robić sie czerwona po 3 - 4 sekundach. Żywotnośc swiec to najczęściej 3 - 4 lata, wiec sobie przekalkuluj jak to jest u Ciebie. Moim zdaniem od tego powinnieneś zacząć bo nawet jedna spalona świeca daje taki efekt jak opisujesz. Ja miesiąc po kupnie auta już zacząłem się martwić bo nagle silnik zamknął się jak trumna, nie zapalał zupełnie, jak się okazało wszystkie świece były spalone ( a dodam że wcale nie było zimno). Jak widać silnik ten jest bardzo uzależniony od swiec wiec trzeba o nie zadbać, pozdro
- Deloox
- Użytkownik
- Posty: 329
- Rejestracja: pt cze 15, 2007 23:55
- Lokalizacja: Olsztyn-Morąg-Hawaje
- Kontakt:
Ok narazie nie mam kasy żeby kupić świece, ale zauważyłem, że jak podgrzeje je 2, 3 razy ( do zgaśnięcia lampki grzania-wiem one grzeją i tak) to odpala lepiej, bez telepania, tylko odrazu z równymi obrotami. Nic się nie stanie jak będę tak robił przez jakiś czas do zakupu nowych świec?
moja była http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1196467#1196467
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
zupełnie nic, pod warunkiem, że nie będziesz jeździł na bardzo krótkich odcinkach, bo Ci się akumulator rozładuje. Jak jeździsz trochę w trasie to nic się nie stanie. Zakładam że akumulator masz w miarę sprawny.Deloox pisze:Nic się nie stanie jak będę tak robił przez jakiś czas do zakupu nowych świec?
Pozdrawiam.
witam!ja terz ostatnio nam coś podobnego terz mi na zimnym motorze nieruwno chodzi przez parę sekund motor mam1.9.D.92.r wymieniłem juz wszystkie czytery świecy i troche lepiej ale to jeszcze nie to! Aha chciałbym podkreślić że od 4-miesięcy leje Bio-dizla morze to ma coś z tym wspulnego ? przosze o komet............ pozdro
peps
- Deloox
- Użytkownik
- Posty: 329
- Rejestracja: pt cze 15, 2007 23:55
- Lokalizacja: Olsztyn-Morąg-Hawaje
- Kontakt:
Tak aku mam nowe, no ewentualnie mogę zastanawiam sie czy nie podładować na zimę, ale kręći bez problemu.Grzesiekk1982 pisze:zupełnie nic, pod warunkiem, że nie będziesz jeździł na bardzo krótkich odcinkach, bo Ci się akumulator rozładuje. Jak jeździsz trochę w trasie to nic się nie stanie. Zakładam że akumulator masz w miarę sprawny.
Pozdrawiam.
No fajnie, że zmieniłeś świece, to podstawa, a zamiast bio bym wlał vervę.pepxik pisze:witam!ja terz ostatnio nam coś podobnego terz mi na zimnym motorze nieruwno chodzi przez parę sekund motor mam1.9.D.92.r wymieniłem juz wszystkie czytery świecy i troche lepiej ale to jeszcze nie to! Aha chciałbym podkreślić że od 4-miesięcy leje Bio-dizla morze to ma coś z tym wspulnego ? przosze o komet............ pozdro
ps.Nie obraź się, ale mógłbyś trochę chociaż zwrócić uwagę na czerwone podkreślenia pod wyrazami. pozdro
Ostatnio zmieniony sob lis 24, 2007 18:45 przez Deloox, łącznie zmieniany 1 raz.
moja była http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1196467#1196467
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Jeśli będziesz jeździł w trasie (np 20 km dojeżdżać do pracy) albo 2 razy w tygodniu zrobił 50 km to nie trzeba, sam się doładuje. Jak tylko po mieście, po 2-5 km to można za jakiś czas go wspomócDeloox pisze:Tak aku mam nowe, no ewentualnie mogę zastanawiam sie czy nie podładować na zimę, ale kręći bez problemu.
Raczej nie, ten dodatek jest znikomy. Może filtr paliwa jest do wymiany, na mrozie stwarza większe opory i szarpnie od czasu do czasu?pepxik pisze:Bio-dizla morze to ma coś z tym wspulnego ? przosze o komet............ pozdro
Pozdrawiam.
- Deloox
- Użytkownik
- Posty: 329
- Rejestracja: pt cze 15, 2007 23:55
- Lokalizacja: Olsztyn-Morąg-Hawaje
- Kontakt:
Grzesiekk1982, z drugiej strony jeśli grzanie świec działa jakiś czas ( chyba 2 minuty) po zgaśnięciu lampki, to w czym może być problem? Bo jeśli grzeje dwa razy, ale koleino po zgaszeniu kontrolki, to w sumie powinien tak samo odpalać po trochę dłuższym odczekaniu po zgaszeniu.
moja była http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1196467#1196467
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Tego dokładnie nie wiem, ale jeśli tak, to zapewne służy szybszemu dogrzaniu silnika podczas jego pracy. Ale teraz jedna myśl mnie naszła Kontrolka gaśnie- co jest sygnałem do włączenia silnika, jak wiadomo elementy grzejne ciągną dużo prądu, a na rozruch na mrozie trzeba zapewnić max możliwości, więc czy producent nie przewidział przypadkiem tego, aby przekaźnik wyłączał świece na czas samego rozruchu (tak sobie gdybam nie wiem jak jest dokładnie), tj. po zgaśnięciu lampki, aby wyłączyć wszelkie możliwe odbiorniki, a po rozruchu znów dogrzewać zimny (ale pracujący) silnik?Deloox pisze:z drugiej strony jeśli grzanie świec działa jakiś czas ( chyba 2 minuty) po zgaśnięciu lampki,
W silnikach 1Y oraz AAZ (1.9D, oraz TD) świece się włączają wcześniej, przy pierwszym otwarciu drzwi kierowcy. Ich zamknięcie i otwarcie nie skutkuje już tym samym.
Pozdrawiam.
- Deloox
- Użytkownik
- Posty: 329
- Rejestracja: pt cze 15, 2007 23:55
- Lokalizacja: Olsztyn-Morąg-Hawaje
- Kontakt:
Teraz to już zbaraniałem. Czytałem o tym, ale myślałem, że to bajki. Najśmieszniejsze jest to, że te moje podwójne grzania i odpalenie przy , których golfik nie telepał robiłem przy otwartych drzwiach. Tylko nie dlatego, że wiedziałem tylko poprostu było cieplej niż zwykle.Grzesiekk1982 pisze:W silnikach 1Y oraz AAZ (1.9D, oraz TD) świece się włączają wcześniej, przy pierwszym otwarciu drzwi kierowcy. Ich zamknięcie i otwarcie nie skutkuje już tym samym.
Sensownie i bardzo prawdopodobne.Grzesiekk1982 pisze:ego dokładnie nie wiem, ale jeśli tak, to zapewne służy szybszemu dogrzaniu silnika podczas jego pracy. Ale teraz jedna myśl mnie naszła Kontrolka gaśnie- co jest sygnałem do włączenia silnika, jak wiadomo elementy grzejne ciągną dużo prądu, a na rozruch na mrozie trzeba zapewnić max możliwości, więc czy producent nie przewidział przypadkiem tego, aby przekaźnik wyłączał świece na czas samego rozruchu (tak sobie gdybam nie wiem jak jest dokładnie), tj. po zgaśnięciu lampki, aby wyłączyć wszelkie możliwe odbiorniki, a po rozruchu znów dogrzewać zimny (ale pracujący) silnik?
moja była http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1196467#1196467
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości